عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 22, 2024

دختر با انگشت آب کـس خودش رو میاره

دختر با انگشت آب کـس خودش رو میاره

دختر با انگشت آب کـس خودش رو میاره | گلچین فیلم ها و کلیپهای سکسی ایرانی | یه دل سیر دختر ررو کرد | دختر ادعا کرده بود که از پدرش یک دختر | دوست دختر و دوستم در خانه نگران منتظر من هستند

 

رابطه جنسی یک غریزه طبیعی در وجود انسان‌ها است و از نظر روانشناسی یک ابزار برای نشان دادن روابط عاطفی عمیق بین دو شخص محسوب می‌شود. پس اگر از رابطه لذتی نمی‌برید، باید علت آن را شناسایی کرده و درجهت رفع آن اقدام کنید. سکس به روش‌ها و اشکال مختلفی انجام می‌شود اما معنایی فراتر از آمیزش جنسی دارد؛ با یادگیری روش صحیح سکس می‌توانید کیفیت رابطه زناشویی‌تان را ارتقا داده و به اوج لذت برسید. مشاوره جنسی می‌تواند اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تری در این زمینه به شما ارئه دهد. در ادامه مقاله به بررسی کامل رابطه جنسی می پردازیم؛ پس با ما همراه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.

 

رابطه جنسی چیست؟

هر عملی که بتواند باعث تحریک جنسی توسط شخصی دیگری شود، رابطه جنسی نامیده می‌شود. روابط جنسی معنای فرای آمیزش جنسی را در بر گرفته و اعمال دیگری مانند معاشقه، بوسیدن، نوازش کردن، آمیزش دهانی و… را شامل می‌شود. داشتن تمایل جنسی یکی از شاخصه‌های اصلی هر انسانی است که برای ابراز احساسات از آن استفاده می‌کند. اگر تحریک جنسی توسط خود فرد و با تخیلات جنسی صورت گیرد، خودارضایی نامیده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تخیلات جنسی کلیک کنید.

دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره

فواید رابطه جنسی

درست است که میل به برقراری رابطه جنسی در اصل برای بچه‌دار شدن در انسان پدید آمده اما تولد فرزند تنها فایده‌ خاص از سکس نیست. در واقع اگر آمیزش جنسی در شرایط مناسب انجام شود، می‌تواند در ابعاد مختلف سلامت جسم و روان انسان تأثیر بگذارد.
برای مثال اکثر تحقیقات نشان می‌دهند که داشتن عملکرد جنسی مناسب و احساس رضایت از رابطه زناشویی تا حد بسیاری با کاهش استرس‌ها و اضطراب‌های روزمره در ارتباط است. هم چنین این امر با ارتقای سیستم ایمنی می‌تواند احتمال بروز بسیاری از بیماری‌ها را نیز کاهش دهد.
پژوهش‌هایی که کیفیت روابط جنسی را در افراد میانسال مورد بررسی قرار داده‌اند، بیانگر این هستند که رضایت جنسی در این دوران حتی می‌تواند بر عملکرد ذهن نیز تأثیر بگذارد و با ایجاد فعالیت بیشتر در قسمت هیپوکامپ در بهبود عملکرد حافظه فرد نیز نقش داشته باشند. به طور کل می‌توان گفت داشتن مقدار مناسبی رابطه جنسی در این دوران که با رضایت خاطر همراه باشد، می‌تواند مشکلات ذهنی مرتبط با سن را کاهش داده و به انعطاف‌پذیری مغز فرد کمک کند. در صورتی که از روابط جنسی لذت نبرده و پس از سکس دچار عذاب وجدان می‌شوید، مقاله عذاب وجدان بعد از رابطه جنسی را مطالعه نمایید.

دلایل برقراری رابطه جنسی

هر کسی می‌تواند به دلایل مختلفی رابطه جنسی برقرار کند. که از جمله مهمترین این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:
_بچه دار شدن
_تجربه لذت جنسی
_بیان عشق و عواطف دیگر
_تمدد اعصاب
_تجربه نزدیکی و صمیمیت
_اختلالات جنسی
و…

 

مراحل رابطه جنسی

رابطه جنسی یک چرخه دارد که چهار مرحله را در بر می گیرد. شناخت مراحل رابطه جنسی به زوجین کمک می کند تا ارتباط بهتری با یکدیگر داشته باشند و لذت جنسی بیش تری را تجربه نمایند. مراحل رابطه جنسی به شرح زیر می باشد:

1.مرحله تحریک

در این مرحله بدن پس از مواجه با محرک های تحریک آمیز شروع به واکنش دادن می کند و با افزایش ضربان قلب و جریان خون برای دخول و رابطه جنسی آماده می گردد. افزایش جریان خون در مردان باعث می شود که آلت تناسلی بزرگ تر شده و به خالت نعوظ برسد. افزایش جریان خون در زنان نیز باعث می شود که ترشحات واژن افزایش پیدا کند، دیواره های واژن نازک شوند و کلیتوریس بزرگ تر گردد.

دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره

در این مرحله بدن واکنش خود را ادامه می دهد و به اوج تحریک و برانگیختگی می رسد. نفس کشیدن تند تر و سریع تر می گردد و ماهیچه ها کاملا سخت می شوند. ماهیچه های واژن زن کاملا جمع شده و کلیتوریس به اوج انقباض می رسد. در مرد نیز آلت تناسلی متورم تر می گردد و بیضه ها بزرگ می شوند.

3. اوج لذت جنسی یا ارگاسم

در این مرحله تمام انقباض ها و فشار هایی که به بدن در دو مرحله قبل وارد شده بود به ناگهان آزاد می گردد و زن و مرد اوج لذت جنسی را تجربه می کنند. این مرحله همان ارگاسم یا انزال نامیده می شود. ترشحات و انقباض های واژن و دفع اسپرم از آلت تناسلی مردانه از نشانه های مرحله ارگاسم می باشد.

4. مرحله آرامش

و در نهایت در این مرحله تحریکات تمام شده و بدن به حالت سابق خود بر می گردد. آلت تناسلی مردانه نعوظ خود را از دست می دهد و به اندازه معمول و نرمال خود بر می گردد. تحریکات و انقابضات واژن نیز از بین رفته و به آرامش می رسد. در مرحله آرامش مردان دیگر توان برقراری رابطه و تحریک شدن مجدد را ندارند و این می تواند چند دقیقه تا چند ساعت به طول بینجامد. اما در زنان این طور نیست و حتی بالافاصله پس از ارگاسم نیز می توانند دوباره تحریک شده و چرخه رابطه جنسی را مجدد تجربه نمایند.

روش های مختلف رابطه جنسی

روش‌های مختلفی برای برقراری رابطه وجود دارد که از جمله آن‌ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1. رابطه جنسی همراه با دخول

این روش که اغلب از آن به عنوان سکس کامل نیز یاد می‌شود، به دو طریق واژینال و آنال (مقعدی) صورت می‌گیرد. متخصصان بر این موضوع اتفاق نظر دارند که سکس واژینال برای هردوی زوجین خوشایندتر است در حالی که سکس آنال همواره با خطرهای جسمانی و روانی مختلف همراه است. برای مثال احتمال انتقال بیماری‌های مقاربتی هنگام رابطه مقعدی بسیار بیش تر است. هم چنین از آنجایی که مقعد برای دخول طراحی نشده انجام رابطه از طریق آن می‌تواند به بروز مشکلات مختلفی همچون اختلالات دفع برای زن بیانجامد.

2. رابطه جنسی بدون دخول

در این روش همه مراحل یک رابطه جنسی از تحریکات اولیه گرفته تا تجربه برانگیختگی، رسیدن به ارگاسم و ارضای جنسی می‌تواند اتفاق بیفتد با این تفاوت که دخول صورت نمی‌گیرد و زوجین تنها از طریق معاشقه و نوازش‌های عاشقانه میل جنسی خود را ارضا می‌کنند. به کارگیری این روش در زمانی که زن شرایط روانی مناسبی برای برقراری رابطه ندارد و در دوران عقد یا نامزدی که زوجین با محدودیت‌هایی در این زمینه رو به رو هستند، می‌تواند تا حد بسیار زیادی کمک کننده باشد. چراکه نه تنها نیاز جنسی افراد را برآورده می‌کند بلکه باعث افزایش صمیمیت و پیوند بین زوجین نیز می‌گردد. این نوع رابطه در شرایطی همچون بارداری نیز توصیه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رابطه جنسی حین بارداری کلیک کنید.

 

رابطه دهانی نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن مرد برای زن و یا زن برای مرد و یا هر دو به طور همزمان اندام جنسی طرف مقابل را به وسیله دهان شان تحریک می‌کنند. در آمیزش جنسی دهانی، اعضای دهان و حلق از جمله زبان، دندان ها و حلق در تحریک اندام جنسی طرف مقابل نقش دارند. در اصطلاح علمی به آمیزش جنسی دهانی که از سوی زن برای مرد انجام شود، Fellatio و عملی مشابهی که از سوی مرد بر روی زن انجام شود، Cunnilingus نامیده می‌ شوند. نام‌ های مصطلح این نوع آمیزش در زبان فارسی به ترتیب، «ساک زدن» و «لیس زدن» است.

ریسک بیماری : بیماری‌های آمیزشی مانند کلامیدیا، پاپیلومای انسانی، سوزاک، زونا، هپاتیت و سایر بیماری‌ها مانند HIV یا ایدز می‌توانند از طریق آمیزش دهانی انتقال پیدا کنند.

دلایل لذتبخش بودن رابطه دهانی

در مردان
مکیدن آلت تناسلی مردان باعث ایجاد فشار بر آلت شده و این فشار منجر به تجمع خون در بافتهای آلت می شود و این حالت برای مردان دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره لذتبخش است و باعث حالت برانگیختگی در آنها خواهد شد، همچنین حرکت ورود و خروج آلت در دهان و فشار لبها بر دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره آن می تواند بر افزایش دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره لذت آن موثر باشد. برخی از مردان هم از شریک جنسی شان می خواهند تا سر آلت را به انتهای دهان و قسمت حلق بمالند. دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره
در زنان دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره
لیسیدن دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهدختر با انگشت آب کس خودش رو میارهچوچوله یا مکیدن لبه های بیرونی می تواند برای زنان لذتبخش باشد و در تحریک و ارگاسم غیر دخولی موثر باشد خصوصا دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهدرمورد افرادی که واژن آنها ترشح معمول را ندارند و به به عبارتی دچار خشکی واژن هستند. رابطه دهانی پیش دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره از دخول می تواند علاوه بر تحریک درسهولت عمل دخول نیز موثر باشد. دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره

دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهدختر با انگشت آب کس خودش رو میارههمچنین بخوانید : حکم شرعی خوردن واژن و آلت تناسلی

دلایل روانی لذت از این مدل رابطه چیست؟ دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره

عام دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهل روانی دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره در لذت جنسی مردان بیش از عامل فیزیکی نقش بازی می کند تا حد دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهی که مردان این توانایی غیر ارادی را دارند تا بدون عمل فیزیکی رابطه جنسی به انزال دست یابند که معمولا این اتفاق در خواب برای آنها اتفاق می افتد و علت آن نیاز به تخلیه منی می باشد. به عب دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهارتی دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره بدن مردان هر چند وقت یکبار نیاز به تخلیه منی دارد و این عمل برای پروستات و دفع بهتر ادرار لازم است. دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره

دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره

همچنین حس برانگیختگی دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره مردان م یتواند با یک جرقه ذهنی زودگر چند ثانیه صورت پذیرد ، پیرامون موارد مذکور رابطه دهانیدختر با انگشت آب کس دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهخودش رو میار دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهه از ابعاد روانی برای مردان از این حیث لذتبخش است که حس برتری به آن دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهها دست می دهد و همچنین عمل همسر خود را فداکارانه و برگرفته از حس دوست داشتن محسوب می کنند. دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره

اثر روان دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهی و ذهنیت دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره پردازی در مردا دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهن آنقدری هست که بدون تجربه لذت آن به این باور رسیده باشند که این رابطه حتما برای آنها لذت‌بخش خواهد بود دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره چرا که فکر به آن برای آنها لذت بخش است در نتیجه مغز آنها به این عمل واکنش مثبت نشان می دهد. دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره

اگر دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره چه در زنان دو فاکتور احساس و لمس نقش بسزائی در تحریک جنسی و لذت جنسی بازی می کند اما این بدان معنا دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهنمی دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره‌باش دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهد که ذهنیت جنسی یا تخیلات جنسی در زنان کم اهمیت است. رابطه دهانی در زنان نیز لذت‌بخش است و از نظر روحی روانی باعث شکل‌ گیری حس خوشایندی نسبت به همسرشان د دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهر آنها می شود. باور این موضوع که همسر وی به او این لذت را تقدیم می‌کند دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره در پرورش حس تعلق درونی موثرتر است. دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره

چرا برخی زنان و مردان از رابطه دهانی اجتناب می کنند؟ دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره

دلیل اول: این یک رفتار کثیف و چندش آور است ..!؟ دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره

با توجه به آنکه آل دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهت تناس دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهلی مردانه و زن دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره دختر با انگشت آب کس دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره خودش رو میارهانه محلی برای دفع ادرار ا دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهست این طرز فکر در برخی افراد بوجود می آید که این اندام از دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره نظر بهداشتی پاک نمی باشد و لسیدن و م دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهکیدن آن عملی کثیف است. دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره

در حقیقت دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره آلت تناسلی اگرچه محل دفع ادرار می باشد اما در صورت رعایت نظافت دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره محلی غیر بهداشتی محسوب نمی شود دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهو البته فراموش نکنیم این محل ، مح دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره دختر با انگشت آب کس خودش رو میارهل اصلی مربوط دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره به لذت جنسی است. این افراد اکثرا آنرا عملی چندش آور می دانند و در مواجه شدن با آن رفتار و برخوردی تند (تدافعی – تهاجمی – اکراه) از خود بروز میدهند یا حتی تمایل دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره همسر خود نسبت به آنرا به تمسخر می گیرند و او را پس می زنند. این رفتار آنها می تواند یکی از دلایل اصلی سرکوب دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره میل جنسی همسر (حتی برای همیشه) نسبت به وی باشد. دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره

دختر با انگشت آب کس خودش رو میاره

دختر با انگشت آب کـس خودش رو میاره 💝💝
دختر خوشگل با انگشت آب کـس خودش رو میاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter