عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 18, 2024

سـكس گروهی جالب ایرانی

سـكس گروهی جالب ایرانی

سـكس گروهی جالب ایرانی | روانشناسان بالینی و سکس گروهی درمانگران ایرانی | نتایج یک پژوهش جدید در ژاپن نشان داده تعداد زوج‌هایی که سکس ندارند | سکس گروهی زوج ایرانی

 

سکس مقعدی

برقراری رابطه جنسی و ارضای احساسات جنسی یکی از نیازهای اصلی بشر محسوب می‌شود که هیچ زمانی منع نشده است. اما برای ارضای این نیاز راه‌های درستی وجود دارند.
متاسفانه درصد بالایی از زوجین در سراسر دنیا به برقرای رابطه جنسی از پشت تمایل دارند و از مضرات و خطرات بی‌شمار این نوع سکس برای طرفین آگاه نیستند.

در این مطلب قصد داریم پس از جواب دادن به سوال انال سکس چیست، عوارض سکس از عقب و مضرات سکس مقعدی را بیان کنیم. همچنین در ادامه به مطالبی درباره باورهای غلط فواید سکس مقعدی، سکس مقعدی بدون درد، لذت سکس مقعدی و موارد دیگر اشاره خواهیم کرد، پس تا پایان با ما همراه باشید.

سکس مقعدی چیست؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که سکس انال چیست و شامل چه نوع رابطه‌ای می‌شود؟ سکس مقعدی یا آنال سکس (Anal sex) به دخول آلت تناسلی مرد در داخل مقعد دختر و حتی مرد گفته می‌شود.

این روش سکس یعنی دخول از پشت در میان بسیاری از سکس تراپان و روانشناسان یک اختلال جنسی محسوب می‌شود که به‌طور جدی از انجام آن نهی شده است.
همچنین رابطه مقعدی بین دو مرد که با عنوان‌ لواط در فرهنگ اسلام و همجنس‌بازی در فرهنگ غربی شناخته می‌شود، یک اختلال جنسی مهم به‌شمار می‌آید و در بسیاری از فرهنگ‌ها آن را ناپسندیده می‌دانند.

گفتگوی آنلاین با مشاور سلامت حنسی

با وجود ممنوعیت‌هایی که درباره این نوع سکس در بین زن و مرد و حتی دو مرد وجود دارد، متاسفانه برخی از زوجین به برقراری این نوع رابطه جنسی تمایل دارند.
علاوه بر تمایل درونی برخی از افراد به برقرای این نوع رابطه، رواج پورنوگرافی در بین جوانان از جمله تماشای فیلم رابطه مقعدی و عکس مقعد زنان به بیشتر شدن رواج و تمایل سکس از پشت دامن زده است.

در بسیاری از سایت‌ها و مجله‌های پورنوگرافی با نمایش فیلم مقعد و آموزش سکس از عقب سعی شده است تابوی این نوع رابطه جنسی مضر شکسته شود و بسیاری از زوجین به برقرای آن تمایل نشان دهند.

اما با آگاهی لازم و درست درباره خطرات سکس آنال می‌توان تا حد زیادی از بروز و رواج آن در جامعه جلوگیری کرد.

 

سـكس گروهی جالب ایرانی

متاسفانه با وجود تبلیغاتی که علیه آموزش سکس از مقعد و عوارض سکس از کون وجود دارد، برخی از افراد به برقراری آن متمایل هستند.

گرچه باید بگوییم تمایل و برقراری این نوع رابطه می‌تواند تاثیرات مخرب جدی روی سلامت جسمی و روانی طرفین به‌ویژه زنان داشته باشد.

در هنگام خلق انسان برقراری رابطه جنسی به‌طور غریزی در نهاد آدمی قرار داده شده است. انسان‌ها در ابتدا و از طریق غریزه دریافتند که برای ارضای نیازهای جنسی خود باید از راه تماس و دخول آلت تناسلی زن و مرد رابطه جنسی برقرار کنند.

محیط واژن به‌شکلی ساخته شده است که برای برقراری رابطه جنسی آماده باشد. قدرت کشسانی و همچنین مرطوب بودن این ناحیه زمینه را برای برقراری رابطه‌ای لذت‌بخش و به‌دور از خطر فراهم می‌کند.

مطلب مرتبط
علائم تخمک گذاری | راه های تشخیص تخمک گذاری

از سوی دیگر نقطه احساسی زنان برای رسیدن به ارگاسم در دستگاه تناسلی آنان قرار دارد. این نقطه در برخی افراد در داخل واژن و در بین عده‌ای دیگر در محیط خارجی دستگاه تناسلی قرار گرفته است.

در هر دو گروه از این زنان، تنها لمس یا دخول در ناحیه تناسلی می‌تواند منجر به ایجاد احساس لذت و رسیدن به ارگاسم شود.
باید توجه داشته باشید که در مورد برقراری رابطه جنسی از پشت، زنان به‌هیچ عنوان ارگاسم مقعدی را تجربه نخواهند کرد و این موضوع می‌تواند منجر به آسیب‌های روحی به زنان و بیزاری آنان از سکس شود.

باوجود تمایل برخی از افراد به سکس مقعدی، توجه به خطرات و عوارض بسیار زیاد این نوع رابطه جنسی در اجتناب از آن موثر است. سـكس گروهی جالب ایرانی
اگر شما نیز به‌اجبار توسط شریک سـكس گروهی جالب ایرانی جنسی خود مجبور به برقراری رابطه مقعدی می‌شوید یا به‌طور ذاتی به آن تمایل دارید، می‌توانید با متخصصان سلا مت جنسی یا روانشناسی پذیرش ۲۴ در ارتباط باشید تا گامی در راستای کنترل و از بین بردن این تمایل نادرست خود سـكس گروهی جالب ایرانیبردارید. سـكس گروهی جالب ایرانی

گفتگوی آنلاین با روانشناس سـكس گروهی جالب ایرانی

عوارض جسمی سکس از مقعد سـكس گروهی جالب ایرانی

در بیشتر موار سـكس گروهی جالب ایرانید تمایل و درخواست این نوع رابطه از سوی مردان است و باورهای نادرست درباره بی‌خطر بودن این نوع رابطه به‌ویژه برای مردان، سبب دامن زدن به این تمایل شده است.
بهتر است بدانید ع سـكس گروهی جالب ایرانیوارض سکس ازپشت تنها بانوان را درگیر نمی‌کند، بلکه آسیب‌های جدی برای سلامتی مردان نیز در پی دارد. بع سـكس گروهی جالب ایرانیضی از رایج‌ترین و خطرناک‌ترین عوارض سکس از مقعد را در زیر توضیح دادیم.

زود انزالی سـك س گروهی جالب ایرانی

یکی از عوارض اصل سـكس گروهی جالب ایرانیی سکس مقعدی برای مردان، زودانزالی است. مردانی که در اثر برقراری رابطه جنسی از پشت با همسر خود دچار زو سـكس گروهی جالب ایرانیدانزالی می‌شوند، سریع‌تر از زمان معمول و میانگین عادی به اوج لذت جنسی می‌رسند و این موضوع موجب ارضا شدن مرد زودتر از زن می‌شود که در بسیاری از موارد منجر به تجربه نکردن ارگاسم در زنان خواهد شد. سـكس گروهی جالب ایرانی

شکستگی آلت تناسلی مردان

شکستن آلت تناسلی به‌معنی خورد شدن سـكس گروهی جالب ایرانی یا شکستن استخوان این ناحیه نیست؛ زیرا به‌طور کلی در آلت تناسلی مردان استخوانی سـكس گروهی جالب ایرانی سـكس گروهی جالب ایرانیوجود ندارد. منظور از به‌کار بردن این اصطلاح، آسیب دیدن غشای سفت اطراف آلت است. سـكس گروهی جالب ایرانی

آلت تناسلی مردان وقت سـكس گروهی جالب ایرانیی در حالت نعوظ قرار می‌گیرد به واسطه سفت شدن غشای اطراف آن سخت می‌شود. این غشا حالت انعطاف‌پذیری دارد و در حالت خوابیده نرم و انعطاف‌پذیر است.

سلیندرهای بسیار زیادی در آلت تناسلی مرد وجود دارند که ممکن است در اثر فشار بیش‌ از حد بترکند و خون در زیر پوست جمع شود. در این هنگام صدایی شبیه به شکستن استخوان تولید می‌شود و حالت آلت تناسلی از نعوظ به حالت شکسته و خمیده تغییر می‌یابد. سـكس گروهی جالب ایرانی

هنگام برقراری رابطه جنسسـكس گروهی جالب ایرانیی از پشت به‌دلیل تنگ بودن مقعد و وارد شدن فشار بسیار زیادی بر آلت تناسلی مرد احتمال شک سـكس گروهی جالب ایرانیستن غشای اطراف آلت تناسلی و وارد شدن آسیب جدی به آن وجود دارد. سـكس گروهی جالب ایرانی

سـكس گروهی جالب ایرانی

رابطه دها سـكس گروهی جالب ایرانینی نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن مرد برای زن و یا زن برای مرد و یا هر دو به طور همزمان اندام جنسی طرف مقابل را به وسیله دهان شان تحریک می‌کنند. در آمیزش جنسی دهانی، سـكس گروهی جالب ایرانیاعضای دهان و حلق از جمله زبان، دندان ها و حلق در تحریک اندام جنسی طرف مقابل نقش دارند. در اصطلاح علمی به آمیز سـكس گروهی جالب ایرانیش جنسی دهانی که از سوی زن برای مرد انجام شود، Fellatio و عملی مشابهی که از سوی مرد بر سـكس گروهی جالب ایرانیروی زن انجام شود، Cunnilingus سـكس گروهی جالب ایرانینامیده می‌ شوند. نام‌ های مصطلح این نوع آمیزش در زبان فارسی به ترتیب، «ساک زدن» و «لیس زدن» است. سـكس گروهی جالب ایرانی

ریسک بیماری : بیماری‌های آمیزشی مانند کلامیدیا، پاپیلومای انسانی، سوزاک، زونا، هپاتیت و سایر بیماری‌ها مانند HIV یا ایدز می‌توانند از طریق آمیزش دهانی انتقال پیدا کنند.

دلایل لذتبخش بودن رابطه دهانی سـكس گروهی جالب ایرانی

در مردان سـكس گروهی جالب ایرانی
مکیدن آلت سـكس گروهی جالب ایرانی تناسلی مردان باعث ایجاد فشار بر آلت شده و این فشار منجر به تجمع خون در بافتهای آلت می شود و این حالت برای مردان لذتبخش است و باعث حالت برانگیختگی در آنها خواهد شد، همچنین حرکت ورود و خروج آلت در دهان و ف سـكس گروهی جالب ایرانیشار لبها بر آن می تواند بر افزایش لذت آن موثر باشد. برخی از مردان هم از شریک جنسی شان می خواهند تا سر آل سـكس گروهی جالب ایرانیت را به انتهای دهان و قسمت حلق بمالند.
در زنان
لیسیدن سـكس گروهی جالب ایرانی چوچوله یا مکیدن لبه های بیرونی می تواند برای زنان لذتبخش باشد و در تحریک و ارگاسم غیر دخولی موثر باشد خصوصا درمورد افرادی که واژن آنها ترشح معمول را ندارند و به به عبارتی دچار خشکی واژن هستند. رابطه دهانی پیش از دخول می سـكس گروهی جالب ایرانیتواند علاوه بر تحریک درسهولت عمل دخول نیز موثر باشد.

سـكس گروهی جالب ایرانیهمچنین بخوانید : حکم شرعی خوردن واژن و آلت تناسلی

دلایل روانی لذت از این مدل رابطه چیست؟ سـكس گروهی جالب ایرانی

عامل روان سـكس گروهی جالب ایرانیی در لذت جنسی مردان بیش از عامل فیزیکی نقش بازی می کند تا حدی که مردان این توانایی غیر ارادی را دارند تا سـكس گروهی جالب ایرانیبدون عم سـكس گروهی جالب ایرانیل سـكس گروهی جالب ایرانی فیزیکی رابطه جنسی به انزال دست یابند که معمولا این اتفاق در خواب برای آنها اتفاق می افتد و علت آن نیاز به تخلیه منی مسـكس گروهی جالب ایرانی ی باشد. به عبارتی بدن مردان هر چند وقت یکبار نیاز به تخلیه منی دارد و این عمل برای پروستات و دفع بهتر ادرار لازم است. سـكس گروهی جالب ایرانی

سـكس گروهی جالب ایرانی

 

همچنین حس سـكس گروهی جالب ایرانی برانگیختگی مردان م یتواند با یک جرقه ذهنی زودگر چند ثانیه صورت پذیرد ، پیرامون موارد مذکور رابطه دهانی از ابع سـكس گروهی جالب ایرانیاد ر سـكس گروهی جالب ایرانیوانی سـكس گروهی جالب ایرانی برای مردان از این حیث لذتبخش است که حس برتری به آنها دست می دهد و همچنین عمل همسر خود را فداکار سـكس گروهی جالب ایرانیانه و برگرفت سـكس گروهی جالب ایرانیه از حس دوست داشتن محسوب می کنند. سـكس گروهی جالب ایرانی

اثر روانی و ذهنیت پردازی سـكس گروهی جالب ایرانی در مردان آنقدری هست که بدون تجربه لذت آن به این باور رسیده باشند که این رابطه حتما برای آنها لذت‌بخش خواهد بود چر سـكس گروهی جالب ایرانیا که فکر به آن برای آنها لذت بخش است در نتیجه مغز آنها به این عمل واکنش مثبت نشان می دهد. سـكس گروهی جالب ایرانی

اگر چه در زنان سـكس گروهی جالب ایرانی د سـكس گروهی جالب ایرانیو فاکتور احساس و لمس نقش بسزائی در تحریک جنسی و لذت جنسی بازی می کند اما این بدان معنا نمی‌باشد که سـكس گروهی جالب ایرانی ذهنیت جنسی یا تخیلات جنسی در زنان کم اهمیت است. رابطه دهانی در زنان سـكس گروهی جالب ایرانینیز لذت‌بخش است و از نظر روحی روانی باع سـكس گروهی جالب ایرانیث شکل‌ گیری ح سـكس گروهی جا سـكس گروهی جالب ایرانیلب ایرانیس خوشایندی نسبت به همسرشان در آنها می شود. باور این موضوع که همسر وی به او این لذت را تقدیم می‌کند در پرورش حس تعلق درونی موثرتر است. سـكس گروهی جالب ایرانی

سـكس گروهی جالب ایرانی
فیلم سـكس گروهی جالب ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter