عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 18, 2024

عکس های سـکسی دختران ایمو

عکس های سـکسی دختران ایمو

عکس های سـکسی دختران ایمو | دختران و پسران ایمو emo | سبک های سلفی ، عکس های سکسی ، عکس های پس زمینه سکسی | شوخی شماره های موبایل دختران سکسی

 

خودارضایی چیست؟

به لمس یا مالیدن قسمت‌ هایی از بدن توسط خود فرد برای ایجاد لذت جنسی و ارضای میل جنسی، خودارضایی گفته می‌شود. اما معمولا بخش اصلی خودارضایی با مالیدن آلت تناسلی همراه است و بیشترین لذت جنسی را برای فرد به همراه دارد.

خودارضایی را می‌توان نوعی از رابطه جنسی (سکس) دانست که می‌تواند به تنهایی یا به همراه شریک جنسی انجام شود. این فعالیت جنسی می‌تواند در هر جنسیتی با هر سنی صورت بگیرد؛ بنابراین هم دختران و هم پسران می‌توانند خود ارضایی داشته باشند. در گفتار عامیانه به خودارضایی مردان جق زدن هم گفته می‌شود که در متون اسلامی از آن با عبارت استمنا یاد می‌شود. خود ارضایی ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد که در ادامه به شرح آن‌ها و روش های ترک خود ارضایی می پردازیم.

به لمس یا مالیدن قسمت‌ هایی از بدن توسط خود فرد برای ایجاد لذت جنسی و ارضای میل جنسی، خودارضایی گفته می شود.

خودارضایی یکی از روش‌های رسیدن به لذت جنسی است که می‌تواند توسط خود فرد انجام شود یا توسط شرکت جنسی صورت بگیرد.

 

دلایل و فواید خود‌ارضایی

خود ارضایی موجب کاهش استرس، بهبود خواب، آرامش و آزاد کردن تنش های جنسی ایجاد شده در فرد می باشد. در حقیقت یک روش ارضای جنسی است که برخلاف رابطه جنسی با فرد دیگر مشکلاتی نظیر ابتلا به بیماری های مقاربتی یا بارداری ناخواسته را ندارد.

از کاربرد‌های آن برای شناخت بهتر خود و چیزهایی است که می تواند شما را در روابط جنسی فعال‌تر کند. همچنین وقتی شریک جنسی خود را در حین انجام این کار تماشا کنید می‌توانید لذت های مورد علاقه او را بهتر بشناسید و در روابط جنسی از آن برای تحریک او استفاده کنید.

خود ارضایی در حالت طبیعی عوارضی ندارد، مگر اینکه خود فرد بیش از حد طبیعی و به روش های آسیب‌زننده این عمل را انجام دهد.

عوارض خودارضایی چیست؟

برعکس آنچه به نظر می رسد؛ خودارضایی عوارض زیادی که از نظر علمی ثابت شده باشند و آسیب رسان باشند را به همراه ندارد. با این حال افرادی هستند که از انجام این عمل احساس گناه می کنند و یا با زیاد تکرار شدن این عمل مشکلاتی را تجربه می کنند. اما همه به چیز به خود فرد بستگی دارد. که آیا خودارضایی انجام دهد یا نه؟ آیا عوارضی دارد یا خیر؟ مقالات عملی خاطر نشان می کنند که خود ارضایی در حالت طبیعی عوارضی ندارد، مگر اینکه خود فرد بیش از حد طبیعی و به روش های آسیب زننده این عمل را انجام دهد.

خودارضایی زمانی مشکل ساز می شود که فرد بیش از حد نیاز آن را انجام بدهد. در این زمان منجر به عدم انجام فعالیت های روزمره مثل کار و درس می شود؛ همچنین می تواند بر مسئولیت پذیری افراد و روابط آن ها اثر گذار باشد.

 

 

شایعات درباره عوارض خودارضایی

شایعات زیادی درباره‌ی عوارض خودارضایی وجود دارد که پشت بیشتر آن‌ها هیچ منطق علمی و پزشکی نیست. پس باید شفاف سازی کرد که خودارضایی منجر به موارد زیر نخواهد شد:

  • نابینایی یا اختلال بینایی
  • رشد مو در کف دست ها
  • ناتوانی جنسی
  • اختلال در نعوظ (نعوظ به معنای سفت و راست شدن آلت تناسلی مرد است)
  • کوچک شدن آلت تناسلی
  • کج شدن یا ایجاد انحنا در آلت تناسلی
  • کاهش میزان اسپرم
  • نازایی و ناباروری
  • ضعف بدنی

خود ارضایی منجر به کاهش اسپرم نمی شود.

 

خودارضایی چه تاثیری بر میل جنسی و رابطه جنسی دارد؟

اگر مردان خودارضایی خشونت آمیز و یا با فشار زیاد بر آلت خود داشته باشند، منجر به کاهش حساسیت جنسی می شود. مردان می توانند با گذشت زمان و اصلاح روش های خود این مشکل را رفع کنند.

خود ارضایی می تواند منجر به ارگاسم طولانی تر در خانم ها یا ارگاسم دردناک در دستگاه تناسلی آن ها و همچنین انزال دردناک در مردان شود.

خودارضایی می تواند آثار بدی از جمله پوسته شدن واژن یا آلت تناسلی مرد داشته باشد. البته فقط زمانی که تعداد آن بیشتر از حد مشخصی می شود. اگر مشاهده کردید که خودارضایی، تاثیرات منفی دارد باید تعداد دفعات آن را کمتر کنید. با کاهش دفعات تکرار عوارض احتمالی رفع می شوند. باید توجه داشت که خود ارضایی عوارض بلند مدتی ندارد.

اگر از آلات مصنوعی آلوده (یا متعلق به فرد دیگری) استفاده کنید، احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی افزایش می یابد. همچنین داشتن تجربه خود ارضایی به همراه فرد دیگر نیز احتمال ابتلا به این بیماری ها را به میزان بسیار کمی به همراه دارد.

در انتهای مطلب، به تک تک این نگرانی ها پرداخته می شود و سوالات شما در خصوص خودارضایی جواب داده می شود.

 

 

خودارضایی می تواند باعث کاهش حساسیت جنسی شود.

 

عکس های سـکسی دختران ایمو

خودارضایی در چند حالت مشکل ساز می‌شود:

  • ناتوانی در کنترل میل به خودارضایی
  • کنار گذاشتن درس و کار و فعالیت های اجتماعی در جهت وقت گذاشتن برای خود ارضایی
  • کل مدت زمان روز را تا جای ممکن خود ارضایی کردن.

 

 

سکس دهانی یا اورال سکس (Oral Sex) به فعالیت جنسی گفته می‌شود که در آن آلت جنسی با استفاده از دهان، دندان، زبان و گلو تحریک شود. هرچند رابطه دهانی را نسبت به بعضی از روش‌های دیگر کم‌خطرتر می‌دانند، اما خطرات و ریسک‌های آن قابل‌چشم‌پوشی نیست و برای پیشگیری از خطرات آن لازم است تا نکات ایمنی و بهداشتی را در رابطه‌ دهانی را بشناسید. فراموش نکنید که بهترین پیشگیری از رفتار پرخطر جنسی اجتناب از آن است.

دکتر ساینا در راستای هدف ارتقای سلامت و بهداشت جامعه، در سلسله مقالاتی به روش‌های مختلف و متداول رابطه‌ی جنسی و نکات بهداشتی ضروری آنها می‌پردازد. در این مقاله، با آموزش سکس دهانی ایمن، نحوه‌ی رعایت بهداشت و پیشگیری از خطرات احتمالی آن آشنا می‌شوید. برای مطالعه بخش موردنظر خود می‌توانید بر تیتر آن در فهرست کلیک کنید. اگر در موبایل می‌خوانید، تیتر را لمس کنید.

 

فهرست آنچه می‌خوانید:[ ]

 

اورال سکس چیست؟

اورال سکس یا سکس دهانی به فعالیت جنسی گفته می‌شود که در آن آلت جنسی با استفاده از دهان، دندان، زبان و گلو تحریک شود. در حال حاضر، چه درست و چه غلط، رابطه جنسی دهانی بین بسیاری از زوج‌ها رایج است. افراد ممکن است قبل از مقاربت جنسی به عنوان معاشقه، یا در حین رابطه یا پس از آن رابطه جنسی دهانی داشته باشند.

رابطه دهانی ممکن است توسط افراد با هر گرایش جنسی انجام شود. متاسفانه بخش قابل‌توجهی از نوجوانان فعالیت‌های جنسی غیردخولی از جمله اورال سکس یا رابطه دهانی دارند. این مسئله نشان می‌دهد که آگاهی‌بخشی به جوانان درخصوص خطرات این نوع رابطه چقدر اهمیت دارد.

طبق گزارشی که آماری سلامت ملی که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا در سال 2012 منتشر کرده است[1]، 66% از دختران و 65% از پسران بین سنین 15 تا 24 سال رابطه دهانی را تجربه کرده‌اند. مطالعات دیگر نرخ بالای تجربه‌‌ی رابطه دهانی را در بین جوانان تأیید کرده و از طرفی نشان می‌دهند که میزان استفاده از کاندوم در این نوع از رابطه بسیار پایین است. به‌عنوان‌مثال در مطالعه‌ای که در سال 2006 در کشور انگلیس انجام شده مشخص شده که تنها 2% از جوانان برای برقراری رابطه دهانی به‌طور مداوم از کاندوم استفاده می‌کنند.[2]

نوجوانان و جوانان باید بدانند که وارد شدن در هرگونه رابطه جنسی بدون آگاهی کامل از عوارض و نکات بهداشتی آن می‌تواند عمری پشیمانی را به‌همراه داشته باشد. آموزش‌ توسط هم‌سالان، ویدیوهای اروتیک و مانند آن نمی‌تواند نقش آموزنده‌ای برای شما داشته باشد. فراموش نکنید که یک رابطه عاشقانه و رمانتیک بین دو نفر از رابطه جنسی آغاز نمی‌شود، بلکه از شناخت و پرورش یک رابطه عاطفی آگاهانه آغاز می‌شود. در ادامه، با یک رویکرد بی‌طرفانه و علمی، موضوع رابطه جنسی دهانی را برای شما شرح می‌دهیم.

 

انواع اورال سکس

انواع مختلف رابطه جنسی دهانی عبارتند از:

  • کونیلینگوس (رابطه دهانی-واژینال): تحریک دهانی واژن زن به ویژه کلیتوریس توسط لب‌ها و زبان شریک جنسی
  • فلاشیو (رابطه دهانی-آلت تناسلی آقایان): تحریک آلت تناسلی مرد توسط دهان شریک جنسی – معمولاً با لیسیدن یا مکیدن.
  • آنالینگوس (رابطه دهانی- مقعدی): تحریک مقعد شریک جنسی با زبان یا لب

 

حتما بخوانید:بیماری های مقاربتی | لیست کامل بیماری های جنسی – بیماریهای آمیزشی

 

سکس دهانی، پرخطرتر از آنچه فکرش را می‌کنید

ما در مقاله‌ای جدا به عوارض رابطه دهانی پرداخته‌ایم. در اینجا فقط یادآوری می‌کنیم که هرچند سکس دهانی نسبت به بعضی از روش‌های دیگر مثل سکس مقعدی کم‌خطرتر است، اما خطرات و ریسک‌های آن قابل‌چشم‌پوشی نیست.

از عوارض جدی سک عکس های سـکسی دختران ایموس دهانی خطر ابتلای بالا به انواع بیماری‌های مقاربتی، مانند زگیل تناسلی (دهانی)، هرپس تناسلی (دهانی)، کلامیدیا، سیفلیس، ویروس اچ پی وی، ایدز، سوزاک و هپاتیت ب است. توجه کنید برخی از این بیماری‌های مقاربتی مثل HPV زمینه‌ساز بیماری‌های جدی‌تر مثل سرطان گلو و دهان است. عکس های سـکسی دختران ایمو

برای آشنایی با خطر عکس های سـکسی دختران ایموات عکس های سـکسی دختران ایموسکس دهانی کافی‌ست مقاله «خطرناکترین عوارض سکس دهانی» را مطالعه کنید. عکس های سـکسی دختران ایمو

عکس های سـکسی دختران ایمو

افزایش آگاهی مهمترین گام قبل از برقراری سکس دهانی

پیشنهاد دکتر ساینا به شما این است که در زندگی جنسی خود از رفتارها و روش‌های پرخطر و رابطه‌های جنسی محافظت‌نشده خودداری ک عکس های سـکسی دختران ایمونید. همچ عکس های سـکسی دختران ایمو عکس های سـکسی دختران ایمونین، پیش از تجربه هرگونه رابطه جنسی اعم از سکس دهانی، سکس مقعدی یا واژینال حتماً بایدها و نبایدها و ن عکس های سـکسی دختران ایموکات بهداشتی مربوطه را مطالعه کنید و درصورت نیاز از مشاوران جنسی کمک بخواهید. شرکای جنسی متعدد و روابط خارج از تعهد افراد بالغ، از رفتارهای پرخطر جنسی محسوب می‌شوند. عکس های سـکسی د ختران ایمو

عکس های سـکسی دختران ایمو

برای مشاهده لیست متخصصین سلامت جنسی کلیک کنید عکس های سـکسی دختران ایمو:

مشاوره آنلاینمشاوره تلفنی عکس های سـکسی دختران ایمو
عکس های سـکسی دختران ایمو

 

آموزش سکس دهانی ایمن: چگونه عوارض سکس دهانی را کاهش ده عکس های سـکسی دختران ایمو عکس های سـکسی دختران ایمویم؟

بهترین پیشگیری از عکس های سـکسی دختران ایمو عکس های سـکسی دختران ایمو عکس های سـکسی دختران ایمو خطرات رفتارهای پرخطر جنسی انجام ندادن آن است. در صورتی که برای رابطه دهانی با شریک جنسی خود برنامه‌ریزی دارید باید تمام نکات بهداشتی را رعایت کنید. روش‌های مختلفی برای جلوگیری و کاهش خطر انتقال عفونت‌های مقاربتی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. عکس های سـکسی دختران ایمو

عکس های سـکسی دختران ایمو عکس های سـکسی دختران ایمو

استفاده از کاندوم عکس های سـکسی دختران ایمو

کاندوم‌های پوشش‌دهنده آلت جنس عکس های سـکسی دختران ایموی آقایان معمول‌ترین روش پیشگیری از بارداری هستند. عکس های سـکسی دختران ایمو

این کاندوم‌ها با سه جنس لاتکس عکس های سـکسی دختران ایمو، پلاستیک و پوست برّه تولید می‌شوند. توجه داشته باشید: عکس های سـکسی دختران ایمو

  • کاندوم‌های ساخته‌شده از پوست حیوانات (گوسفند) فقط از ب عکس های سـکسی دختران ایموارداری جلوگیری می‌کنند، ولی دربرابر عکس های سـکسی دختران ایموبیماری‌های م عکس های سـکسی دختران ایموقاربتی محافظتی ارائه نمی‌دهند.
  • اما کاندوم‌های پلاستی عکس های سـکسی دختران ایموی و لاتکسی از طریق پوشاندن آلت جنسی مردان و جلوگیری از تماس مستقیم مایع م عکس های سـکسی دختران ایمونی با دهان، واژن یا مقعد، مانع انتقال بیماری‌های مقاربتی می‌شوند. عکس های سـکسی دختران ایمو
  • بهتر است افراد برای هر ن عکس های سـکسی دختران ایمووع رابطه جنسی از یک کاندوم جدید استفاده کنند. برای مثال اگر عکس های سـکسی دختران ایمو پس از سکس دهانی قصد برقرای رابطه واژینا عکس های سـکسی دختران ایمول دارید کاندوم خود را عوض کنید. همچنین تعویض کاندوم بین سکس واژینال و مقعدی ضروری است. عکس های سـکسی دختران ایمو

کاندوم یکی از روش‌های پیش عکس های سـکسی دختران ایموگیری از بارداری محسوب می‌شود که می‌تواند خطر ابتلا به عفونت های مقاربتی را کاهش دهد. به یاد داشته باشید که در صورت تغییر رابطه جنسی از واژینال به دهانی یا برعکس باید کاندوم خود را تعویض کنید و از کاندوم جدید استفاده کنید. عکس های سـکسی دختران ایمو

عکس های سـکسی دختران ایمو

کاندوم‌های زنانه (داخلی)

کاندوم‌های داخلی یا زنانه جایگزینی برای کاندوم‌های معمول هستند و مانند آن‌ها از انتقال بیماری‌ های آمیزشی جلوگیری می‌کنند.

کاندوم‌های زنانه کیسه‌های پلاستیکی هستند که درون واژن قرار داده می‌شوند و اطراف واژن و معقد را می‌پوشانند. از این طریق احتمال عکس های سـکسی دختران ایمو تماس مایع منی با پوست که می‌تواند باعث انتقال بیماری ‌های مقاربتی شود به حداقل می‌رسد. عکس های سـکسی دختران ایمو

سکس دهانی با عک عکس های سـکسی دختران ایموس های سـکسی دختران ایموعکس های سـکسی دختران ایمواستفاده از محافظ دهانی یا سد دندانی

محافظ‍‌های دهانی تکه‌های لات عکس های سـکسی دختران ایموکس یا پلی‌اورتان هستند که از ت عکس های سـکسی دختران ایموماس دهان با آلت جنسی یا پوست شریک جنسی جلوگیری کرده و مانع انتقال بیماری‌ های آمیزشی می‌شوند. عکس های سـکسی دختران ایمو

عکس های سـکسی دختران ایمو

عکس های سـکسی دختران ایمو
دانلود عکس های سـکسی دختران ایمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter