عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 22, 2024

دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی | سکس خفن ایرانی پارت دوم دختر کص صورتی با کون تنگ میگه کیرت تو کصم | تند ترش کن داره میاد ارضا میشه | سکس دختر تپل ‌ایرانی با دوست پسرش

 

رابطه جنسی برای بسیاری از زوجین محدود به دخول آلت به واژن نبوده و شامل موارد دیگری مثل رابطه دهانی یا سکس دهانی و مقعدی نیز می شود. نام دیگر رابطه دهانی ، رابطه اورال است که اغلب زوجین مخصوصا مردان معمولا به آن علاقه مندند. در رابطه دهانی زن و مرد با خوردن و یا لیسیدن آلت جنسی شریک زندگی خود سعی در تحریک جنسی او دارند.

ممکن است زن یا مرد با رابطه دهانی به ارگاشم نیز برسند، اما در ابتدا باید بدانید که تمام افراد به رابطه دهانی علاقه ای نداشته و حتی ممکن است از این عمل متنفر باشند . اغلب ممکن است بین زوجین یکی از آن ها که معمولا هم زن می باشد، از این عمل ناراضی بوده و تمایلی برای آن نشان ندهند. احترام به نظر یکدیگر در رابطه زناشویی بسیار مهم است. در این مقاله به بررسی سکس یا رابطه جنسی دهانی پرداخته شده است.

 

مفهوم رابطه جنسی دهانی

همانطور که می دانید یکی از انواع مختلف رابطه جنسی ، اورال سکس و یا همان رابطه جنسی دهانی یا همان ساک زدن ( to suck ) است . رابطه جنسی دهانی رابطه ای است که در آن زن و مرد تلاش می کنند تا با خوردن ، لیسیدن و یا زبان زدن طرف مقابل خود را تحریک کنند .

دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

برخی افراد حین رابطه جنسی انجام سکس دهانی را دوست دارند، اما برخی دیگر که عموما زنان هستند، تمایلی به انجام این عمل ندارند که هر دو این حالات طبیعی و قابل احترام می باشد. لازم است بدانید که برخی از زوجین برای تحریک بیشتر، ایجاد تنوع در رابطه جنسی، در زمان بارداری و یا همچنین پیشگیری از بارداری از رابطه جنسی دهانی استفاده می کنند که رابطه دهانی در بارداری نیز باید با مشورت پزشک صورت گیرد.

در واقع انجام این عمل نه تنها باعث تحریک فرد خواهد شد بلکه در مواردی نیز ممکن است فرد را به ارگاسم برساند. پوزیشن های مختلف سکس دهانی به این دلیل که باعث تحریک و در مواردی دیگر سبب ارگاسم می شود، نوعی رفتار جنسی به حساب می آیند.

برخی متخصصان تاکید کرده که رابطه جنسی اورال یا ساک زدن صمیمت زوجین را بیشتر خواهد کرد، اما برخی دیگر ادعا دارند که تنها دخول و نزدیکی سبب افزایش صمیمت زوجین خواهد شد. بروز و انتقال بیماری جنسی در رابطه جنسی دهانی ممکن است.

 

 

دلیل لذت بخش بودن سکس دهانی و علاقه افراد به آن

بی شک بسیاری از مردان و یا زنان به دلیل تحریک و لذت زیاد به انواع سکس غیر دخولی مانند رابطه جنسی دهانی علاقه بسیاری دارند. در رابطه جنسی دهانی برای زنان ناحیه کلیتوریس آن ها به حداکثر میزان تحریک خود رسیده و حتی ممکن است ارگاسم را نیز تجربه کنند.

تحریک جنسی زنان در رابطه دهانی که یکی از انواع رابطه جنسی می باشد، می تواند هم اندازه لذت ارگاسم در مردان باشد، لازم است بدانید که این روش برای زنانی که خشکی واژن دارند بسیار مناسب است. در مردان هنگام ساک زدن خون به آلت تناسلی آن ها هجوم آورده و باعث تحریک هر چه بیشتر آن ها خواهد شد.

لازم است بدانید که در رابطه جنسی دهانی تنها تمرکز فرد بر تحریک و به ارگاسم رسیدن شریک جنسی خود است به همین دلیل برای طرف مقابل بسیار لذت بخش می باشد. طبق مطالعات انجام شده رابطه جنسی دهانی در مردان و یا در زنان بسیار لذت بخش بوده است اما اغلب زنان به آن علاقه ای ندارند .

 

 

 

رابطه جنسی دهانی و بیماری های مقاربتی

آیا تا به حال می دانستید که رابطه جنسی دهانی نیز توانایی انتقال بیماری های مقاربتی را دارد؟ در واقع سکس دهانی یکی از روش های انتقال بیماری های جنسی در میان زن و مرد می باشد زیرا از طریق تماس دهان با ناحیه تناسلی نیز بسیاری ویروس ها و میکروب ها توانایی انتقال دارند.

رابطه جنسی در صورتی سبب بیماری خواهد شد که افراد از کاندم برای آلت تناسلی یا از کاندم های دهانی استفاده نکنند. از جمله عوارض رابطه دهانی می توان به کلامیدیا، ایدز، سوزاک، کلامیدیا، سیفلیس و هپاتیت اشاره کرد.

دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

امکان ابتلا به انواع بیماری های مقاربتی با رابطه دهانی امکان پذیر بوده اما احتمال انتقال ایدز در مقایسه با روش های دیگر کمتر است. متاسفانه برخی از این بیماری ها در صورت فرد به صورت تبخال و یا تاول در اطراف دهانشان دیده خواهد شد.

لازم است بدانید که احتمال ابتلا به بیماری مقاربتی زمانی افزایش پیدا خواهد کرد که زن و مرد مبتلا به بیماری های جنسی بوده و یا در دهان خود خراش و یا زخم داشته باشند حتی اگر در حد سطحی باشد.

نکات مهم در هنگام برقراری رابطه جنسی دهانی

همانطور که گفتیم امکان ابتلا به بیماری های مقاربتی از طریق سکس دهانی به خصوص رابطه دهانی قبل ازدواج امکان پذیر بوده اما با رعایت نکات بهداشتی طرفین این خطرات کاهش پیدا خواهد کرد که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد :

پیش از انجام سکس دهانی برای کاهش میکروب و آلودگی و انتقال آن ها شستشوی نواحی تناسلی بسیار واجب است. همچنین بر شستشو و حمام بعد از رابطه جنسی و دهانی تاکید می شود.

زنان باردار اگر بارداری پر خطری دارند، حتی از انجام رابطه جنسی دهانی نیز باید صرف نظر کنند زیرا انجام این عمل خطرناک بوده و حتما نیاز به مشورت با پزشک است.

پیش از رابطه دهانی مسواک نزنید، زیرا خراش های سطحی در دهان هر چند کوچک احتمال ابتلا به بیماری را افزایش خواهد داد. اما برای بهداشت دهان حدود 2 ساعت قبل رابطه می توانید مسواک بزنید.

مردان نیز بهتر است از کاندوم های مناسب دهانی هنگام رابطه جنسی دهانی استفاده کنند تا انتقال بیماری کاهش پیدا کند.

در زمان به ارگاسم رسیدن همسرتان مایع منی او را قورت نداده و فورا از دهان خود خارج کنید.

در صورت مشاهده تاول و یا زخم در دهن خود از انجام رابطه جنسی دهانی حتی در حد کم خودداری کنید، زیرا ممکن است بیماری شما انتقال داده شود.

زمانی که زنی در ناحیه تناس دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیلی اش عفونت و یا ترشحات غیر عادی ملاحضه کرد باید از انجام سکس دهانی پرهیز کرده و حتما به یک پزشک مراجعه کند. دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

آخرین اخبار مرتبط با سکس دهانی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

26 اردیبهشت 1400

طبق تحقیقاتی مردانی که سیگار می‌کشند و با 5 یا تعداد دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیبیشتری شریک جنسی، رابطه‌ی جنسی دهانی دارند، بالاترین ریسک ابتلا به یک نوع سرطان سر و گردن، معروف دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی به سرطان پشت گلو را خواهند داشت.بنظر می‌رسد احتمال بروز عفونت hpv دهانی در میان مردان سفید پوست دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی در دهه‌ی 50 و 60 زندگی‌شان افزایش می‌یابد و احتمالا به علت افزایش پذیرش رابطه‌ی جنسی دهانی است. دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

22 اردیبهشت 1400 دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

بعد و قبل رابطه دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی دهانی و سکس دوش گرفتن واجب است زیرا استحمام بعد از تخلیه و استفراغ مواد دفعی ناشی از سکس می‌تواند باعث جاری شدن مجدد بخارات و سموم در بدن شده و مانع از بروز اختلالات عروقی و عصبی و عضلانی شود. دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانید دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیوش نگرفتن بعد از را دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیبطه جنسی می‌تواند برای ارگان های اصلی بدن مثل مغز، قلب، کبد، کلیه‌ها، ارگان‌های جنسی خطرناک باشد. دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

11 اردیبهشت 1400 دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

بر اساس تحقیقات دخت تپول سـکسی و کردنی ایرانیصورت گرفته رابطه د دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی هانی و اورال سکس در صورت عدم رعایت نکات ایمنی می تودختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیاند منجر به سرطان گلو شود. علت این سرطان انتقال ویروس hpv یا زگیل تناسلی است که در صورتی که فردی مبتلا بوده و با شریک جنسی خود رابطه جنسی یا دهانی ب دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیرقرار کند منتقل می شود. بنابراین باید هنگام برقراری رابطه دهانی از کاندوم مخصوص استفاده کرده و بهداشت نیز رعایت شود. دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

7 اردیبهشت 1400

لزوما هر فردی علاقه به رابطهدختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی جنسی دهانی نداشته به خصوص زنان بیشتر نسبت به این قضیه احساس ناخوشایند دارند، بنابراین شری دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیک جنسی آن ها موظف هستند دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیبه آن ها احترام گذارند و تا زمانی که فرد به این عمل رضایت نداده است، اقدامی نکنند. گاهی فرد انجام اورال سکس را دوست دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیداشته و شاید گاهی انجام این کار را دوست نداشته باشد اما در هر صورت احترام به یکدیگر واجب است. دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

رابطه جنسی یک دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیغریزه طبیعی در وجود انسان‌ها است و از نظر روانشناسی یک ابزار برای نشان دادن روابط عاطفی عمیق بین دو شخص دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیم دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیحسوب می‌شود. پس اگر از رابطه لذتی نمی‌برید، باید علت آن را شناسایی کرده و درجهت رفع آن اقدام کنید. سکس به روش‌ها و اشکال مختلفی انجام می‌شود اما معنایی فراتر از آمیزش جنسی دارد؛ با یادگیری روش صحیح سکس می‌توانید کیفیت رابطه زناشویی‌تان را ارتقا داده و به اوج لذت برسید. مشاوره جنسی می‌تواند اطلاعات دقیق دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی‌تر و کامل‌تری در این زمینه به شما ارئه دهد. در ادامه مقاله به بررسی کامل رابطه جنسی می پردازیم؛ پس ب ا ما دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیهمر دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیاه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید. دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی
دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

رابطه جنسی چیست؟ دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

هر عملی که بتواند ب دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیاعث تحریک جنسی توسط شخصی دیگری شود، رابطه جنسی نامیده می دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی‌شود. روابط جنسی معنای فرای آمیزش جنسی ر دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیا در بر گرفته و اعمال دیگری مانند معاشقه، بوسیدن، نوازش کردن، آمیزش دهانی و… را شامل می‌شود. داشتن ت دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیمایل ج دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانینسی یکی از شاخصه‌های اصلی هر انسانی است که برای ابراز احساسات از آن استفاده می‌کند. اگر تحریک جنسی تو دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیسط خود فرد دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیو با تخیلات جنسی صورت گیرد، خودارضایی نامیده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تخیلات جنسی کلیک کنید. دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی
دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

اینفوگرافیک رابطه جنسی

دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

فواید رابطه جنسی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

درست است که میل به برقراری رابطه جنسی در اصل برای بچه‌دار شدن در انسان پدید آمده اما تولد فرزند تنها فایده‌ خاص از سکس نیست. در واقع اگر آمیزش جنسی در شرایط مناسب انجام شود، می‌تواند در ابعاد مختلف سلامت جسم دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیو روان انسان تأثیر بگذارد. دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی
برای مثال اکثر دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی دختر تپول سـکسی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیو کردنی ایرانی تحقی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیقات نشان می‌دهند که داشتن عملکرد جنسی مناسب و احساس رضایت دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی از رابطه زناشویی تا حد بسیاری با کاهش اس دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیترس‌ها و اضطراب‌های روزمره در ارتباط است. هم چنین این امر با ارتقای سیستم ایمنی می‌تواند احتمال دختر دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیدختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیتپول سـکسی و کردنی ایرانی بروز بسیاری از بیماری‌ها را نیز ک دختر تپول سـکسی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی و کردنی ایرانیاهش دهد. دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی
پژوهش‌هایی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی که کیفیت روابط جنسی را در افراد میانسال مورد بررسی قرار داده‌اند، بیانگر این هستند که رضایت جنسی در ای دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانین دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیدوران حتی می‌تواند بر عملکرد ذهن ن دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانییز تأثیر بگذارد و با ایجاد فعالیت بیشتر در قسمت هیپوکامپ در بهبود عملکرد حافظه ف دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی رد نیز دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی نقش داشته باشند. به طور کل می‌توان گفت داشتن مقدار مناسبی رابطه جنسی در این دوران که با رضایت خاطر همرا دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیه باشد، می‌تواند مشکلات ذهنی مرتبط با سن را کاهش داده و به انعطاف‌پذیری مغز فرد کمک کند. در صورتی که از روابط ج دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانینسی دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانیلذت نبرده و پس از سکس دچار عذاب وجدان می‌شوید، مقاله عذاب وجدان بعد از رابطه جنسی را مطالعه نمایید. دختر تپول سـکسی و کردنی ایرانی

دختر تپول ‼️سـکسی و کردنی ایرانی ✌️
دختر تپول خوشگل سـکسی و کردنی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter