عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 18, 2024

سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری | آلیس سکسی ترین حشری داغ لباسها حوا با پستان های بزرگ | حشری گربه وحشی پشمالو پوشش سکسی داغ لباس زیر طوری

 

آیا سکس مقعدی می‌تواند لذت بخش باشد؟ چگونه می‌توان رابطه جنسی مقعدی بدون درد برقرار کرد؟ ممکن است شما راجع به رابطه مقعدی شنیده باشید یا دوست داشته باشید آن را امتحان کنید. این رابطه اغلب توسط مردان درخواست می‌شود، اما با این حال برخی زنان هستند که از رابطه مقعدی لذت می‌برند و تمایل به تجربه آن را در رابطه جنسی نشان می‌دهند. گر چه عوارض این نوع رابطه زیاد است و احتمال انتقال بیماری‌های مقاربتی بالاتر است، اما گاهی زوجین برای تنوع در رابطه جنسی خود یا کسب لذت بیش تر برای انجام این رابطه توافق می‌کنند. در ادامه این مقاله به بررسی تمام جوانب رابطه مقعدی می‌پردازیم. با دریافت مشاوره جنسی می‌توانید مسائل و مشکلات مربوط به روابط جنسی خود را مطرح نمایید. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.

رابطه جنسی مقعدی

هنگامی که دخول از طریق مقعد صورت گیرد، رابطه جنسی مقعدی نامیده می‌شود. چنین رابطه‌ای با دخول به مقعد زن و یا مرد می‌تواند ایجاد شود. رابطه مقعدی در همجنس گرایی مردان نیز مشاهده می‌گردد. این نوع رابطه جزء روابط جنسی پر خطر است و می‌تواند باعث بروز بیماری‌هایی شود اما با رعایت نکات بهداشتی می‌توان از بروز بسیاری از عوارض پیشگیری کرد. برای شناخت بیشتر درباره روابط جنسی پرخطر کلیک کنید.

 

علل گرایش به سکس مقعدی

عموما مردان متقاضیان رابطه جنسی مقعدی هستند. یکی از علل مهم آن، ناتوانی آن‌ها در به ارگاسم رساندن همسرشان است. ممکن است به این انگیزه دوست داشته باشند به طریق دیگری وارد رابطه جنسی شوند یا به دلیل کنجکاوی تمایل به داشتن این نوع رابطه داشته باشند. برخی مردان هم به علت اینکه پوزیشن دخول مقعدی را تحریک کننده تر می‌دانند، دوست دارند در این حالت رابطه جنسی برقرار کنند. علت مهم دیگر تنوع دادن به رابطه جنسی است.
مرد ممکن است دوست داشته باشد با تغییر شکل رابطه جنسی به فعالیت جنسی‌اش غنا ببخشد. برخی از مواقع دختران در رابطه مقعدی مصر هستند، علت این امر می‌تواند ترس از رابطه واژینال، ترس از بارداری و حفظ پرده بکارت باشد. گرایش به این رابطه در افرادی که اقدام به کودک آزاری و تجاوز جنسی می‌کنند بسیار به چشم می‌خورد. برای آشنایی بیش تر درباره کودک آزاری و تجاوز جنسی کلیک کنید.

 

سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

همان طور که گفته شد ساختار مقعد مناسب رابطه جنسی و دخول خارجی نیست و در نتیجه رابطه جنسی ممکن است آسیب های جسمی و روانی به همراه داشته باشد. در ادامه به بررسی کامل آسیب های سکس مقعدی می پردازیم:

1.سردمزاجی

رابطه جنسی در هر جال برای زن درد را به همراه خواهد داشت. تحمل درد در حین رابطه جنسی از مهم ترین دلایلی است که باعث می شود زنان به مرور زمان نسبت به رابطه جنسی سرد شوند و با توجه به خاطره ناخوشایندشان از رابطه جنسی دیگر تمایلی به برقراری آن نشان ندهند.

2. سکس مقعدی | بی اختیاری مدفوع

مخاطی که در واژن وجود دارد در مقعد وجود ندارد. اسفنکتر مقعد که کمک به نگهداری مدفوع می‌کند، در حین رابطه مقعدی ممکن است آسیب ببیند. این مسئله در دراز مدت اتفاق می‌افتد که منجر به بی اختیاری مدفوع خواهد شد.

3. بیماری های مقاربتی

مقعد برای دخول طراحی نشده است. اما واژن برای مقاربت ساخته شده است. بدین معنا که مقعد مانند واژن دارای ترشحات لیز کننده و روان کننده نیست. در نتیجه در اثر این خشکی ممکن است بافت مقعد آسیب ببیند و همین آسیب بافتی باعث انتقال بیشتر برخی بیماری‌ها از قبیل اچ آی وی شود.

4. عفونت کردن دستگاه گوارش

با توجه به این که دخول خارجی برای مقعد مناسب نیست امکان دارد که پس از رابطه جنسی در مقعد زخم های کوچکی به وجود بیاید. در اثر این زخم ها عفونت ها و باکتری ها می توانند وارد جریان خون شوند و در نهایت دستگاه گوارش را با عفونت های مختلف درگیر سازند. با توجه به این که مقعد و مهبل به هم نزدیک هستند، امکان دارد که ویروس ها مهبل را نیز درگیر کرده و در نتیجه بیماری هایی همچون زگیل، تبخال، عفونت مثانه و بوی بد ترشحات به وجود بیاید.

5. ابتلا به بواسیر

سکس مقعدی می تواند باعث به وجود آمدن بواسیر شود. هم چنین در صورتی که فرد از قبل بواسیر داشته باشد، به احتمال زیادی پس از رابطه دچار خونریزی شده و بواسیر حادتر و شدید تر می گردد.

6. سکس مقعدی | فشار به کیسه های منی سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

همان طور که گفته شد در برخی مواقع مردان سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری نیز به دلایل متعدد به رابطه جنسی مقعدی روی می آورند. در این صورت دیواره های رود سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریه سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری فشار زیادی به آلت تناسلی وارد می کنند. در این شرایط امکان دارد که مایع منی برگردد و فشار زیادی به کیسه ها وارد سازد. برای کسب اطلاعات بیش تر درباره عوارض رابطه مقعدی کلیک کنید. سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

7. آسیب های روانی سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

ساختار بدن انس سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریان به این صورت است که رابطه جنسی از طریق واژن انجام شود تا علاوه بر عدم آسیب دیدن بدن، رابطه جنسی با لذت نیز همراه شود و ارضای روحی و روانی نیز اتفاق بیفتد. اما در صورتی که رابطه جنسی با درد همراه شود دیگر زن ن سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریمی تواندسـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری از رابطه لذت ببرد و در نتیجه اساس رابطه جنسی بر هم می خورد. از سوی دیگر بسیاری از زنان که به خواست همسر خود این رابطه را قبول می کنند، این نوع از رابطه را دوست ندارند و حتی در حین رابطه احساس حقارت خواهند کرد. این احساس می تواند بسیار آسیب زا باشد و به مرور زمان ابعاد دیگر رابطه زن و شوهر را نیز تحت تاثیر قرار دهد. سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری
سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

رابطه مقعدی و احتمال بارداری سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

یکی از مهم ترین دغدغه ها سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریدر هر نوع رابطه جنسی امکان بارداری است. همان طور که گفته شد بسیاری از خانم ها به دلیل ترس از بارداری و سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریپاره شدن پرده بکارت است که برای سکس مقعدی ابراز تمایل می کنند. حال سوال این است که آیا واقعا در رابطه مقعدی احتمال بارداری به طور کل از بین می رود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر مایع منی در مقعد ریخته شود، امسـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری کان بارداری از این طریق وجود ندارد (هر چند که باقی ماندن مایع منی در مقعد هم خطرناک است سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریو احتمال بروز انواع عفونت را افزایش می دهد) اما با توجه به نزدیکی مقعد و واژن این امکان وجود دارد سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری که حتی چ سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریند ق سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریطره از مایع منی به واژن برسد و در نتیجه باروری اتفاق بیفتد. پس به طور قطع نمی توان امکان بارداری از طریق مقعد را رد کرد. در صورت تمایل زیاد به سکس مقعدی توصیه می شود که سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری حتما از کاندوم استفاده نمایید. سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری
سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

در فرهنگ ایران سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری و برخی از خانواده ها هنوز این سنت وجود دارد که دختران قبل از ازدواج معاینه بکارت شوند. بسیاری از دختران نیز برا سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریی حفظ باکرگی خود اقدام به این نوع رابطه می کنند تا در معاینه با مشکل مواجه نشوند و داشتن رابطه جنسی شان بر سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری ملا نشود. اما این امکان وجود دارد که در صورت مداوم بودن سکس مقعدی، پزشک متخصص داشتن این نوع رابطه را تشخیص دهد. از نشانه های سکس مقعدی این است که به مرور زمان چین های اطراف مقعد از بین می روند و پوست اطراف آن ناحیه خشک و ضخیم می شود. هر چه که زمان کم تری از رابطه گذشته باشد، تشخیص آن راحت ت سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه پرده بکارت کلیک کنید.
سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

رابطه مقعدی در دوران بارداری سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

رابطه جنسی سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری در اواخر دوره بارداری با محدودیت همراه است و معمولا پزشکان توصیه می کنند که از سه ماهه دوم با احتیاط صورت بگیر سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طورید و در سه ماه آخر نیز اکثرا ممنوعیت رابطه جنسی اعمال می شود. چرا که رابطه واژینال باعث انقباض رحم و در نتیجه زایمان زودرس می گردد. حال بهتر است بدانید که رابطه جنسی مقعدی نیز همین انقباض ها را در پی دار سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طورید و در صورت سکس مقعدی نیز ممکن است زایمان زودرس اتفاق بیفتد. سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری
سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

عدم ممنوعیت سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریسـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری سک سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریس مقعدی

رابطه جنس سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریی یک توافق دو طرفه برای دست یافتن به لذت دو طرفه است. اگر هر یک از طرفین از این مسئله لذت نبرد، نباید در رابطه جنسی تکرار شود. برای مثال اگر شما دوست ندارید رابطه مقعدی داشته باشید، می‌توانید با صراحت خواسته خود را بیان کنید و نباید چیزی که نمی‌خواهید را به خودتان تحمیل کنید. اما اگر شما هم دوست دارید آن را امتحان کنید و همسرتان هم راضی است، با رعایت مواردی می‌توانید مضرات آن را کاهش دهید و به عنوان تنوع در را سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریبطه جنسی (و نه یک امر دائمی) از آن بهره ببرید.

رابطه دهانی نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن مرد برای زن و یا زن برای مرد و یا هر دو به طور همزمان اندام جن سـ سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریسی طرفسـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری مقابل را به وسیله دهان شان تحریک می‌کنند. در آمیزش جنسی دهانی، اعضای دهان و حلق از جمله زبان، دندان ها و حلق در تحریک اندام جنسی طرف مقابل نقش دارند. در اصطلاح علمی به آمیزش جنسی دهانی که از سوی زن برای مرد انجام شود، Fellatio و عملی مشابهی که از سوی مرد بر روی زن انجام شود، Cunnilingus نامیده می‌ شوند. نام‌ های مصطلح این نوع آمیزش در زبان فارسی به ترتیب، «ساک زدن» و «لیس زدن» است. سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

ریسک بیماری : ب سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طورییماری‌های سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری آمیزشی مانند کلامیدیا، پاپیلومای انسانی، سوزاک، زونا، هپاتیت و سایر بیماری‌ها مانند HIV یا ایدز می‌توانند از طریق آمیزش دهانی انتقال پیدا کنند.

دلایل لذتبخش بودن رابطه دهانی سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

در مردان سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری
مکیدن آ سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریت برای مردان لذتبخش است و باعث حالت برانگیختگی در آنها خواهد شد، همچنین حرکت ورود و خروج آلت در دهان و فشار لبها بر آن می تواند بر افزایش لذت آن موثر باشد. برخی از مردان هم از شریک جنسی شان می خواهند تا سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریسر آلت را به انتهای دهان و قسمت حلق بمالند.
در زنان سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری
لیسیدن چوسـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریچوله یا مکیدن لبه های بیرونی می تواند برای زنان لذتبخش باشد و در تحریک و ارگاسم غیر دخولی موثر باشد خصوصا سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریسـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری د سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریرمورد افرادی که واژن آنها ترشح معمول را ندارند و به به عبارتی دچار خشکی واژن هستند. رابطه دهانی پیش از دخول می تواند سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریعلاوه بر تحریک درسهولت عمل دخول نیز موثر باشد.

سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریسـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوریهمچنین بخوانید : حکم شرعی خوردن واژن و آلت تناسلی

دلایل روانی لذت از این مدل رابطه چیست؟ سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

عامل روانی سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری در سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری لذت جنسی مردان بیش از عامل فیزیکی نقش بازی می کند تا حدی که مردان این توانایی غیر ارادی را دارند تا بدون عمل ف سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طورییزیکی رابطه جنسی به انزال دست یابند که معمولا این اتفاق در خواب برای آنها اتفاق می افتد و علت آن نیاز به تخلیه منی می سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری باشد. به عبارتی بدن مردان هر چند وقت یکبار نیاز به تخلیه منی دارد و این عمل برای پروستات و دفع بهتر ادرار لازم است سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری
فیلم سـکس با ملون حشری داغ با لباس زیر طوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter