عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 18, 2024

عکس و فیلم سـکس در طبیعت

عکس و فیلم سـکس در طبیعت

عکس و فیلم سـکس در طبیعت | روانشناسان بالینی سکس درمانگر سال‌هاست | کتاب و فیلم “هزار چهره آقای گری” | بچه ام فیلم یا عکس سکس دیده است یا خیر ؟

 

نتایج یک پژوهش در مورد رفتار و تمایلات جنسی مردم بریتانیا نشان می‌دهد که احتمال بی‌علاقگی زنان به سکس در شرایطی که با همسر یا دوست خود زندگی می کنند، دو برابر مردان است.

در این پژوهش مشخص شد که با گذشت زمان و بالا رفتن سن، میل جنسی، هم در زنان و هم در مردان کاهش می یابد ولی طولانی بودن رابطه معمولا باعث بی‌علاقگی بیشتر در میان زنان می‌شود.

در مجموع کاهش سلامت و فقدان نزدیکی عاطفی، هم روی علاقه مردان و هم علاقه زنان به سکس تاثیر می‌گذارد. این پژوهش برمبنای تجارب شخصی حدود ۵۰۰۰ هزار مرد و ۶۷۰۰ زن تهیه شده است.

پژوهشگران بریتانیایی می‌گویند در مورد کاهش تمایل جنسی صرفا به جای تجویز دارو باید با در تمام جنبه‌های زندگی یک فرد را در نظر گرفت.

درد و مصیبت

آماندا میجر روان درمانگر جنسی می‌گوید از دست دادن علاقه به سکس لزوما غیرعادی نیست و این تغییر در تمایل مردان و زنان به سکس دلایل گوناگونی دارد.

خانم میجر می‌گوید:”برای بعضی یک شرایط و حالت عادی است و برای دیگران باعث درد و مصیبت می‌شود.”

در مجموع ۱۵ درصد از مردان و ۳۴ درصد از زنانی که در این نظرسنجی شرکت کردند می‌گویند در سال گذشته طی دوره‌ای سه ماهه و حتی طولانی‌تر اصلا رابطه جنسی نداشته‌اند.

  • چرا نمی خواهم با مردی که دوستش دارم، سکس داشته باشم؟
  • سکس برای یک دهم زنان دردناک است
  • سکس غیرعادی، خوب؟ بد؟ زشت؟
  • تماشای پورن در سن کم احتمال دیدگاه‌ جنسیت‌زده را در مردان افزایش می‌دهد
  • عشق (و سکس) حلال؛ مشکلات روابط زن و مرد در جوامع مسلمان.
منبع تصویر،GETTY IMAGES

در میان مردان بی‌علاقگی به سکس در گروه سنی ۳۵ تا ۴۴ ساله بیش از همه بود در صورتی که در میان زنان این مسئله بیشتر در گروه سنی ۵۵ تا ۶۴ ساله وجود داشت.

عکس و فیلم سـکس در طبیعت

پژوهشگران دریافتند که داشتن فرزندان خردسال یکی از دلایل شاخص بی‌علاقگی به سکس برای زنان است.

عدم سلامت جسمی و روحی، ارتباط ضعیف بین زوج و فقدان تماس عاطفی در طول عمل جنسی دلایل اصلی از دست دادن تمایل به سکس، هم برای مردان و هم برای زنان است.

اما به گفته پژوهشگران دانشگاه ساوت‌همپتون و یونیورسیتی کالج لندن، هیچ شواهدی مبنی بر اینکه یائسگی باعث کاهش میل جنسی می‌شود وجود ندارد.

پژوهش و نظرسنجی رفتار جنسی مردم بریتانیا نشان می‌دهد برای افرادی که “صحبت کردن در مورد سکس” با شریک زندگی‌شان برای آنها راحت است، احتمال بی‌علاقگی به سکس کمتر است.

line

پنج توصیه برای احیای تمایل به سکس

  • از همان ابتدا در این مورد صحبت کنید و نگذارید به یک مشکل مزمن بدل شود. بی‌توجهی به این موضوع باعث تبدیل شدن آن به یک مشکل جدی و به وجود آمدن احساس بی‌تمایلی می‌شود. اگر نمی‌توانید درباره این موضوع صحبت کنید، دلیلش را پیدا کنید و با آن برخورد کنید.
  • شیوه‌های دیگر نزدیک شدن به زوجتان مثل گرفتن دست، صحبت کردن به نرمی، بغل کردن و نوازش یکدیگر را به جای سکس آزمایش کنید.
  • این احساس که گویا به شما گوش نمی‌دهند به یک مانع بزرگ در سکس بدل می‌شود در نتیجه کاری کنید که زوج شما احساس کند مورد توجه قرار می‌گیرد و برای شما مهم است.
  • با مراجعه به روان درمانگر جنسی، مشاوران خانواده و حتی پزشک خانواده کمک بیشتری بگیرید.
  • راحت باشید. بسیاری از روابط وقتی جنسی نیستند به خوبی پیش می‌روند، البته اگر نتیجه‌ای باشد که هر دو طرف به آن برسند.
line

به گفته پژوهشگران در مورد آن دسته از افرادی که شریک زندگی آنها مشکلات جنسی دارد یا کسانی که از رابطه زناشویی خود چندان راضی نیستند احتمال بی علاقگی به سکس بیشتر از سایرین است.

این پژوهش نشان می‌دهد که در میان زنان “نداشتن تمایل یکسان با شریک زندگی خود به سکس و یا تفاوت سلیقه در جزییات و شیوه آمیزش جنسی از جمله دلایل عمده از دست دادن تمایل به سکس است.”

سینتیا گراهام پروفسور سلامت سکس و باروری در دانشگاه ساوت‌همتون می گوید نتایج این پژوهش دانش ما از دلایل بی علاقگی مردان و زنان به سکس و همین طور راه‌های درمان آن را افزایش می‌دهد.

“این پژوهش تاکیدی است بر ضرورت سنجش و در صورت لزوم درمان مشکلات جنسی در سطح جامعه و همین طور در یک رابطه مشخص، و در عین حال ویژگی‌های هر یک از دو جنسیت هم باید در نظر گرفته شود.”

خانم گراهام تاکید می‌کند که این مشکل را نمی‌توان با تجویز یک دارو حل کرد:”این نکته بسیار مهم است که صرفا به داروهای ضد افسردگی بسنده نکنیم.”

سازمان غذا و داروی آمریکا اخیرا تجویز اولین داروی تقویت میل جنسی در زنان را تصویب کرد که فلیبانسرین نام دارد.

آماندا میجر می گوید: “سکس یک امر بسیار شخصی است و صحبت کردن در مورد آن می‌تواند باعث خجالت شود، ولی صحبت کردن معمولا بهترین راه برای بهبود فعالیت جنسی است.”

 

عکس و فیلم سـکس در طبیعت

  • در حین سکس یا رابطه جنسی واژینال آلت تناسلی مرد به داخل واژن می‌رود.
  • پیش نوازی مهم است. هم شما عکس و فیلم سـکس در طبیعت را تحریک جنسی می‌کند و هم آماده می‌کند تا رابطه جنسی برای هر دو شریک زندگی لذت بخش تر شود. عکس و فیلم سـکس در طبیعت
  • داشتن رابطه جنسی بدون کاندوم عکس و فیلم سـکس در طبیعت ، شما و همسرتان را در معرض خطر بارداری و عفونت های مقاربتی (STI)از جمله HIV قرار می‌دهد. عکس و فیلم سـکس در طبیعت
  • کاندوم بهترین نوع محافظت در برابر بارداری بدون برنامه ریزی و STI است عکس و فیلم سـکس در طبیعت.
  • برای اینکه کاندوم ها به طور موثر کار عکس و فیلم سـکس در طبیعتکنند، لازم است قبل از لمس آلت تناسل عکس و فیلم سـکس در طبیعتی مرد با واژن، گذاشته شوند. عکس و فیلم سـکس در طبیعت
  • بحث در مورد رابطه جنس عکس و فیلم سـکس در طبیعتی ایمن قسمت عکس و فیلم سـکس در طبیعت مهمی در رابطه جنسی است. عکس و فیلم سـکس در طبیعت

شما ممکن است برای اولین بار در فکر راب عکس و فیلم سـکس در طبیعتطه جنسی باشید و مطمئن نباشید که از کجا باید شروع کنید. یا شاید می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی داشتن رابطه جنسی لذت بخش و ایمن اطلاعات کسب کنید…وضعیت شما هرچه باشد، پاسخ برخ عکس و فیلم سـکس در طبیعتی از سوالات متداول در مورد رابطه جنسی واژینال را در اینجا خواهید یافت. در این مطلب به آموزش کامل سکس و را عکس و فیلم سـکس در طبیعتبطه جنسی شامل چگونگی پیش نوازی، استفاده از مواد روان کننده و کاندوم، پوزیشن های عکس عکس و فیلم سـکس در طبیعت و فیلم سـکس در طبیعتجنسی و چگونگی رسیدن به سک عکس و فیلم سـکس در طبیعتس ایده آل و ارگاسم می‌پردازیم. عکس و فیلم سـکس در طبیعت
معرفی انواع رابطه جنسی (واژینال عکس و فیلم سـکس در طبیعت، اورال، آنال)
سه حالت کلی که برای رابطه جنسی تعریف می‌شود که در نه عکس و فیلم سـکس در طبیعتایت به ارگاسم ختم شود؛ رابطه جنسی مهبلی یا واژنی (Vaginal Sex)، رابطه جنسی ده عکس و فیلم سـکس در طبیعتانی (Oral Sex) و رابطه جنسی مقعدی (Anal Sex).این مطلب با توجه به رابطه جنسی واژینال تهیه شده است. عکس و فیلم سـکس در طبیعت
رابطه جنسی واژینال چیست؟در حین سکس واژینال (یا عنوان کلی رابطه جنسی)، آلت تناسلی مرد به داخل واژن زن وارد می‌شود.اگر فیلم ها عکس و فیلم سـکس در طبیعتی پورنوگرافی تماشا کرده باشید، ممکن است تصور غیرواقعی ای از رابطه عکس و فیلم سـکس در طبیعتجنسی داشته باشید. هیچ روش تنها و یکتای صحیحی برای داشتن رابطه جنسی از طریق واژن وجود ندارد. رابطه جنسی می‌تواند یک تجربه بسیار ملایم و صمیمی یا یک تجربه پرشور و ماجراجویانه باشد.شما می‌توانید رابطه جنسی را هرطور که خودتان و همسرت عکس و فیلم سـکس در طبیعتان دوست دارید، تجربه کنید.چگونه سکس داشته باشیم؟پیش نوازی چیست؟پیش نوازی یا Foreplay کمک می‌کند تا هر دو فرد از لحاظ جنسی تحریک شده و آماده رابطه جنسی واژینال باشند. پیش نوازی می‌تواند شامل بوسیدن، نوازش، مالش، لمس یا س عکس و فیلم سـکس در طبیعتعکس و فیلم سـکس در طبیعت عکس و فیلم سـکس در طبیعتکس دهانی باشد. پیش نوازی باید برای هر دو شریک زندگی لذت بخش باشد. برخی افراد ترجیح می‌دهند تنها به پیش نوازی ادامه دهند و رابطه جنسی نداشته باشند.اگر هر دو طرف مایل به رابطه جنسی از طریق واژن هستید، هرچه هر دو بیشتر تحریک شوید، ورود آلت تناسلی به واژن راحت تر و لذت بخش تر خواهد بود. لازم است بدانید که هنگامی که واژن شروع به مرطوب شدن می‌کند و آلت تناسلی به نعوظ (حالتی که طی آن بافت‌های نعوظی در آلت پر از خون گشته و این اندام حالت سفت به خود می‌گیرد تا آماده دخول شود) می‌رسد، آماده رابطه جنسی هستید. عکس و فیلم سـکس در طبیعت

اگر نیاز به مشاوره تلفنی یا آنلاین دارید روی دکمه زیر کلیک کنید عکس و فیلم سـکس در طبیعت

لیست متخصص‌هاچ عک س و فیلم سـکس در طبیعته موقع باید کاندوم را قرار دهیم؟پس از تحریک و آمادگی برای انجا عکس و فیلم سـکس در طبیعتم رابطه جنسی، می‌توانی عکس و فیلم سـکس در طبیعتد کاندوم را قرار دهید. کاندوم را روی آلت تناسلی مرد قرار دهید. این کار را باید قبل از لمس آلت تناسلی م عکس و فیلم سـکس در طبیعت عکس و فیلم سـکس در طبیعت عکس و فیلم سـکس در طبیعترد با واژن یا وارد شد عکس و فیلم سـکس در طبیعتن به واژن انجام دهی تا کمترین ریسک اتفاق بیافتد.چگونه آلت تناسلی مرد را به واژن وارد کنیم؟هنگامی که آماده عکس و فیلم سـکس در طبیعتشدید، یکی از شما می‌تواند با استفاده از دست خود آلت تناسلی مرد را به آرامی به داخل واژن هدایت کند. وقت بگ عکس و فیلم سـکس در طبیعتذارید و ت عکس و فیلم سـکس در طبیعتمرین کنید. حتی اگر لازم است چند هفته طول بکشد تا به درستی آن کا عکس و فیلم سـکس در طبیعتر را انجام دهید، نگران نباشید، به خصوص وقتی عکس و فیلم سـکس در طبیعت عکس و فیلم سـکس در طبیعتهنوز به بدن یکدیگر عادت نکرده اید.زمانی که آلت عکس و فیلم سـکس در طبیعت عکس و فیلم سـکس در طبیعتعکس و فیلم سـکس در طبیعت تناسلی مرد داخل شد، می‌توانید بدن خود را به گونه ای حرکت دهید که آلت تناسلی به داخل واژن هل داده شود و سپس دوباره بخشی از آن خارج شود. کار را به شکل طبیعی انجام دهید که ملایم باشد و اطمینان حاصل کنید ک عکس و فیلم سـکس در طبیعته هر دو طرف راحت هستید.به یاد داشته باشید که فقط به این دلیل که کاری را شروع کرده اید، به معنای ادامه عکس و فیلم سـکس در طبیعت کار نی عکس و فیلم سـکس در طبیعتست. اگر با کاری که انجام می‌دهید راحت نی عکس و فیلم سـکس در طبیعتستید، شما یا همسرتان می‌توانید در هر زمان مکث کنید یا متوقف شوید.آیا من به ا عکس و فیلم سـکس در طبیعترگاسم می‌رسم؟هنگامی که بسیار برانگیخته می‌شوید، تنش و هیجان در بدن شما ایجاد می‌شود، فشار جنسی پس از آن با یک هجوم ناگ عکس و فیلم سـکس در طبیعتهانی لذت بخش به نام ارگاسم، آمدن یا اوج گرفتن آزاد می‌شود.برای خانم ها ح عکس و فیلم سـکس در طبیعتساس ترین قسمت بدن آنها کلیتوریس (نقطه جی) است. کلیتوریس یک برجستگی کوچک دقیقاً عکس و فیلم سـکس در طبیعت بالای دهانه واژن است که انتهای آن پر از عص عکس و فیلم سـکس در طبیعت عکس و فیلم سـکس در طبیعتب بوده و نسبت به لمس بسیار حساس است.بسیاری از خانم ها برای ر عکس و فیلم سـکس در طبیعتسیدن به ارگاسم نیاز به تحریک کلیتوریس خود دارند. می‌توانید پوزیشن های مختلفی را برای رابطه جنسی واژینال امتحان کنید که به شما امکان می‌دهد بدن خود را به گونه ای حر عکس و فیلم سـکس در طبیعت عکس و فیلم سـکس عکس و فیلم سـکس در طبیعت عکس و فیلم سـکس در طبیعت عکس و فیلم سـکس در طبیعت در طبیعت عکس و فیلم سـکس در طبیعتکت دهید که با عکس و فیلم سـکس در طبیعتعث تحریک کلیتوریس شود. برخی از افراد برای تحریک آن، تصمیم می‌گیرند که در هنگام رابطه جنسی، کلیتوریس را لمس کنند.برای اکثر مردان عکس و فیلم سـکس در طبیعت عملی که باعث تحریک آلت تناسلی مرد در واژن ش عکس و فیلم سـکس در طبیعت عکس و فیلم سـکس در طبیعت عکس و فیلم سـکس در طبیعتود، انتهای عصب آلت تناسلی را تحریک کرده و باعث ارگاسم آنها می‌شود. عکس و فیلم سـکس در طبیعت

عکس و فیلم سـکس در طبیعت
عکسها و فیلم سـکس در طبیعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter