عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 23, 2024

فیلم سـکسی ایرانی آنال سـکس

فیلم سـکسی ایرانی آنال سـکس

فیلم سـکسی ایرانی آنال سـکس | فیلم سکسی ایرانی آنال سکس و سکس مقعدی | کلیپ‌های سکسی‌ خفن و حشری از کون کردن و گاییدن سوراخ کون | فیلم سکسی ایرانی آنال

 

معمولا موضوعات مربوط به ارگاسم (اوج لذت جنسی) زنان در مجلات مربوط به زنان مطرح می‌شود و نه توسط دانشمندان و پژوهشگران.

اما پژوهشگران به مرور تحقیق و مطالعه در مورد این موضوع را شروع کرده‌اند و نتایج آن با آنچه مجلات می‌نویسند متفاوت است. آنها می‌گویند بخشی از مشکل این است که در مورد بدن زنان به نسبت بدن مردان تحقیقات کمتری انجام شده و در نتیجه شناخت کمتری وجود دارد.

“اسمش را گذاشته‌ام حلقه آتش. مثل حلقه‌ای از آتش بین رانهایم بود و این احساس خارش و سوزش ممتد بود. هنگام برقراری رابطه جنسی و یا استفاده از تمپون (نوعی از نوار بهداشتی) مثل این بود که یک کارد دندانه دار وارد بدنم شده است. خیلی دردناک بود.”

کالیستا ویلسون، طراح مد ساکن سانفرانسیسکو اولین بار در سن ۱۲ سالگی و موقع استفاده از تمپون این حالت درد را تجربه کرد. او بالاخره در بیست و چند سالگی به پزشک مراجعه کرد.

کالیستا می‌گوید: “پزشک از وضعیتی که برای او توضیح دادم خیلی تعجب کرد و گفت به نظر او وضعیت من کاملا عادی و نرمال است. او توصیه کرد تا پیش روانپزشک بروم و در مورد این احساس درد صحبت کنم شاید محصول ذهنیت من است.”

توضیح تصویر،مشکل کالیستا ویلسون پس از سالها تحمل درد و مراجعه به بیست پزشک بالاخره حل شد.

 

ده سال طول کشید تا بالاخره پزشکان مشکل کالیستا را دقیقا تشخیص دادند.

او می‌گوید مشکل جنسی او در این دوران روی تمام جنبه‌های زندگی‌اش تاثیر منفی گذاشته بود، به افسردگی او و در نهایت قطع رابطه زناشویی‌اش منجر شد. پس از مراجعه به ۲۰ پزشک او بالاخره نزد دکتر اندرو گلدستین مدیر مرکز نارسایی های وولوواژینال در واشنگتن رفت.

دکتر گلدستین به او گفت که در دهانه واژنش ۳۰ برابر حالت معمولی تارهای عصبی دارد و در نتیجه هر گاه چیزی واژن او را لمس کند این احساس سوزش شدید به او دست می‌دهد. راه حل این است که حلقه‌ای از پوست دهانه واژن او برداشته شود. پس از انجام این عمل کالیستا برای اولین بار توانست سکس بدون درد را تجربه کند.

مشکل کالیستا چندان معمول نیست ولی یکی از نکات مهمی که پژوهشگران اخیرا کشف کرده‌اند این است که سیستم عصبی دستگاه تناسلی هر زن با زن دیگر بسیار متفاوت است.

وقتی دبرا کودی، پزشک متخصص زنان در شهر نیویورک تحقیق در مورد این موضوع را شروع کرد متوجه شد که نقشه سیستم و تارهای عصبی آلت تناسلی مردان کاملا شناخته شده است ولی در مورد زنان هیچ اطلاعاتی وجود ندارد. او همراه با گروهی از جراحان، پژوهش در این زمینه را شروع کرد و به نتایج جالبی رسید.

دکتر کودی می‌گوید: “به این نتیجه رسیده‌ایم که احتمالا نقشه سیستم و تارهای عصبی آلت تناسلی هر زن با زنان دیگر متفاوت است. این شیوه متفاوت از گسترش تارهای عصبی در بدن هر زن باعث می‌شود که هر یک تجربه جنسی کاملا متفاوتی داشته باشند، به این معنا که نقاطی که برای یک زن حساستر هستند ممکن است برای یک زن دیگر حساس نباشند.”

مجموعه صد زن از بی‌بی‌سی فارسی

+ صد زن: ماجرای ختنه شدن من

فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس

+ صد زن، دیدگاه: عوض کردن جهان از عوض کردن پوشک مهمتر است

+ صد زن، ۲۰۱۶؛ چه سنی برای مادر شدن خیلی دیر است؟

اعصاب دستگاه تناسلی برای رسیدن به اورگاسم (اوج لذت جنسی) مهمترین رشته‌های عصبی بدن هستند. همین رشته‌های عصبی هستند که آلت تناسلی را به مغز مرتبط کرده و پیامهای مربوط به لمس، فشار و فعالیت جنسی را ارسال می‌کنند.

دکتر کودی در عین حال کشف کرد که تعداد پایانه تارهای عصبی در پنج قسمت مهم، محرک احساسات جنسی در آلت تناسلی زنان، کلیتورس )چوچوله)، دهانه واژن، سرویکس (قفای واژن)، مقعد و پرینیوم (پرینه) متفاوت است.

 

“به همین خاطر برخی از زنان در ناحیه کلیتورس و برخی دیگر در دهانه واژن حساسترند.” و به همین خاطر توصیه‌های عمومی و یکنواخت مجله‌های زنان معمولا موثر نیستند.

دکتر کودی می‌گوید: “شاید توصیه‌های این مجله‌ها برای ۵۰ درصد مفید باشد ولی در مورد گروه دیگری از زنان، به خاطر مختصات آناتومی و به این خاطر که نقشه‌های تارهای عصبی در هر یک از زنان متفاوت است، توصیه های این مجلات کارساز نیستند.”

یک بدفهمی یا افسانه دیگر در مورد تجربه جنسی زنان توسط آزمایشگاه اورگاسم دکتر سیندی متسون در شهر آستین تگزاس کشف شده است.

وقتی کلمه آزمایشگاه را می‌شنویم معمولا محیطی با در و دیوارهای سفید، نور کم رنگ و تعداد زیادی میکروسکوپ به ذهنمان خطور کند. ولی این آزمایشگاه کاملا متفاوت است. کسانی که در پژوهش های دکتر مستون شرکت می‌کنند روی یک مبل بزرگ و راحت چرمی به رنگ بنفش لم می‌دهند و در تلویزیون بزرگی که روبروی آنها قرار دارد فیلم‌های سکسی تماشا می‌کنند.

دکتر مستون از اطاق بغلی ضربان قلب و جریان خون به آلت تناسلی آنها را با دستگاه مخصوص اندازه گیری می‌کند.

قسمتی از این دستگاه که حدود ۵ سانتی متر و به قطر و شکل تمپون است داخل واژن قرار داده می‌شود. وقتی روشن می‌شود فیلم سـکسی ایرانی آنال سکسشروع می‌کند به تاباندن نور و پژوهشگران با اندازه گیری نوری که بازتاب می یابد می توانند تشخیص فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس دهند چقدر خون وارد بافت‌های واژن شده و در نتیجه آن زن تا چه حد از نظر جنسی تحریک شده است. فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس

ارگاسم بین زنا فیلم سـکسی ایرانی آنال سکسفیلم سـکسی ایرانی آنال سکسن و مرد فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس فیلم سـکسی ایرانی آنال سکسان به طرز شگفت انگیزی متفاوت است، هر دو اثرات بسیار مشابهی در مغز دارند و هورمون‌های یک شکل در سطوح مشابه ارگاسم، آزاد می‌کنند، اما در کل برخی تفاوت‌های کلیدی در این بین وجود دارد که در این بخش از سل فیلم سـکسی ایرانی آنال سکسامت جنسی نمناک تفاوت ارگاسم بین زن و مرد و راه‌هایی برای مقایسه ارگاسم در زنان و مردان وجود دارد. فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس

فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس
زنان و مردان در ارگاسم چگونه اند؟
۱. زمان رسیدن به ارگاسم:

فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس
زنان در طول مدت ۱۰ تا فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس۲۰ دقیقه به ارگاسم می‌رسند، در صورتی که در مردان معمولا بین ۷ تا ۱ فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس۴ دقیقه ز فیلم سـکسی ایرانی آنال سکسمان می‌برد با این حال این زمان، در طول داشتن مقاربت مستقیم، ممکن است که به زیر ۵ دقیقه برسد. بسیاری از زنان درباره مدت طولانی رسیدن به ار فیلم سـکسی ایرانی آنال سکسگاسم در حین رابطه جنسی، بخ فیلم سـکسی ایرانی آنال سکسصوص رابطه دهانی احساس ناراحت فیلم سـکسی ایرانی آنال سکسی می‌کنند، در مق فیلم سـکسی ایرانی آنال سکسابل، از هر ۳ مرد، یک نفر دچار زود انزالی‌ می‌باشد. فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس

فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس

فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس
مقایسه ارگاسم در زنان و مردان
۲. انزال: فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس

یکی دیگر از تفاو فیلم سـکسی ایرانی آنال سکست‌های اصلی بین زنان و مردان، نوع انزال‌های آنهاست. در مردان معمولا ارگاسم همراه با مایع منی که رنگ روشن فیلم سـکسی ایرانی آنال سکسی دارد و از سلول‌های اسپرم تشکیل شده است، همراه است. فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس

با این حال، در ب فیلم سـکسی ایرانی آنال سکسرخی زنان نیز انزال همراه با مایع در طول ارگاسم گزارش شده است. با توجه به برخی مطالعات نشان می‌دهد که بین ۱۰ تا ۵۴ درصد زنان تجربه ارگاسم همراه با مایع سفید رنگ را دارند، اما بقیه افراد این نوع انزال را ت فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس جربه نمی‌کنند، که مساله مهمی نیست و به سلامتی مربوط نمی‌شود. فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس

بعضی ا فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس مردان همچنی فیلم سـکسی ایرانی آنال سکسن، ارگاسم بدون انزال را تجربه می‌کنند که بعنوان ارگاسم خشک شناخته شده است، ا فیلم سـکسی ایرانی آنال سکسین اتفاق در بین افراد سالم یا حتی مبتلا به بیماری‌های مثانه رخ می‌دهد و یا پس از اینکه برخی از پروستات آن‌ها به علت سرطان یا شرایفیلم سـکسی ایرانی آنال سکسطی مانند مولتیپل اسکروزیس برداشته شده است. فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس

فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس

ارگاسم در زنان و مردان به چه صورت اتفاق می‌افتد؟
۳. انقباضات در طول ارگاسم فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس:

در زنان و مردان، هر فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس دو یک سری انقباضات عضلانی وجود دارد که حدود ۰/۶ یا ۰.۸ ثانیه به طول می‌انجامد. در هر دو آن‌ها عضلات لگنی فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس به خصوص عضلات بالا برنده مقعد منقبض می‌شوند. فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس
فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس
۴. تکاملات ضروری:

در انسان‌های مدرن، فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس ارگاسم مرد معمولا برای رسیدن به تخمک مورد نیاز است، اگر چه در بعضی موارد مایع قبل از ارگاسم نیز ح فیلم سـکسی ایرانی آنال سکساویاسپرم اس فیلم سـکسی ایرانی آنال سکست فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس و منجر به باردار شدن، می‌شود با این حال، هرگز ارگاسم زن برای رسیدن به تکامل، لازم و ضروری نیست. طی مفیلم سـکسی ایرانی آنال سکسطالعات اخیر نشان می‌دهد که عملکرد به ارگاسم رسیدن زن، در اصل فقط برای تحریک بیشتر تخمک گذاری است. فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس

فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس

همه چیز درباره موضوع مهم ارگاسم در زنان و مردان فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس
۵. محتوای ارگاسم: فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس
فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس
مطالعات نشان می‌دهد که زنان در صورت احساس راحتی در یک رابطه می‌توانند به ارگاسم برسند؛ هم چنین نشان می‌دهد که داشتن فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس رابطه جنسی بیشتر موجب ارگاسم بیشتر در زنان نمی‌شود، اما بالا بودن عزت نفس، توانایی صحبت کردن در حین رابطه با شریک زندگی، همگ فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس فیلم سـکسی ایرانی آنال سکسی باعث افزایش ارگاسم در زنان می‌شوند. فیلم سـکسی ایرانی آنال سکس

فیلم سـکسی ایرانی آنال سـکس
دانلود فیلم سـکسی ایرانی آنال سـکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter