عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 18, 2024

فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه | تعمیر کار کهنسال ساك زدن خفن باکیفیت اچ دی | پستان گنده Hd داخل تعمیرگاه فیلم سكسی گروهی با حال ترین خفن سکسHd

 

چندسالی ‌است که رابطه مقعدی رواج پیدا کرده و برخی از زوجین به دلایل مختلف سکس از عقب را تجربه کرده‌اند یا قصد برقراری آن را دارند. شاید با عوارض رابطه مقعدی آشنا نباشید و ندانید که رابطه مقعدی (سکس از پشت) چه خطراتی می‌تواند برای شما داشته باشد.

خونریزی مقعدی یکی از شایع‌ترین عوارض رابطه مقعدی است و در این مقاله از مجله سلامت دکتر ساینا قصد داریم به بررسی علل خونریزی در رابطه جنسی مقعدی و خطرات ناشی از آن بپر‌دازیم. برای مطالعه بخش موردنظر خود می‌توانید بر تیتر آن در فهرست کلیک کنید. اگر در موبایل می‌خوانید، تیتر را لمس کنید.

 

فهرست آنچه می‌خوانید:[ ]

 

خونریزی مقعدی: از خطرناک‌ترین عوارض رابطه مقعدی

خونریزی مقعدی یکی از خطرناک‌ترین عوارض رابطه مقعدی است که به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. در حین برقراری این نوع رابطه جنسی، فرد واردکننده ممکن است دیواره مقعد شریک جنسی خود را پاره کرده و باعث ایجاد زخم و شکاف در دیواره مقعد او شود. این شکاف یا پارگی‌های کوچک می‌توانند در اقدام بعدی برای رابطه جنسی مقعدی با خونریزی و ناراحتی برای فرد پذیرنده همراه باشند.

 

در برخی نیز موارد رابطه جنسی مقعدی می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند بواسیر شود. اگر فرد به این عارضه مبتلا شود ممکن است هنگام دفع مدفوع خونریزی داشته باشد. همچنین ممکن است دچار خارش و ناراحتی در مقعد خود شود.

گاهی خونریزی بعد از رابطه مقعدی به دلیل عفونت رخ می‌دهد. مانند دیگر روابط جنسی، رابطه جنسی مقعدی هم می‌تواند منجر به ابتلا به عفونت‌های مقاربتی (STIs) مانند کلامیدیا و سوزاک شود. این عفونت‌ها می‌توانند باعث خونریزی در این ناحیه شوند.

خونریزی مقعد یکی از شایع‌ترین عوارض رابطه مقعدی است که می‌تواند خطرناک باشد. دلیل این خونریزی مقعد گاهی فقط به دلیل سکس مقعدی و فشار بیش‌ازحد ناشی از آن است؛ اما گاهی مشکلی از پیش وجود دارد و این نوع رابطه آن مشکل را آشکار می‌کند.

 

فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

رابطه از مقعد به‌جز خونریزی مقعدی عوارض خطرناک دیگری هم دارد. از آنجاکه آسیب دیدن پوست در رابطه جنسی مقعدی شایع‌تر از رابطه جنسی از راه واژن است، بیماری‌ های مقاربتی در چنین رابطه‌ای با احتمال بیشتری منتقل می‌شوند. بیماری‌هایی نظیر ایدز، کلامیدیا، هپاتیت و تبخال تناسلی (هرپس) نمونه‌هایی از بیماری‌های مقاربتی هستند که درمانی نداشته و فرد را برای طولانی‌مدت درگیر می‌کنند.

به گفته مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های آمریکا، رابطه جنسی مقعدی پرخطرترین رفتار از لحاظ انتقال HIV است؛ به‌طوری که احتمال انتقال ویروس اچ ای وی برای فرد “پذیرنده” (فردی که از طریق مقعد با دیگری رابطه برقرار کرده است) 13 برابر بیشتر از فرد “واردکننده” است. [1]

احتمال آلودگی به عفونت‌های مقاربتی از دیگر خطرات رابطه جنسی مقعدی است. همچنین به‌دلیل آلودگیِ این ناحیه، احتمال عفونت‌های باکتریایی نیز وجود دارد. برای شناخت بیماری‌های آمیزشی کافی‌ست مقاله «آشنایی با انواع بیماری‌ های مقاربتی» را مطالعه کنید.

 

سایر خطرات رابطه جنسی مقعدی

از دیگر عوارض سکس از پشت (رابطه مقعدی) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش خطر ابتلا به سرطان مقعد
  • سوراخ شدن روده
  • شقاق مقعدی
  • بی‌اختیاری مدفوع

برخی از زوجین صرف‌نظر از خطرات رابطه مقعدی و به‌منظور برطرف کردن قصد تجربه این رابطه را دارند. در چنین شرایطی باید حتماً نکات ایمنی و آموزش سکس مقعدی رعایت شود. همچنین فراموش نکنید که سکس از مقعد بدون رضایت طرفین می‌تواند تضادها و تعارض‌های زیادی را در فرد ایجاد کند؛ بنابراین هر کسی حق دارد که با این درخواست همسرش مخالفت کند. در صورت وجود تضاد در زندگی جنسی و زناشویی خود بهترین کار مشاوره زوج با سکس‌تراپیست‌ها و زوج‌درمانگران است.

 

برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید :

مشاوره آنلاینمشاوره تلفنی

 

میزان خون‌ریزی ناشی از رابطه مقعدی چقدر است؟

معمولاً خونریزی مقعدی خفیف بوده و نگران‌کننده نیست؛ زیرا این اتفاق به دلیل ظرافت بافت‌ این ناحیه رخ می‌دهد. بسیاری از افراد پس از رابطه جنسی مقعدی هر از گاهی ممکن است لکه بینی را تجربه کنند. اما خونریزی شدید می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری زمینه‌ای یا آسیب باشد.

در صورت مشاهده بیش از دو قطره خون به رنگ صورتی روشن یا طولانی شدن احساس ناراحتی و درد بعد از دو روز باید به پزشک یا سایر مراکز بهداشتی مراجعه کرد. در ادامه با علل و خطرات خونریزی مقعدی در حین سکس از پشت آشنا خواهید شد.

 

چرا خونریزی مقعدی (به دلیل سکس از پشت) خطرناک است؟

خونریزی زمانی اتفاق می‌افتد که زخم یا پارگی در پوست ایجاد شود. به‌طور کلی پوست اولین سد دفاعی انسان در برابر عوامل بیماری‌زای بیرونی است. هرگونه زخم و آسیب دیدن پوست، راه را برای ورود باکتری‌ها و ویروس‌ها باز می‌کند. از آنجایی که مدفوع از رکتوم و مقعد می‌گذرد، این ناحیه حاوی انواع بسیار زیادی از باکتری‌ها بوده که با آسیب مقعدی ممکن است وارد جریان خون شده و انواع مختلفی از عفونت‌ها را ایجاد کنند.

 

فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

 

علت خونریزی در رابطه مقعدی

خونریزی مقعدی است در نتیجه فشار بیش از حد، رفتار خشن یا بریدگی از طریق ناخن انگشتان رخ

 

سکس مقعدی

برقراری رابطه جنسی و ارضای احساسات جنسی یکی از نیازهای اصلی بشر محسوب می‌شود که هیچ زمانی منع نشده است. اما برای ارضای این نیاز راه‌های درستی وجود دارند.
متاسفانه درصد بالایی از زوجین در س فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهراسر دنیا به برقرای رابط فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهه جنسی از پشت تمایل دارند و از مضرات و خطرات بی‌شمار این نوع سکس فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه برای طرفین آگاه نیستند. فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

در این مطلب قصد داریم پس از جواب دادن به سوال انال سکس چیست، عوارض سکس از عقب و مضرات سکس مقعدی را بیان کنیم. همچنین در ا فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهدامه به مطالبی درباره باورهای غلط فواید سکس مقعدی، سکس مقعدی بدون درد، لذت سکس مقعدی و موارد دیگر اشاره خواهیم کرد، پس تا پایان با ما همراه باشید. فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

سکس مقعدی چیست؟ فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که سکس انال چیست و شامل چه نوع رابطه‌ای می‌شود؟ سکس مقعدی یا آنال سکس (Anal sex) به دخول آلت تناسلی مرد در داخل مقعد دختر و حتی مرد گفته می‌شود.

این روش سکس فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهیعنی دخول از پشت در میان بسیاری از سکس تراپان و روانشناسان یک اختلال جنسی محسوب می‌شود که به‌طور جدی از انجام آن نهی شده است.
همچنین رابطه فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهمقعدی بین دو مرد که با عنوان‌ لواط در فرهنگ اسلام و همجنس‌بازی در فرهنگ غربی شناخته می‌شود، یک ا فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهختلال جنسی مهم به‌شمار می‌آید و در بسیاری از فرهنگ‌ها آن را ناپسندیده می‌دانند.

فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

گفتگوی آنلا فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهین با مشاور سلامت حنسی

با وجود ممنوعیت‌هایی که درباره این نوع سکس در بین زن و مرد و حتی دو مرد وجود دارد، متاسفانه برخی از زوجین به برقراری فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه این نوع فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه رابطه جنسی تمایل دارند.
علاوه بر تمایل در فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهو فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهنی برخی از افراد به برقرای این نوع رابطه، رواج پورنوگرافی در بین جوانان از جمله تماشای فیلم رابطه مقعدی و عکس مقعد زنان به بیشتر شدن رواج و تمایل سکس از پشت دامن زده است.

در بسیاری از سا فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهیت‌ها و مجله‌ها فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهی پورنوگرافی با نمایش فیلم مقعد و آموزش سکس از عقب سعی شده است تابوی این نوع رابطه جنسی مضر شکسته شود و بسیاری از زوجین به برقرای آن تمایل نشان دهند.

اما با آگاهی لازم و درست درباره خطرات سکس آنال می‌توان تا حد زیادی از بروز و رواج آن در جامعه جلوگیری کرد.

فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

دلایل منع رابطه مقعدی چیست؟

متاسفانه با وجود تبلیغاتی که فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهعلیه آموزش سکس از مقعد و عوارض سکس از کون وجود دارد، برخی از افراد به برقراری آن متمایل هستند. فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

گرچه باید بگوییم تمایل و بر فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهقراری این نوع رابطه می‌تواند تاثیرات مخرب جدی روی سلامت جسمی و روانی طرفین به‌ویژه زنان داشته باشد. فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

در هنگام خلق انسان برق فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهراری رابطه جنسی به‌طور غریزی در نهاد آدمی قرار داده شده است. انسان‌ها در ابتدا و از طریق غریزه دریافتند که برای ارضای نیازهای جنسی خود باید از راه تماس و دخول آلت تناسلی زن و مرد رابطه جنسی برقرار کنند. فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

محیط واژن ب فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهه‌شکلی ساخته شده است که برای برقراری رابطه جنسی آماده باشد. قدرت کشسانی و همچنین مرطوب بودن فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه این ناحیه زمینه را برای برقراری رابطه‌ای لذت‌بخش و به‌دور از خطر فراهم می‌کند.

مطلب مرتبط فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه
علائم تخم فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهک گذاری | راه های تشخیص تخمک گذاری
فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

از سوی دیگر نقطه احس فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه اسی زنان برای رسیدن به ارگاسم در دستگاه تناسلی آنان قرار دارد. ای فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهن نقطه در برخی افراد در داخل واژن و در بین عده‌ای دیگر در محیط خارجی دستگاه تناسلی قرار گرفته است.فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

در هر دو گروه از این زنان، تنها لمس یا دخول در ناحیه تناسلی می‌تواند منجر به ایجاد احساس لذت و رسیدن به ارگاسم شود.
باید توجه داشته باشید که در مورد برقراری رابطه جنسی از پشت، زنان به‌هیچ عنوان ارگاسم مقعدی را تجربه نخواهند کرد و این مو فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهضوع می‌تواند منجر به آسیب‌های روحی به زنان و بیزاری آنان از سکس شود.

باوجود تمایل برخی از افراد به سکس مقعدی، توجه به خطرات و عوارض بسیار زیاد این نوع رابطه جنسی در اجتناب از آن موثر است. فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه
اگر شما نیز به‌اجبار توس فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهط شریک جنسی خود مجبور به برقراری رابطه مقعدی می‌شوید یا به‌طور ذاتی به آن تمایل دارید، می‌توانید با متخصصان سلامت جنسی یا روانشناسی پذیرش ۲۴ در ارتباط باشید تا گامی در راستای کنترل و از بین بردن این تمایل نادرست خود بردارید. فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

گفتگوی آنلاین با روانشناس فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

عوارض جسمی سکس از م فیلم سـکس خ فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهفن در تعمیرگاهقعد

در بیشتر مو فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهارد تمایل و درخواست این نوع رابطه از سوی مردان است و باورهای نادرست درباره بی‌خطر بودن این نوع رابطه به‌ویژه فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه برای مردان، سبب دامن زدن به این تمایل شده است.
بهتر است بدانید عوارض سکس ازپشت تنها بانوان را درگیر نمی‌کند، بلکه آسیب‌های جدی برای سلامتی مردان نیز در پی دارد. بعضی از رایج‌ترین و خ فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهطرناک‌ترین عوارض سکس از مقعد را در زیر توضیح دادیم. فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

زود انزالی

یکی از عوار فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهض اص فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهلی سکس مقعدی برای مردان، زودانزالی است. مردانی که در اثر برقراری رابطه جنسی از پشت با همسر خود دچار زودانزالی می‌شوند، سریع‌تر از زمان معمول و میانگین فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهعادی به اوج لذت جنسی می‌رسند و این موضوع موجب ارضا ش فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهدن مرد زودتر از زن می فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه‌شود که در بسیاری از موارد منجر به تجربه نکردن ارگاسم در زنان خواهد شد. فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

شکستگی آلت تناسلی مردان

شکستن آلت تناس فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهلی به‌معن فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهی خورد شدن یا شکستن فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهاستخوان این ناحیه نیست؛ زیرا به‌طور کلی در آلت تناسلی مردان استخوانی وجود ندارد. م فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهفیلم سـکس خفن در تعمیرگاهنظور از به‌کار بردن این اصطلاح، آسیب دیدن غشای سفت اطراف آلت است. فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

آلت تناسلی مر فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهفیلم سـکس خفن در تعمیرگاهدان وقتی در حالت نعوظ قرار می‌گیرد به واسطه سفت شدن غشای اطر فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهاف آن سخت می‌شود. این غشا حالت انعطاف‌پذیر فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهی دارد و در حالت خوابیده نرم و انعطاف‌پذیر است.

سلیندرهای بس فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهیار زیادی در فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه آلت تناسلی مرد وجود دارند که ممکن است در اثر فشار بیش‌ از حد بترکند و خون در زیر پوست جمع شود. در این هنگام صدایی شبیه به شکستن استخوان تو فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهلید می‌شود و حالت آلت تناسلی از نعوظ به حالت شکسته و خمیده تغییر می‌یابد. فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه

هنگام برقراری رابطه جنسی از پشت به‌دلیل تنگ بودن مقعد و وارد شدن فشار بسیار زیادی بر آلت تناسلی مرد احتمال شکستن غشای اطراف آلت تن فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه فیلم سـکس خفن در تعمیرگاهاسلی و وارد شدن آسیب جدی به آن وجود دارد.

فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه
فیلم سـکس خفن در تعمیرگاه ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter