عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 22, 2024

فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کـس

فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کـس

فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کـس | پاره کردن شرت دختر و زدن پرده بکارت | کس ندیده کون رو میپرسته | گاییدن دختر جوان توسط پیرمرد حشری لیسیدن و خوردن کس

 

سکس، رابطه جنسی یا آمیزش جنسی برای افراد مختلف معناهای متفاوتی دارد. چرا که هر فردی در زمان های مختلف به دنبال یکی از انواع سکس است. اما بطور کلی و عامیانه وقتی حرف از داشتن رابطه جنسی می شود، منظور دخول واژنی یا به عبارت ساده تر، وارد کردن آلت تناسلی مرد به واژن زن می باشد.

اگرچه سکس بخش مهمی از چرخه زندگی انسان ها می باشد، اما خیلی از جوامع صحبت آزادانه در مورد آن را ممنوع یا زشت می دانند. در این مطلب سعی شده است سکس را از نظر علمی بررسی کنیم. به تمام سوالات شما در خصوص رابطه جنسی جواب دهیم. و علاوه بر آن، با خواندن این مطلب، با ساختار بدن در سکس، پوزیشن‌های سکس و انواع سکس (رابطه جنسی) هم آگاه می‌شوید. هر گونه سوال و یا مشکل در مورد رابطه جنسی و بهبود عملکرد آن را می توانید با مشاورین زنان و زایمان، متخصصین اورولوژیست و یا روانشناسان در میان بگذارید.

 

تأثیرات رابطه جنسی بر بدن و سلامت چیست؟

داشتن یک زندگی جنسی سالم هم از نظر روحی روانی و هم از نظر فیزیکی مفید است. رابطه جنسی به شما راهی برای برقراری ارتباط فیزیکی با فرد دیگر می دهد. از طرفی لذت جنسی هم فواید زیادی از نظر سلامت فردی و اجتماعی به همراه دارد. وقتی که فرد به ارگاسم برسد، بدن شما حسی قوی از ارضای طبیعی پیدا می کند. چرا که بدن در موقع ارگاسم هورمون اندورفین که کاهش دهنده طبیعی درد است را آزاد می‌کند، و که حس خوبی ایجاد می‌کند.

فواید سکس از نظر سلامت فردی شامل موارد زیر است:

  • سلامت عمومی بهتر
  • خواب بهتر
  • اعتماد به نفس بالاتر
  • تناسب اندام بهتر
  • تنش و استرس کمتر
  • عمر طولانی تر

علاوه بر موارد فوق سکس می تواند به سلامت اجتماعی افراد نیز کمک کند. به عنوان مثال فردی که یک رابطه جنسی سالم و رضایت بخش با شریک جنسی خود دارد، یک صمیمیت و حال خوب دو طرفه را تجربه می کند. همچنین اعتماد به نفسی که در فرد شکل می گیرد منجر به مسئولیت پذیری بیشتر و بهبود روابط اجتماعی آن شخص می شود.

 

 

تأثیر سکس و فشار خون بر یکدیگر

در خانم هایی که در سنین بالا به ارضای جنسی می رسند، احتمال داشتن فشار خون بالا کمتر است. اگرچه در آقایان مسن اینگونه نیست.

فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس

فشار خون بالا به تدریج و بدون هیچ علامتی به ارگان های بدن آسیب می رساند و درنهایت آن ها را از کار می اندازد. این بیماری نه تنها باعث گرفتگی رگ های قلب و مغز می شود، که عروق آلت تناسلی را نیز تنگ و خونرسانی به آن را دشوار می کند. در نتیجه فشار خون بالا می تواند بر شور جنسی و همچنین توانایی مرد در نعوظ آلت تناسلی اثر بگذارد. داروهای مربوط به درمان فشار خون بالا نیز همین اثرات را دارند. با وجود اینکه در خیلی از مواقع افراد مبتلا به فشار خون بالا در رابطه جنسی مشکلی ندارند، اما بهترین راهکار مشورت با پزشک می باشد. به ویژه اگر مشکلاتی مثل اختلال در نعوظ نیز مشاهده شوند.

اثر رابطه جنسی بر ضربان قلب

سکس موجب افزایش میزان ضربان قلب می شود. علاوه بر آن به تنظیم کردن میزان استروژن و تستوسترون بدن شما نیز کمک می کند. وقتی یکی از این هورمون ها کمتر از میزان طبیعی مورد نیاز بدن باشد، برای فرد مشکلاتی مانند پوکی استخوان یا مشکلات قلبی به همراه خواهد داشت.

اگر فشارخون بالا دارید یا قرص های فشارخون مصرف می کنید، برای بهتر شدن رابطه جنسی با پزشک مشورت کنید.

 

انواع روش های آمیزش جنسی

انواع گوناگونی از روش های آمیزش یا رابطه جنسی وجود دارد. در اینجا به شرح و بررسی انواع سکس می‌پردازیم.

1. تحریک کردن با لمس

تحریک بخش های مختلف بدن احساسات مختلفی ایجاد می کند. لمس تمامی نقاط بدن برای کشف نقاط حساس بدن شریک ‌جنسی نوعی از رابطه بدون دخول است که موجب شناخت و اعتماد می شود. در برخی افراد ممکن است گردن حساس تر باشد، در برخی پا ها و …. این تحریک ها می تواند با لمس کردن، بوسیدن یا مکیدن نقاط مختلف بدن صورت بگیرند. نقاط حساس بدن خود و شریک جنسی خود را بدانید و در مرحله ی معاشقه سعی کنید بدن شریک جنسی خود را لمس کنید. در ادامه ی مطلب، با نقاط حساس بدن زنان و مردان آشنا خواهید شد.

2. رابطه دهانی (اورال سکس – Oral Sex)

لیسیدن آلت تناسلی، خوردن آلت تناسلی و مکیدن آلت تناسلی؛ همه نام‌های دیگر رابطه دهانی هستند و می‌توان آن را یکی از انواع سکس دانست. در این رابطه از دهان برای تحریک اندام جنسیِ شریک جنسی استفاده می شود. برخی افراد رابطه دهانی را دوست دارند و برخی دیگر ندارند. یا حتی برخی دوست دارند رابطه دهانی دریافت کنند، ولی خود رابطه دهانی را انجام نمی دهند. همه این حالات طبیعی می باشند. همه چیز بستگی به علایق خود فرد دارد و باید شریک جنسی خود را نیز از آن ها مطلع کند. رابطه دهانی در هر دو جنس مرد یا زن رایج می باشد.

از طریق رابطه دهانی احتمال بارداری وجود ندارد، اما ممکن است به بیماری‌های مقاربتی مبتلا شوید. احتمال ابتلا به این بیماری ها، در روابط مقعدی و واژنی بیشتر از رابطه دهانی می باشد.

3.رابطه مقعدی (سکس آنال – Anal Sex)

رابطه مقعدی یکی از انواع آلترناتیو سکس است که با وارد شدن آلت تناسلی مرد یا اسباب‌بازی‌های جنسی به درون مقعد (باسن) پارتنر همراه است. برخی افراد از این رابطه لذت می‌برند و برخی دیگر، اصلا آن را دوست ندارند. رابطه جنسی برای هر دو طرف باید با حس خوب و لذت همراه باشد. پس اگر شما علاقه ای به رابطه مقعدی ندارید، نباید کسی شما را بابت آن تحت فشار قرار بدهد. اگر عضلات خود را شل نکنید، آرامش نداشته باشید و از روان کننده ها استفاده نکنید، رابطه مقعدی می‌تواند آسیب زا باشد. گاهی اوقات داشتن رابطه مقعدی (آنال) می‌تواند منجر به بروز خونریزی مقعدی هم بشود.

4.رابطه با انگشت یا دست (انگشت کردن – Fingering)

در این رابطه، تحریک اندام های جنسی و ارضای جنسی برای طرفین با استفاده از انگشت‌ها یا دست صورت می‌گیرد. به عبارت دیگر می‌توان گفت رابطه با دست، همان خودارضایی به همراه شریک جنسی و به دست او است. دقیق‌اش را بخواهید، نمی‌توان استفاده از دست برای رابطه جنسی را یکی از انواع سکس دانست. این نوع از رابطه جنسی تنها بخشی از یک رابطه است و اغلب اوقات هم از این نوع رابطه برای پیش‌نوازی و آماده‌سازی پارتنر استفاده می‌شود.

5.خودارضایی (Masturbation)

خود ارضایی نوع ایمن‌تری از رابطه جنسی است. در بلند مدت با تکرار زیاد، این عمل عوارضی برای فرد خواهد داشت. برای شناخت بهتر خودارضایی و آسیب های احتمالی آن خودارضایی چیست و چه عوارضی دارد؟ را مطالعه کنید. خودارضایی هم در مورد مردان و هم در مورد زنان صادق است و از انواع سکس است که فرد سعی می‌کند رابطه جنسی را برای خودش شبیه‌سازی کند.

6.رابطه واژنی (سکس واژینال – Vaginal Sex)

وقتی حرف از رابطه جنسی می‌شود، ذهنیت عموم افراد مستقیما به سمت وارد شدن آلت تناسلی مرد به واژن می‌رود. رابطه واژنی (همان سکس از جلو) یکی از روش‌های آمیزش است و تنها روشی است که می‌تواند منجر به بارداری شود. به همین دلیل در صورت درخواست طرفین، به اقدامات جلوگیری از بارداری نیاز دارد. همچنین مانند رابطه دهانی و مقعدی احتمال ابتلا به بیماری مقاربتی نیز در این نوع سکس وجود دارد.

 

رابطه دهانی نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن مرد برای زن و یا زن برای مرد و یا هر دو به طور همزمان اندام جنسی طرف فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس مقابل را به وسیله دهان شان تحریک می‌کنند. در آمیزش جنسی دهانی، اعضای دهان و حلق از جمله زبان، دندان ها و حلق در تحریک اندام جنسی طرف مقابل نقش دارند. در اصطلاح علمی به آمیزش جنسی دهانی که از سوی فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسزن برای مرد انجام شود، Fellatio و عملی مشابهی که از سوی مرد بر روی زن انجام شود، Cunnilingus نامیده م فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسی‌ شوند. نام‌ های مصطلح این نوع آمیزش در زبان فارسی به ترتیب، «ساک زدن» و «لیس زدن» است. فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس

ریسک بیماری فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس: بیماری‌های آمیزش فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسی مانند کلامیدیا، پاپیلوم فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسای انسانی، سوزاک، زونا، هپاتیت و سایر بیماری‌ها مانند HIV یا ایدز می‌توانند از طریق آمیزش دهانی انتقال پیدا کنند. فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس

دلایل لذتبخش بودن رابطه دهانی فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس

در مردان فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس
مکیدن آلت تناسلی مردان فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسباعث فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس ایجاد فشار بر آلت شده و این فشار منجر به تجمع خون در بافتهای آلت می شود و این حالت برای مردان لذتبخش است و باعث حالت برانگیختگی در آنها خواهد شد، همچنین حرکت ورود و خروج آلت در دهان و فشار لبها بر آن می تواند بر افز فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسایش لذت آن م فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسوثر باشد. برخی از مردان هم از شریک جنسی شان می خواهند تا سر آلت را به انتهای دهان و قسمت حلق بمالند. فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس
در زنان فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس
لیسیدن چوچوله یا مکیدن لبه های بیرونی می تواند برای زنان لذتبخش باشد و در تحریک و ارگاسم غیر دخولی موثر باشد خصوص فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسا درمورد افرادی که واژن آنها ترشح معمول را ندارند و به به عبارتی دچار خشکی واژن هستند. رابطه دهانی پیش فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کساز دخول می تواند علاو فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسه بر تحریک درسهولت عمل دخول نیز موثر باشد. فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس

فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس

فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسفیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسهمچنین بخوانید : حکم شرعی خوردن واژن و آلت تناسلی

دلایل روانی لذت از این مدل رابطه چیست؟

عامل روانی در لذت جنسی مردان بیش فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس از عامل فیزیکی نقش بازی می کند تا حدی که مردان این توانایی غیر ارادی را دارند تا بدون عمل فیزیکی رابطه جنسی فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس به انزال دست یابند که معمولا این اتفاق در خواب برای آنها اتفاق می افتد و علت آن نیاز به تخلیه منی می باشد. به فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس عبارتی بدن مردان هر چند وقت یکبار نیاز به تخلیه منی دارد و این عمل برای پروستات و دفع بهتر ادرار لازم است. فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس

فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس

 

همچنین فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس حس برانگیختگی مردان م یتواند با یک جرقه ذهنی زودگر چند ثانیه صورت پذیرد ، پیرامون موارد مذکور رابطه دهانی از ابعاد روانی برای فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسمردان از این حیث لذتب فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسخش است که حس برتری به آنها دست می دهد و همچنین عمل همسر خود را فداکارانه و برگرفته از حس دوست داشتن محسوب می کنند. فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس

اثر روانی و ذهنیت پردازی در مرد فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسفیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسان آنقدری هست که بدون تجربه لذت آن به این باور رسیده باشند که این رابطه حتما برای آنها لذت‌بخش خواهد بود فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس چرا که فکر به آن برای آنها لذت بخش است در نتیجه مغز آنها به این عمل واکنش مثبت نشان می دهد. فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس

اگر چه در زنان فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس دو فاکتور احساس و لمس نقش بسزائی در تحریک جنسی و لذت جنسی بازی می کند اما این بدان معنا نمی‌باشد که فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس ذهنیت جنسی یا تخیلات جنسی در زنان کم اهمیت است. رابطه دهانی در زنان نیز لذت‌بخش است و از نظر روحی فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس رو فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسانی باعث شکل‌ گیری حس خوشایندی نسبت به همسرشان در آنها می شود. باور این موضوع که همسر وی به او این فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس لذت را تقدیم می‌کند در پرورش فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس حس تعلق درونی موثرتر است. فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس

چرا برخی زنان و مردان از رابطه دهانی اجتناب می کنند؟

دلیل اول: فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس این یک رفتار کثیف و چندش آور است ..!؟

با توجه به آنک فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسه آلت تناسلی فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس مردانه و زنانه فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس محلی برای دفع ادرار است این طرز فکر در برخی افراد بوجود می آید که این اندام از نظر بهداشتی پاک نمی باش فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسد و لسیدن و مکیدن آن عملی کثیف است. فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس

در حقیقت آلت فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس تناسلی اگرچه محل دفع ادرار م فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسی فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس باشد اما در صورت رعایت نظافت محلی غیر بهداشتی محسوب نمی شود و البته فراموش نکنیم این محل ، محل اصلی فی فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسمربوط به لذت جنسی است. این افراد اکثرا آنرا عملی چندش آور می دانند و در مواجه شدن با آن رفتار و برخوردی تن فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسد (تدافعی – تهاجمی – اکراه) از خود فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسبروز میدهند یا حتی تمایل همسر خود ن فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کسسبت به آنرا به تمسخر می گیرند و او را پس می زنند. این رفتار آنها می تواند یکی از دلایل اصلی سرکوب میل جنسی همسر (حتی برای همیشه) نسبت به وی باشد. فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کس

فیلم پاره کردن شرت 🔴 و لیسیدن کـس 🔞
دانلود فیلم پاره کردن شرت و لیسیدن کـس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter