عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 19, 2024

سـکس با دختر توپولی ممه گنده کـون درشت

سـکس با دختر توپولی ممه گنده کـون درشت

سـکس با دختر توپولی ممه گنده کـون درشت | سکس با دختر توپولی ممه گنده | دختر نوجوان سینه درشت کون درشت | سکس زنان چاق با کیر بزرگ سکس زنان کس تپل هندی

 

رابطه جنسی یک غریزه طبیعی در وجود انسان‌ها است و از نظر روانشناسی یک ابزار برای نشان دادن روابط عاطفی عمیق بین دو شخص محسوب می‌شود. پس اگر از رابطه لذتی نمی‌برید، باید علت آن را شناسایی کرده و درجهت رفع آن اقدام کنید. سکس به روش‌ها و اشکال مختلفی انجام می‌شود اما معنایی فراتر از آمیزش جنسی دارد؛ با یادگیری روش صحیح سکس می‌توانید کیفیت رابطه زناشویی‌تان را ارتقا داده و به اوج لذت برسید. مشاوره جنسی می‌تواند اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تری در این زمینه به شما ارئه دهد. در ادامه مقاله به بررسی کامل رابطه جنسی می پردازیم؛ پس با ما همراه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.

 

رابطه جنسی چیست؟

هر عملی که بتواند باعث تحریک جنسی توسط شخصی دیگری شود، رابطه جنسی نامیده می‌شود. روابط جنسی معنای فرای آمیزش جنسی را در بر گرفته و اعمال دیگری مانند معاشقه، بوسیدن، نوازش کردن، آمیزش دهانی و… را شامل می‌شود. داشتن تمایل جنسی یکی از شاخصه‌های اصلی هر انسانی است که برای ابراز احساسات از آن استفاده می‌کند. اگر تحریک جنسی توسط خود فرد و با تخیلات جنسی صورت گیرد، خودارضایی نامیده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تخیلات جنسی کلیک کنید.

سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت

فواید رابطه جنسی

درست است که میل به برقراری رابطه جنسی در اصل برای بچه‌دار شدن در انسان پدید آمده اما تولد فرزند تنها فایده‌ خاص از سکس نیست. در واقع اگر آمیزش جنسی در شرایط مناسب انجام شود، می‌تواند در ابعاد مختلف سلامت جسم و روان انسان تأثیر بگذارد.
برای مثال اکثر تحقیقات نشان می‌دهند که داشتن عملکرد جنسی مناسب و احساس رضایت از رابطه زناشویی تا حد بسیاری با کاهش استرس‌ها و اضطراب‌های روزمره در ارتباط است. هم چنین این امر با ارتقای سیستم ایمنی می‌تواند احتمال بروز بسیاری از بیماری‌ها را نیز کاهش دهد.
پژوهش‌هایی که کیفیت روابط جنسی را در افراد میانسال مورد بررسی قرار داده‌اند، بیانگر این هستند که رضایت جنسی در این دوران حتی می‌تواند بر عملکرد ذهن نیز تأثیر بگذارد و با ایجاد فعالیت بیشتر در قسمت هیپوکامپ در بهبود عملکرد حافظه فرد نیز نقش داشته باشند. به طور کل می‌توان گفت داشتن مقدار مناسبی رابطه جنسی در این دوران که با رضایت خاطر همراه باشد، می‌تواند مشکلات ذهنی مرتبط با سن را کاهش داده و به انعطاف‌پذیری مغز فرد کمک کند. در صورتی که از روابط جنسی لذت نبرده و پس از سکس دچار عذاب وجدان می‌شوید، مقاله عذاب وجدان بعد از رابطه جنسی را مطالعه نمایید.

دلایل برقراری رابطه جنسی

هر کسی می‌تواند به دلایل مختلفی رابطه جنسی برقرار کند. که از جمله مهمترین این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:
_بچه دار شدن
_تجربه لذت جنسی
_بیان عشق و عواطف دیگر
_تمدد اعصاب
_تجربه نزدیکی و صمیمیت
_اختلالات جنسی
و…

 

مراحل رابطه جنسی

رابطه جنسی یک چرخه دارد که چهار مرحله را در بر می گیرد. شناخت مراحل رابطه جنسی به زوجین کمک می کند تا ارتباط بهتری با یکدیگر داشته باشند و لذت جنسی بیش تری را تجربه نمایند. مراحل رابطه جنسی به شرح زیر می باشد:

 

سکس، رابطه جنسی یا آمیزش جنسی برای افراد مختلف معناهای متفاوتی دارد. چرا که هر فردی در زمان های مختلف به دنبال یکی از انواع سکس است. اما بطور کلی و عامیانه وقتی حرف از داشتن رابطه جنسی می شود، منظور دخول واژنی یا به عبارت ساده تر، وارد کردن آلت تناسلی مرد به واژن زن می باشد.

اگرچه سکس بخش مهمی از چرخه زندگی انسان ها می باشد، اما خیلی از جوامع صحبت آزادانه در مورد آن را ممنوع یا زشت می دانند. در این مطلب سعی شده است سکس را از نظر علمی بررسی کنیم. به تمام سوالات شما در خصوص رابطه جنسی جواب دهیم. و علاوه بر آن، با خواندن این مطلب، با ساختار بدن در سکس، پوزیشن‌های سکس و انواع سکس (رابطه جنسی) هم آگاه می‌شوید. هر گونه سوال و یا مشکل در مورد رابطه جنسی و بهبود عملکرد آن را می توانید با مشاورین زنان و زایمان، متخصصین اورولوژیست و یا روانشناسان در میان بگذارید.

در این مقاله می‌خوانید:

تأثیرات رابطه جنسی بر بدن و سلامت چیست؟

داشتن یک زندگی جنسی سالم هم از نظر روحی روانی و هم از نظر فیزیکی مفید است. رابطه جنسی به شما راهی برای برقراری ارتباط فیزیکی با فرد دیگر می دهد. از طرفی لذت جنسی هم فواید زیادی از نظر سلامت فردی و اجتماعی به همراه دارد. وقتی که فرد به ارگاسم برسد، بدن شما حسی قوی از ارضای طبیعی پیدا می کند. چرا که بدن در موقع ارگاسم هورمون اندورفین که کاهش دهنده طبیعی درد است را آزاد می‌کند، و که حس خوبی ایجاد می‌کند.

فواید سکس از نظر سلامت فردی شامل موارد زیر است:

  • سلامت عمومی بهتر
  • خواب بهتر
  • اعتماد به نفس بالاتر سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت
  • تناسب اندام بهتر سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت
  • تنش و استرس کمتر سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت
  • عمر طولانی تر سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتکس سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت می تواند به سلامت اجتماعی افراد نیز کمک کند. به عنوان مثال فردی که یک رابطه جنسی سالم و رض سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتای سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتت بخش با شریک جنسی خود دارد، یک صمیمیت و حال خوب دو طرفه را تجربه می کند. همچنین اعتماد به نفسی سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت که در فرد شکل می گیرد منجر به مسئولیت پذیری بیشتر و بهبود روابط اجتماعی آن شخص می شود. سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت

رابطه مقعدی چیست؟ سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت

سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت

رابطه مقعدی سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت، سکس مقعدی یا آنال سکس (Anal sex) نام نوعی از رابطه جنسی است که در آن از مقعد به عنوان عضو جنسی سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتزنانه اس سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتتفاده می‌شود. عوارض و مضرات رابطه مقعدی بر هیچکس پوشیده نیست و این رابطه هم از لحاظ شرعی و هم از لحاظ پزشکی نکوهش گردیده است. اساسا ساختار مقعد برای برقراری رابطه جنسی نمی‌باشد؛بلکه این عضو به گونه‌ای شکل یافته که برای خروج مدفوع کارایی داشته با سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتشد نه برای دخول جسم خارجی؛ بنابراین رابطه جنسی مقعدی کاملا رابطه‌ای غیر طبیعی است؛ در ادامه این مطلب به سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت عوارض، توصیه‌های پزشکی و شرعی و توصیه‌هایی در جهت کاهش درد به هنگام رابطه اشاره خواهیم کرد. سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت

 

سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت

سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت

 

سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت

رابطه مقع سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتدی ( سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتسکس مقعدی) یکی از خطرناک‌ترین روش‌های رابطه جنسی است که می‌تواند در انتقال بیماری‌های رابطه جنسی (STD) بسیار موثر باشد؛ با وجود استفاده از روان کننده‌ها، روغن، سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت اسپری، ‌کاندوم و… و احتمال کاهش درد در حین رابطه مقعدی، این رابطه همچنان خطرناک خواهد بود و پزشکان آن را توصیه نمی‌کنند. زیرا در این روش اح سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتتمال زخم شدن و امکان انتقال خون آلوده بین زن و مرد بالا می‌رود. از دیگر عوارض این رابطه آسیب دیدن اسفنکتر مقعدی است که این موضوع می‌تواند در سنین بالا به عدم توانایی در کنترل مدفوع منجر شود. در این صورت سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت مد سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتفوع به صورت ناخواسته و غیر ارادی از دریچه مقعد خارج شده و همیشه آثاری از مدفوع در لباس زیر مشاهده سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتمی‌گردد. (مقعد توسط حلقه‌ای عضلانی به نام اسفنکتر کنترل می‌شود و از طریق باز و بسته شدن این اسفنکتر، کسـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتنترل حرکات دستگاه گوارش میسر می‌شود.) از سویی دیگر این اسفنکتر همانند واژن قابلیت ارتجاعی و انعطاف‌پذیری لازم برای نزدیکی و حرکت رفت و برگشتی آلت تناسلی مردانه را ندارد؛ در واقع وظیفه‌ی عضلات اسفنگتر اطراف م سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت قعد بستن مجرا می‌باشد بگونه‌ای که به طور طبیعی و غیر ارادی از ورود آلت و فشاری که آلت تناسلی مرد سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت به هنگام دخول وارد می‌کند ممانعت بعمل می‌آورد و بنا به طبیعت خود منقبض می‌گردد تا از ورود جلوگیری کن سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتد. بنابراین اصرار به ورود آلت تناسلی به داخل مقعد باعث احتمال خراش برداشتن و خون ریزی می‌شود. بسیاری پس از انجام این سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت رابطه گمان می‌کنند که اتفاق خاصی نیفتاده است؛ در ص سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتو سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشترتی که زخم‌ها و خراش‌های حاصل از این عمل جن سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتسی بسیار ریز و ظریف می‌باشند که در باقت مقعد ایجاد م سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتی‌شود و با چشم غیر مسلح قابل رویت نیست. همچنین به دلیل اینکه محیط مقعد،‌ محیط مناسبی برای رابطه جنسی نیس سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتت،‌ احتمال خراش بر نوک آلت تناسلی مردان و خ سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتطر دریافت ویروس در آنان افزایش می‌یابد. این زخم‌ها اگر چه بسیار ریز باشند و دردی در اثر ایجاد آن‌ها ایجاد نشود، شاهراه فوق العاده بزرگی برای ورود باکتری‌ها و ویروس‌های خطرناک (اعم از ویروس‌های داخل روده و مدفوع و یا ویروس‌ها یی که از طریق آلت مرد وارد می‌شوند) به داخل جریان خون می‌باشند. این میکروب‌ها می‌توانند بیماری‌های STD نظیر سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت انواع عفونت‌های دستگاه گوارشی و عفونت های روده‌‌ای را ایجاد کنند. سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتسـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت

به طور کلی امکان بروز عوارض زیر وجود دارد: سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت

سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت

  • احتمال خونریزی‌ (کم یا زیاد) در مقعد و افزایش احتمال بروز بیماری‌های عفونی سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت
  • بروز مشکلات در گیرنده‌های احساسی موجود در کانال مقعد سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت
  • درد شدید سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت
  • بیماری بواسیر سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت
  • درد شکم
  • احتمال بالای شکستن آلت تناسلی مردانه و پارگی در مقع سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتد زن
  • به دلیل نزدیکی زیاد م سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتقعد به مهبل، کوچکترین دستکاری در مقعد (نه صرفا رابطه جنسی مقعدی) می‌تواند موجب ورود ویروس سـکس ب سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتا دختر توپولی ممه گنده کون درشت‌های موجود در رو سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتده به واژن شده و بیماری‌های عفونی در این ناحیه، همانند ترشحات بد بو در واژن، عفونت مثانه، زگیل تناسلی، تبخال، اختلال و عفونت کلیه‌ها و سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت حتی سرطان را ایجاد نماید. سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت
  • افزایش احتمال سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت ابتلا به ایدز: دیواره داخلی روده بزرگ (که همان بخش داخلی مقعد می‌باشد) دارای قابلیت جذب مستقیم م سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتواد و ا سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتنتقال مس سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتتقیم آن به خون می‌باشد. بر اساس آمار، انتقال ویروس اچ آی وی از طریق رابطه جنسی مقعدی، بالاترین میزان درصد خطر اننقال را به خود اختصاص می‌دهد. سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت

سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت

بنابراین هیچ نظریه پزشکی مبنی بر سالم بودن و بی‌ضرر بودن این رابطه جنسی وجود ندارد و همیشه از نظر پزشکی نقض گردیده است. سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت
سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت

سـکس با دختر توپولی ممه گنده سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتکون درشت

چرا رابطه مقعدی لذت بخش است و چرا مردان به آن تمایل دارند؟

سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت

علت احساس لذت در راب سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتطه مقعدی وجود میزان زیاد پایانه‌های عصبی در این بخ سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتش است. اما باید در نظر داشت که در صورت تکرار مداوم این نو سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتع رابطه جنسی، پایانه‌های عصبی موجود در مقعد آسیب دیده و عوارض خاص خود را به دنبال می‌آورد. از طرف دیگر ارتباط بین همین پایانه‌های عصبی فروان و کم توجهی و یا عدم آگاهی زوجین خود می‌تواند عامل درد شدید در این راب سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتطه شود. سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت بنابراین این رابطه توصیه نمی‌شو سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتد.

یکی از دلایلی سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت که مردان به رابطه مقعدی فکر می‌کنند و تمایل به انجام آن دارند، عدم موفقیت آنان در ارگاسم کردن همسر خود م سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتی‌باشد. آنان احساس می‌کنند از این طریق می‌توانند همسر خود را از لذت رابطه جنسی به طور بیشتری بهره‌من سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتد کنند؛ لذا متمایل می‌‌شوند که از پشت نزدیکی کنند. در چنین شرایطی، در صورت رضایت، زن می‌‌تواند با محبت به همسر خود کمک و او را راهنمایی کند تا او با لمس و بازی با نقاط تحریک پذیر جنسی‌اش، سریع‌‌تر آماده شده و به سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت سـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشتسـکس با دختر توپولی ممه گنده کون درشت ارگاسم برسد. در این صورت «مرد» احساس قدرت و لذت می‌‌کند.

سـکس با دختر توپولی ❤️ ممه گنده کـون درشت ❇️✅
فیلم سـکس با دختر توپولی ممه گنده کـون درشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter