عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 18, 2024

سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان | سکس قدیمی‌ترین رفتار انسان‌ها است | سواحل شنای لخت آزاد که به هیچ وجه مکان های مناسبی برای کودکان نیست | تایلند در توریسم سکس شهرت دارد

 

نتایج یک پژوهش در مورد رفتار و تمایلات جنسی مردم بریتانیا نشان می‌دهد که احتمال بی‌علاقگی زنان به سکس در شرایطی که با همسر یا دوست خود زندگی می کنند، دو برابر مردان است.

در این پژوهش مشخص شد که با گذشت زمان و بالا رفتن سن، میل جنسی، هم در زنان و هم در مردان کاهش می یابد ولی طولانی بودن رابطه معمولا باعث بی‌علاقگی بیشتر در میان زنان می‌شود.

در مجموع کاهش سلامت و فقدان نزدیکی عاطفی، هم روی علاقه مردان و هم علاقه زنان به سکس تاثیر می‌گذارد. این پژوهش برمبنای تجارب شخصی حدود ۵۰۰۰ هزار مرد و ۶۷۰۰ زن تهیه شده است.

پژوهشگران بریتانیایی می‌گویند در مورد کاهش تمایل جنسی صرفا به جای تجویز دارو باید با در تمام جنبه‌های زندگی یک فرد را در نظر گرفت.

سـکس در سواحل آزاد جهان

آماندا میجر روان درمانگر جنسی می‌گوید از دست دادن علاقه به سکس لزوما غیرعادی نیست و این تغییر در تمایل مردان و زنان به سکس دلایل گوناگونی دارد.

خانم میجر می‌گوید:”برای بعضی یک شرایط و حالت عادی است و برای دیگران باعث درد و مصیبت می‌شود.”

در مجموع ۱۵ درصد از مردان و ۳۴ درصد از زنانی که در این نظرسنجی شرکت کردند می‌گویند در سال گذشته طی دوره‌ای سه ماهه و حتی طولانی‌تر اصلا رابطه جنسی نداشته‌اند.

  • چرا نمی خواهم با مردی که دوستش دارم، سکس داشته باشم؟
  • سکس برای یک دهم زنان دردناک است
  • سکس غیرعادی، خوب؟ بد؟ زشت؟
  • تماشای پورن در سن کم احتمال دیدگاه‌ جنسیت‌زده را در مردان افزایش می‌دهد
  • عشق (و سکس) حلال؛ مشکلات روابط زن و مرد در جوامع مسلمان

منبع تصویر،GETTY IMAGES

 

در میان مردان بی‌علاقگی به سکس در گروه سنی ۳۵ تا ۴۴ ساله بیش از همه بود در صورتی که در میان زنان این مسئله بیشتر در گروه سنی ۵۵ تا ۶۴ ساله وجود داشت.

پژوهشگران دریافتند که داشتن فرزندان خردسال یکی از دلایل شاخص بی‌علاقگی به سکس برای زنان است.

عدم سلامت جسمی و روحی، ارتباط ضعیف بین زوج و فقدان تماس عاطفی در طول عمل جنسی دلایل اصلی از دست دادن تمایل به سکس، هم برای مردان و هم برای زنان است.

اما به گفته پژوهشگران دانشگاه ساوت‌همپتون و یونیورسیتی کالج لندن، هیچ شواهدی مبنی بر اینکه یائسگی باعث کاهش میل جنسی می‌شود وجود ندارد.

پژوهش و نظرسنجی رفتار جنسی مردم بریتانیا نشان می‌دهد برای افرادی که “صحبت کردن در مورد سکس” با شریک زندگی‌شان برای آنها راحت است، احتمال بی‌علاقگی به سکس کمتر است.

line

 

پنج توصیه برای احیای تمایل به سکس

  • از همان ابتدا در این مورد صحبت کنید و نگذارید به یک مشکل مزمن بدل شود. بی‌توجهی به این موضوع باعث تبدیل شدن آن به یک مشکل جدی و به وجود آمدن احساس بی‌تمایلی می‌شود. اگر نمی‌توانید درباره این موضوع صحبت کنید، دلیلش را پیدا کنید و با آن برخورد کنید.
  • شیوه‌های دیگر نزدیک شدن به زوجتان مثل گرفتن دست، صحبت کردن به نرمی، بغل کردن و نوازش یکدیگر را به جای سکس آزمایش کنید.
  • این احساس که گویا به شما گوش نمی‌دهند به یک مانع بزرگ در سکس بدل می‌شود در نتیجه کاری کنید که زوج شما احساس کند مورد توجه قرار می‌گیرد و برای شما مهم است.
  • با مراجعه به روان درمانگر جنسی، مشاوران خانواده و حتی پزشک خانواده کمک بیشتری بگیرید.
  • راحت باشید. بسیاری از روابط وقتی جنسی نیستند به خوبی پیش می‌روند، البته اگر نتیجه‌ای باشد که هر دو طرف به آن برسند.
line

 

به گفته پژوهشگران در مورد آن دسته از افرادی که شریک زندگی آنها مشکلات جنسی دارد یا کسانی که از رابطه زناشویی خود چندان راضی نیستند احتمال بی علاقگی به سکس بیشتر از سایرین است.

این پژوهش نشان می‌دهد که در میان زنان “نداشتن تمایل یکسان با شریک زندگی خود به سکس و یا تفاوت سلیقه در جزییات و شیوه آمیزش جنسی از جمله دلایل عمده از دست دادن تمایل به سکس است.”

سینتیا گراهام پروفسور سلامت سکس و باروری در دانشگاه ساوت‌همتون می گوید نتایج این پژوهش دانش ما از دلایل بی علاقگی مردان و زنان به سکس و همین طور راه‌های درمان آن را افزایش می‌دهد.

“این پژوهش تاکیدی است بر ضرورت سنجش و در صورت لزوم درمان مشکلات جنسی در سطح جامعه و همین طور در یک رابطه مشخص، و در عین حال ویژگی‌های هر یک از دو جنسیت هم باید در نظر گرفته شود.”

خانم گراهام تاکید می‌کند که این مشکل را نمی‌توان با تجویز یک دارو حل کرد:”این نکته بسیار مهم است که صرفا به داروهای ضد افسردگی بسنده نکنیم.”

سازمان غذا و داروی آمریکا اخیرا تجویز اولین داروی تقویت میل جنسی در زنان را تصویب کرد که فلیبانسرین نام دارد.

آماندا میجر می گوید: “سکس یک امر بسیار شخصی است و صحبت کردن در مورد آن می‌تواند باعث خجالت شود، ولی صحبت کردن معمولا بهترین راه برای بهبود فعالیت جنسی است.” سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان

زنانی هستند که اسمهای مستعار سـکس در سواحل آزاد جهان برای خود برگزیده‌اند و تجربیات و وسوسه‌ها و نیازهای خود را به معرض دید هزاران خواننده در سراسر دنیا می‌گذارند. ویولتا، یکی از سـکس در سواحل آزاد جهانکسانی است که سالها با جمع دیگری از زنان در قالب وبلاگی به نام “نسوان مطلقه معلقه” در باره سـکس در سواحل آزاد جهان تجربیات شخصی خود از مسائل پیر سـکس در سواحل آزاد جهانامونش می‌نوشت که بخشی را نیز روابط عاشقانه و سکسی تشکیل می‌داد. سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان
حالا مدتی است که وبلاگ پیشین، جای خود را به وبلاگی به نام “سیب و سرگشتگی” بخشیده و نویسندگان همان وبلاگ در آدرس جدید می‌نویسند. سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان
ویولتا در مورد چگونگی تصمیم به نوشتن در این قالب و مسیر می‌گوید: «نطفه این وبلاگ در یک شب گرم تابستانی در تهران بین چند دوست صمیمی بسته شد که هم سـکس در سواحل آزاد جهانگی هم مطلقه بودیم. آن شب بیان تجربههایی که بسیار صمیمی بود و هرگز هم جایی با صدای بلند گفته نشده بود، ما را به این نتیجه رساند ک سـکس در سواحل آزاد جهانه شاید این تجربیات آن قدرها هم شخصی نباشد و مطرح کردنش در قالب یک وبلاگ فرصتی را برای گفتگو در مورد این “رازهای مگو” فراهم کند. این ت سـکس در سواحل آزاد جهانصمیم به صورت جمعی گرفته شد. تکتک ما شهامتی را پیدا کردیم که اگر تنها بودیم، سال‌های سال هم طول می‌کشید تا به وجود بیاید.» سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان
ویولتا معتقد است، نوشتن در مورد احساسات و تجربیات جنسی زنان در ادبیات ما سابقه چندانی ندارد.

سـکس در سواحل آزاد جهان
او در این باره می‌گوی سـکس در سواحل آزاد جهانسـکس در سواحل آزاد جهاند: «جامعه، تاریخ و ادبیات ما از کنار زنان در سکوت عبور کرده است. اگر هم چیزی درمورد زن، زنانگی و سکسوالیته نوشته ش سـکس در سواحل آزاد جهانده بیشتر به قلم مردها و از یک زاویه مردانه روایت شده است که الزاما مطابق با واقعیت نیست. این وبلاگ فرصت مناسبی بود که سـکس در سواحل آزاد جهان سوی دیگر این داستان‌ها از زبان یک زن هم شنیده شود. ما در جامعهای در حال گذار زندگی می‌کنیم. تعاریف سنتی گذشته در مورد زنها، نیازها، خواستهها و رفتار جنسی و روابط بین دو جنس نیاز به بازبینی اساسی دارد. سعی کردیم که بخشی از واقعیت‌ها سـک سـکس در سواحل آزاد جهانس در سواحل آزاد جهانی امروز جامعه را بازتاب بدهیم و برای این کار از تجربیات بسیار شخصی خودمان آغاز کردیم.» سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان
رابطه جنسی سـکس در سواحل آزاد جهان تنها برای بچهدار شدن

تعداد وبلاگهایی که می‌ سـکس در سواحل آزاد جهان سـکس در سواحل آزاد جهان سـکس در سواحل آزاد جهانتوان در آنها نوشتههایی از این جنس را یافت، کم نیست. “مادیان وحشی” نام مستعار نویسنده وبلاگ دیگری به نام “تهسیگار” است که دلایلش برای ای سـکس در سواحل آزاد جهانن سبک نوشتن و مطرح کردن بسیاری از تجربیات عاشقانه و جنسی‌اش به نوع نگرشی باز می‌گردد که خانواده و جامعه به او تحمیل کرده است. سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان
نویسنده این وبلاگ می‌گ سـکس در سواحل آزاد جهانوید: «خانوادهها در ایران همیشه با موضوعات جنسی بچههایشان با سانسور برخورد کردند. این حس را به بچههایشان می‌دهند که حتی اگر به این مسئله که نیاز طبیعی‌شان هست، فکر هم کنند، دچار خطای بزرگی شدهاند. من هم در خانوادهای بزرگ شدم که به همین شکل بود. با پدر و مادری که نه تنها با بچه‌هایشان در این مورد حرفی نمی‌زدند، بلکه در رابطه سـکس در سواحل آزاد جهانبا خودشان هم این مسئله صدق می‌کرد. سکس در زندگی مشترکشان شاید فقط برای بچهدار شدن بود. پدر و مادرهایی که هیچ وقت خودشان هم به این موضوع فکر نکردند که می‌توان از رابطه جنسی لذت برد. مثل این می‌ماند که همیشه غذا را برای رفع گرسنگی بخوریم و هیچ وقت از آن لذت سـکس در سواحل آزاد جهانی نبریم پس چرا نباید در این مورد حرف زد و یا حتی نوشت.»

سـکس در سواحل آزاد جهان

“صبح در کارولینای جنوبی” اثر ادوارد هوپر سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان
نوشتن از ممنوعهها با اسم مستعار سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان
شجاعت نوشتن از مباحثی که در جامعه ایران تابو محسوب می‌شود، حالا با نام مستعار به دست آمده است. اسامی مستعاری که هویت واقعی نویسند س سـکس در سواحل آزاد جهانـکس در سواحل آزاد جهانه را حتی برای نزدیکترین افراد وابسته به صاحب وبلاگ مخفی نگاه می‌دارد. سـکس در سواحل آزاد جهان

مسرت امیرابراهی سـکس در سواحل آزاد جهانمی، استاد دانشگاه “یو‌سی‌ال آمریکا” و محقق در زمینه مسائل آن‌لاین، در یکی از نشستهای “مطالعات زنان انجمن جامعه شناسی” به سایت “کانون زنان ایران” گفته است: «وبلاگ‌نویسی و به طور کلی دنیای مجازی، مطلقا گسسته از دنیای واقعی نیست. محیط اجتماعی کاملا بر نوشتار افراد تاثیر می‌گذارد. از آنجا که در وبلاگ‌نویسی غیبت فیزیکی وجود دارد، مستعارنویسی در فضایی که شرایط اجتماعی و فرهنگی سـکس در سواحل آزاد جهان پیچیده‌ای دارد می‌تواند تصویر واقعی‌تری از جامعه ارائه دهد. زنان در فضای اجتماعی و فرهنگی ایران با بایدها و نبایدهای بسیاری درگیرند که موجب می‌شود هویت اصلی‌شان گم شود. زنان با وبلاگ‌نویسی می‌توانند در قالب اسم مستعار به راحتی از خودشان بگویند.» سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان
نویسنده وبلاگ “تهسیگار” در مورد وبلاگ‌نویسی با اسم مستعار می‌گوید: «فارغ از اینکه می‌توان با اسم مستعار در مورد همه چیز بسیار راحتتر سـکس در سواحل آزاد جهاننوشت، اصولا برای م سـکس در سواحل آزاد جهان سـکس در سواحل آزاد جهانخاطب ناشناختهها جذابتر است. با اسم مستعار از هر آنچه که ممنوع هم باشد، می‌نویسم.» سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان
ویولتا از نویس سـکس در سواحل آزاد جهانندگان وبلا سـکس در سواحل آزاد جهانگ “سیب و سرگشتگی” هم برای ننوشتن با اسم اصلی دلایل خاص خودش را دارد: «انتخاب اسم مستعار چند دلیل داشت. جامعه ایران نگاه بستهای به زنهایی دارد که در قالب سنتی جامعه نمی‌گنجند. مطرح شدن اسم اصلی هر سـکس در سواحل آزاد جهان کدام از نویسندگان این وبلاگ تنها دست و پای ما را می‌بست. از دید هنری هم که نگاه کنیم، خیلی از نویسندگان و وبلاگنویسها از اسامی مستعار استفاده می کنند. تا امروز پس از انتشار مطالب در وبلاگمان از تهدید به قتل تا مقایسه شدن با میلان کوندرا را تجربه کردیم. از پیشنهاد کمکهای مالی سـکس در سواحل آزاد جهان به دلار تا پیشنهاد دوستی و ازدواج داشتیم. برخی هم که ما را با مشاور مسائل خانواده و یا سکسولوژیست اشتباه می‌گیرند و در مورد مسائل خصوصی‌شان راهنمایی و مشاوره می‌خواهند. شاید اگر به اسم واقعی می‌نوشتیم بسیاری از این سـکس در سواحل آزاد جهان واکنشها را تا به امروز تجربه نمی‌کردیم.»

«امان از زمانی که صاحب ق سـکس در سواحل آزاد جهانلم زن باشد»

حتی اگر هویت اصلی نویسنده وبلاگ مخفی بماند و بخواهد در مورد روابط عاشقانه و تجربیات سکسی خود بنویسد، باز هم چندان ساده نیست. زنانی سـکس در سواحل آزاد جهان که با نام مستعار می‌نویسند از گزند زبان مخاطبانشان در امان نیستند، در صورتی که معتقدند مردان این سبک نوشتهها دارای حا سـکس در سواحل آزاد جهانشیه امنتری هستند و کسی در مورد آنها قضاوت بدی نمی‌کند.

سـکس در سواحل آزاد جهان
یکی از نویسندگان وبلاگ “سیب و سرگشتگی” در مطلبی در آوریل سال ۲۰۱۲ می‌نویسد: «نوشتن در مورد سکس به نظرم خطرناک است. جامعه آمادگی پذیرش این موضوع را ندا سـکس در سواحل آزاد جهانرد اما وبلاگهایی هستند که در مورد این موضوعات می‌نویسند. وبلاگ‌هایی که به قلم مردها نوشته می‌شوند. هیچکس نویسندگان این وبلاگها را سرزنش نمی‌کند. هیچکس اعتراضی ندارد که چرا تجربیات سکسشان را در وبلاگهایشان می‌نویسند اما امان از زمانی که صاحب قلم زن باشد.» سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان سـکس در سواحل آزاد جهان
نویسنده وبلاگ “تهسیگار سـکس در سواحل آزاد جهان” هم تجربه مشابهی دارد و می‌گوید: «مردان وبلاگنویسی که در مورد این مسائل می‌ن سـکس در سواحل آزاد جهانویسند، بی‌پ سـکس در سواحل آزاد جهانروا از الفاظ مختلف استفاده می‌کنند. مخاطبان هم پیغامهای تشکر ارسال می‌کنند اما اگر همان مطالب را یک زن بنویسد، بسیاری با الفاظ بسیا سـکس در سواحل آزاد جهانر زشت نویسنده زن را مورد خطاب قرار می‌دهند. برای مخاطب، اینکه یک زن هم حق دارد همان مطالب را بنویسد، پذیرفته شده نیست. وقتی که تصمیم گرفتم که از تجربیات شخصی‌ام در مورد روابط عاشقانه و یا سکسی‌ام بنویسم، به این فکر کردم که باید این سـکس در سواحل آزاد جهانساختار کلیشهای شکسته شودکه فقط مردان حق سـکس در سواحل آزاد جهان سـکس در سواحل آزاد جهان نوشتن در مورد ا سـکس در سواحل آزاد جهانین مسائل را دارند.» سـکس در سواحل آزاد جهان

سـکس در سواحل آزاد جهان
فیلم سـکس در سواحل آزاد جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter