عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 18, 2024

سـکس كردن دختر محجبه ایرانی

سـکس كردن دختر محجبه ایرانی

سـکس كردن دختر محجبه ایرانی | ایرانی ماشین | دختر بچه محجبه ایرانی | سکس زن و شوهر ایرانی | كردن دختر محجبه ایرانی | سکس با دختر باحجاب ایرانی

 

آیا سکس مقعدی می‌تواند لذت بخش باشد؟ چگونه می‌توان رابطه جنسی مقعدی بدون درد برقرار کرد؟ ممکن است شما راجع به رابطه مقعدی شنیده باشید یا دوست داشته باشید آن را امتحان کنید. این رابطه اغلب توسط مردان درخواست می‌شود، اما با این حال برخی زنان هستند که از رابطه مقعدی لذت می‌برند و تمایل به تجربه آن را در رابطه جنسی نشان می‌دهند. گر چه عوارض این نوع رابطه زیاد است و احتمال انتقال بیماری‌های مقاربتی بالاتر است، اما گاهی زوجین برای تنوع در رابطه جنسی خود یا کسب لذت بیش تر برای انجام این رابطه توافق می‌کنند. در ادامه این مقاله به بررسی تمام جوانب رابطه مقعدی می‌پردازیم. با دریافت مشاوره جنسی می‌توانید مسائل و مشکلات مربوط به روابط جنسی خود را مطرح نمایید. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.

رابطه جنسی مقعدی

هنگامی که دخول از طریق مقعد صورت گیرد، رابطه جنسی مقعدی نامیده می‌شود. چنین رابطه‌ای با دخول به مقعد زن و یا مرد می‌تواند ایجاد شود. رابطه مقعدی در همجنس گرایی مردان نیز مشاهده می‌گردد. این نوع رابطه جزء روابط جنسی پر خطر است و می‌تواند باعث بروز بیماری‌هایی شود اما با رعایت نکات بهداشتی می‌توان از بروز بسیاری از عوارض پیشگیری کرد. برای شناخت بیشتر درباره روابط جنسی پرخطر کلیک کنید.

 

علل گرایش به سکس مقعدی

عموما مردان متقاضیان رابطه جنسی مقعدی هستند. یکی از علل مهم آن، ناتوانی آن‌ها در به ارگاسم رساندن همسرشان است. ممکن است به این انگیزه دوست داشته باشند به طریق دیگری وارد رابطه جنسی شوند یا به دلیل کنجکاوی تمایل به داشتن این نوع رابطه داشته باشند. برخی مردان هم به علت اینکه پوزیشن دخول مقعدی را تحریک کننده تر می‌دانند، دوست دارند در این حالت رابطه جنسی برقرار کنند. علت مهم دیگر تنوع دادن به رابطه جنسی است.
مرد ممکن است دوست داشته باشد با تغییر شکل رابطه جنسی به فعالیت جنسی‌اش غنا ببخشد. برخی از مواقع دختران در رابطه مقعدی مصر هستند، علت این امر می‌تواند ترس از رابطه واژینال، ترس از بارداری و حفظ پرده بکارت باشد. گرایش به این رابطه در افرادی که اقدام به کودک آزاری و تجاوز جنسی می‌کنند بسیار به چشم می‌خورد. برای آشنایی بیش تر درباره کودک آزاری و تجاوز جنسی کلیک کنید.

 

سـکس كردن دختر محجبه ایرانی

همان طور که گفته شد ساختار مقعد مناسب رابطه جنسی و دخول خارجی نیست و در نتیجه رابطه جنسی ممکن است آسیب های جسمی و روانی به همراه داشته باشد. در ادامه به بررسی کامل آسیب های سکس مقعدی می پردازیم:

1.سردمزاجی

رابطه جنسی در هر جال برای زن درد را به همراه خواهد داشت. تحمل درد در حین رابطه جنسی از مهم ترین دلایلی است که باعث می شود زنان به مرور زمان نسبت به رابطه جنسی سرد شوند و با توجه به خاطره ناخوشایندشان از رابطه جنسی دیگر تمایلی به برقراری آن نشان ندهند.

2. سکس مقعدی | بی اختیاری مدفوع

مخاطی که در واژن وجود دارد در مقعد وجود ندارد. اسفنکتر مقعد که کمک به نگهداری مدفوع می‌کند، در حین رابطه مقعدی ممکن است آسیب ببیند. این مسئله در دراز مدت اتفاق می‌افتد که منجر به بی اختیاری مدفوع خواهد شد.

3. بیماری های مقاربتی

مقعد برای دخول سـکس كردن دختر محجبه ایرانیطراحی نشده است. اما واژن برای مقاربت ساخته شده است. بدین معنا که مقعد مانند واژن دارای ترشحات لیز کننده و ر سـکس كردن دختر محجبه ایرانیوان سـکس كردن دختر محجبه ایرانی کننده نیست. سـکس كردن دختر محجبه ایرانی در نتیجه در اثر این خشکی ممکن است بافت مقعد آسیب ببیند و همین آسیب بافتی باعث انتقال بیشتر برخی بیماری‌ها از قبیل اچ آی وی شود.

4. عفونت کردن دستگاه گوارش سـکس كردن دختر محجبه ایرانی

با توجه به ای سـکس كردن دختر محجبه ایرانین که دخول خارجی برای مقعد مناسب نیست امکان دارد که پس از رابطه جن سـکس كردن دختر محجبه ایرانیسی در مقعد زخم های کوچکی به وجود بیاید. در اثر این زخم ها عفونت ها و باکتری ها می توانند وارد جریان خون شوند و در نهایت دستگاه گوارش را با ع سـکس كردن دختر محجبه ایرانیفون سـکس كردن دختر محجبه ایرانیت های مختلف درگیر سازند. با توجه به این که مقعد و مهبل به هم نزدیک هس سـکس كردن دختر محجبه ایرانیتند، امکان دارد که ویروس ها مهبل را نیز درگیر کرده و در نتیجه بیماری هایی همچون زگیل، تبخال، عفونت مثانه و بوی بد ترشحات به وجود بیاید.

5. ابتلا به بواسیر سـکس كردن دختر محجبه ایرانی

سکس مقعدی سـکس كردن دختر محجبه ایرانی می تواند باعث به وجود آمدن بواسیر شود. هم چنین در صورتی که فرد از قبل بواسیر داشته باشد، به احتمال زیادی پس از رابطه د سـکس كردن دختر محجبه ایرانیچار خونریزی شده و بواسیر حادتر و شدید تر می گردد. سـکس كردن دختر محجبه ایرانی

6. سکس مقعدی سـکس كردن دختر محجبه ایرانی | فشار به کیسه های منی

همان طور که گفته شد در برخی مواقع مردان نیز به دلایل متعدد به رابطه جنسی مقعدی روی می آورند. در این صورت دیواره ه سـکس كردن دختر محجبه ایرانیای رو سـکس كردن دختر محجبه ایرانیده فشار زیادی به آلت تناسلی وارد می کنند. در این شرایط امکان دارد که مایع منی برگردد و فشار زیادی به کیسه ها وارد سازد. برای کسب اطلاعات بیش تر درباره عوارض رابطه مقعدی کلیک کنید. سـکس كردن دختر محجبه ایرانی

7. آسیب های سـکس كردن دختر محجبه ایرانیروانی

ساختار بد سـکس كردن دختر محجبه ایرانین انسان به این صورت است که رابطه جنسی از طریق واژن انجام شود تا علاوه بر عدم آسیب دیدن بدن، رابطه جنسی با لذت نیز همراه شود و ارضای روحی و روانی نیز اتفاق بیفتد. اما در صورتی که رابطه جنسی با درد همراه شود د سـکس كردن دختر محجبه ایرانییگر زن نمی ت سـکس كردن دختر محجبه ایرانیواند از رابطه لذت ببرد و در نتیجه اساس رابطه جنسی بر هم می خورد. از سوی دیگر بسیاری از زنان که به خواست همسر خود این رابطه را قبول می کنند، این نوع از رابطه را دوست ندارند و حتی در حین رابطه احساس حقارت خواهند کرد. این احساس می تواند بسیار آسیب زا باشد و به مرور زمان ابعاد دیگر رابطه زن و شوهر را نیز تحت تاثیر قرار دهد. سـکس كردن دختر محجبه ایرانی
سـکس كردن دختر محجبه ایرانی

رابطه مقعدی و احتمال بارداری سـکس كردن دختر محجبه ایرانی

یکی از مهم سـکس كردن دختر محجبه ایرانیترین دغدغه ها در هر نوع رابطه جنسی امکان بارداری است. همان طور که گفته شد بسیاری از خانم ها به دلیل سـکس كردن دختر محجبه ایرانی ترس از بارداری و پاره شدن پرده بکارت است که برای سکس مقعدی ابراز تمایل می کنند. حال سوال این است که سـکس كردن دختر محجبه ایرانی آی سـکس كردن دختر محجبه ایرانیا واقعا در رابطه مقعدی احتمال بارداری به طور کل از بین می رود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر مایع منی سـکس كردن دختر محجبه ایرانیدر مقعد ریخته شود، امکان بارداری از این طریق وجود ندارد (هر چند که باقی ماندن مایع منی در مقعد هم خطرناک است و احتمال بروز انواع عفونت را افزایش می دهد) اما با توجه به نزدیکی مقعد و واژن این امکان وجود دارد که ح سـکس كردن دختر محجبه ایرانیتی چند قطره از مایع منی به واژن برسد و در نتیجه باروری اتفاق بیفتد. پس به طور قطع نمی توان امکان بارداری از طریق مقعد را رد کرد. در صورت تمایل زیاد به سکس مقعدی توصیه می شود که حتما از کاندوم استفاده نمایید. سـکس كردن دختر محجبه ایرانی
سـکس كردن دختر محجبه ایرانی

تشخیص رابطه مقسـکس كردن دختر محجبه ایرانی عدی توسط متخصص

در فرهنگ سـکس سـکس كردن دختر محجبه ایرانیكردن دختر محجبه ایرانی ایران و برخی از خانواده ها هنوز این سنت وجود دارد که دختران قبل از ازدواج معاینه بکارت شوند. بسیاری از دختران نیز برای حفظ باکرگی خود اقدام به این نوع رابطه می کنند تا در معاینه با مشکل مواجه نشوند و داشتن رابطه جن سـکس كردن دختر محجبه ایرانیسـکس كردن دختر محجبه ایرانیسی شان بر ملا نشود. اما این امکان وجود دارد که در صورت مداوم بودن سکس مقعدی، پزشک متخصص داشتن این نوع رابطه را تشخیص دهد. از نشانه های سکس مقعدی این است که به مرور زمان چین های اطراف مقعد از بی سـکس كردن دختر محجبه ایرانین می رون سـکس كردن دختر محجبه ایرانی د و پوست اطراف آن ناحیه خشک و ضخیم می شود. هر چه که زمان کم تری از رابطه گذشته باشد، تشخیص آن را سـکس كردن دختر محجبه ایرانیحت تر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه پرده بکارت کلیک کنید.
سـکس كردن دختر محجبه ایرانی

رابطه مقعدی در دوران بارداری

رابطه جنسی سـکس كردن دختر سـکس كردن دختر محجبه ایرانیمحجبه ایرانی در اواخر دوره بارداری با محدودیت همراه است و معمولا پزشکان توصیه می کنن سـکس كردن دختر محجبه ایرانی سـکس كردن دختر محجبه ایرانید که از سه ماهه دوم با احتیاط صو سـکس كردن دختر محجبه ایرانیرت بگیرد و در سه ماه آخر نیز اکثرا ممنوعیت رابطه جنسی اعمال می شود. چرا که رابطه واژینال باعث انقباض رحم سـکس كردن دختر محجبه ایرانیو سـکس كردن دختر محجبه ایرانیدر نتیجه زایمان زودرس می گردد. حال بهتر است بدانید که رابطه جنسی مقعدی نیز همین انقباض ها را در پی دارد و در صورت سکس مقعدی نیز ممکن است زایمان زودرس اتفاق بیفتد.
سـکس كردن دختر محجبه ایرانی

سـکس كردن دختر محجبه ایرانی

رابطه جنسی سـکس كردن دختر محجبه ایرانی یک توافق دو طرفه برای دست یافتن به لذت دو طرفه است. اگر هر یک از طرفین از این مسئله لذت نبرد، نباید در رابطه جنسی تکرار شود. برای مثال اگر شما دوست ندارید رابطه مقعدی داشت سـکس كردن دختر محجبه ایرانیسـکس كردن دختر محجبه ایرانیه باشید، می‌توانید با صراحت خواسته خود را بیان کنید و نباید چیزی که نمی‌خواهید را سـکس كردن دختر محجبه ایرانی به خودتان تحمیل کنید. اما اگر شما هم دوست دارید آن را امتحان کنید و همسرتان هم راضی است، با رعایت مواردی می‌توانید مضرات آن را کاهش دهید و به عنوان تنوع در رابطه جنسی (و نه یک امر د سـکس كردن دختر محجبه ایرانی سـکس كردن دختر محجبه ایرانی سـکس كردن دختر محجبه ایرانی سـکس كردن دختر محجبه ایرانی سـکس كردن دختر محجبه ایرانیائمی) از آن بهره ببرید.

سـکس كردن دختر محجبه ایرانی
فیلم سـکس كردن دختر محجبه ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter