عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 18, 2024

کلیپ با كـیر مصنوعی با كـس دختره ور میره

کلیپ با كـیر مصنوعی با كـس دختره ور میره

کلیپ با كـیر مصنوعی با كـس دختره ور میره | با كیر مصنوعی با کوسش ور میره | کلیپ دختر ایرانی با کیر مصنوعی جلو دوربین. | ارگاسم کس کیر مصنوعی خود ارضایی دختر دبيرستاني خامهای جنده

 

سکس مقعدی

برقراری رابطه جنسی و ارضای احساسات جنسی یکی از نیازهای اصلی بشر محسوب می‌شود که هیچ زمانی منع نشده است. اما برای ارضای این نیاز راه‌های درستی وجود دارند.
متاسفانه درصد بالایی از زوجین در سراسر دنیا به برقرای رابطه جنسی از پشت تمایل دارند و از مضرات و خطرات بی‌شمار این نوع سکس برای طرفین آگاه نیستند.

در این مطلب قصد داریم پس از جواب دادن به سوال انال سکس چیست، عوارض سکس از عقب و مضرات سکس مقعدی را بیان کنیم. همچنین در ادامه به مطالبی درباره باورهای غلط فواید سکس مقعدی، سکس مقعدی بدون درد، لذت سکس مقعدی و موارد دیگر اشاره خواهیم کرد، پس تا پایان با ما همراه باشید.

سکس مقعدی چیست؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که سکس انال چیست و شامل چه نوع رابطه‌ای می‌شود؟ سکس مقعدی یا آنال سکس (Anal sex) به دخول آلت تناسلی مرد در داخل مقعد دختر و حتی مرد گفته می‌شود.

این روش سکس یعنی دخول از پشت در میان بسیاری از سکس تراپان و روانشناسان یک اختلال جنسی محسوب می‌شود که به‌طور جدی از انجام آن نهی شده است.
همچنین رابطه مقعدی بین دو مرد که با عنوان‌ لواط در فرهنگ اسلام و همجنس‌بازی در فرهنگ غربی شناخته می‌شود، یک اختلال جنسی مهم به‌شمار می‌آید و در بسیاری از فرهنگ‌ها آن را ناپسندیده می‌دانند.

گفتگوی آنلاین با مشاور سلامت حنسی

با وجود ممنوعیت‌هایی که درباره این نوع سکس در بین زن و مرد و حتی دو مرد وجود دارد، متاسفانه برخی از زوجین به برقراری این نوع رابطه جنسی تمایل دارند.
علاوه بر تمایل درونی برخی از افراد به برقرای این نوع رابطه، رواج پورنوگرافی در بین جوانان از جمله تماشای فیلم رابطه مقعدی و عکس مقعد زنان به بیشتر شدن رواج و تمایل سکس از پشت دامن زده است.

در بسیاری از سایت‌ها و مجله‌های پورنوگرافی با نمایش فیلم مقعد و آموزش سکس از عقب سعی شده است تابوی این نوع رابطه جنسی مضر شکسته شود و بسیاری از زوجین به برقرای آن تمایل نشان دهند.

اما با آگاهی لازم و درست درباره خطرات سکس آنال می‌توان تا حد زیادی از بروز و رواج آن در جامعه جلوگیری کرد.

 

کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

متاسفانه با وجود تبلیغاتی که علیه آموزش سکس از مقعد و عوارض سکس از کون وجود دارد، برخی از افراد به برقراری آن متمایل هستند.

گرچه باید بگوییم تمایل و برقراری این نوع رابطه می‌تواند تاثیرات مخرب جدی روی سلامت جسمی و روانی طرفین به‌ویژه زنان داشته باشد.

در هنگام خلق انسان برقراری رابطه جنسی به‌طور غریزی در نهاد آدمی قرار داده شده است. انسان‌ها در ابتدا و از طریق غریزه دریافتند که برای ارضای نیازهای جنسی خود باید از راه تماس و دخول آلت تناسلی زن و مرد رابطه جنسی برقرار کنند.

محیط واژن به‌شکلی ساخته شده است که برای برقراری رابطه جنسی آماده باشد. قدرت کشسانی و همچنین مرطوب بودن این ناحیه زمینه را برای برقراری رابطه‌ای لذت‌بخش و به‌دور از خطر فراهم می‌کند.

مطلب مرتبط
علائم تخمک گذاری | راه های تشخیص تخمک گذاری

از سوی دیگر نقطه احساسی زنان برای رسیدن به ارگاسم در دستگاه تناسلی آنان قرار دارد. این نقطه در برخی افراد در داخل واژن و در بین عده‌ای دیگر در محیط خارجی دستگاه تناسلی قرار گرفته است.

در هر دو گروه از این زنان، تنها لمس یا دخول در ناحیه تناسلی می‌تواند منجر به ایجاد احساس لذت و رسیدن به ارگاسم شود.
باید توجه داشته باشید که در مورد برقراری رابطه جنسی از پشت، زنان به‌هیچ عنوان ارگاسم مقعدی را تجربه نخواهند کرد و این موضوع می‌تواند منجر به آسیب‌های روحی به زنان و بیزاری آنان از سکس شود.

باوجود تمایل برخی از افراد به سکس مقعدی، توجه به خطرات و عوارض بسیار زیاد این نوع رابطه جنسی در اجتناب از آن موثر است.
اگر شما نیز به‌اجبار توسط شریک جنسی خود مجبور به برقراری رابطه مقعدی می‌شوید یا به‌طور ذاتی به آن تمایل دارید، می‌توانید با متخصصان سلامت جنسی یا روانشناسی پذیرش ۲۴ در ارتباط باشید تا گامی در راستای کنترل و از بین بردن این تمایل نادرست خود بردارید.

گفتگوی آنلاین با روانشناس

عوارض جسمی سکس از مقعد

در بیشتر موارد تمایل و درخواست این نوع رابطه از سوی مردان است و باورهای نادرست درباره بی‌خطر بودن این نوع رابطه به‌ویژه برای مردان، سبب دامن زدن به این تمایل شده است.
بهتر است بدانید عوارض سکس ازپشت تنها بانوان را درگیر نمی‌کند، بلکه آسیب‌های جدی برای سلامتی مردان نیز در پی دارد. بعضی از رایج‌ترین و خطرناک‌ترین عوارض سکس از مقعد را در زیر توضیح دادیم.

زود انزالی

یکی از عوارض اصلی سکس مقعدی برای مردان، زودانزالی است. مردانی که در اثر برقراری رابطه جنسی از پشت با همسر خود دچار زودانزالی می‌شوند، سریع‌تر از زمان معمول و میانگین عادی به اوج لذت جنسی می‌رسند و این موضوع موجب ارضا شدن مرد زودتر از زن می‌شود که در بسیاری از موارد منجر به تجربه نکردن ارگاسم در زنان خواهد شد.

شکستگی آلت تناسلی مردان

شکستن آلت تناسلی به‌معنی خورد شدن یا شکستن استخوان این ناحیه نیست؛ زیرا به‌طور کلی در آلت تناسلی مردان استخوانی وجود ندارد. منظور از به‌کار بردن این اصطلاح، آسیب دیدن غشای سفت اطراف آلت است.

آلت تناسلی مردان وقتی در حالت نعوظ قرار می‌گیرد به واسطه سفت شدن غشای اطراف آن سخت می‌شود. این غشا حالت انعطاف‌پذیری دارد و در حالت خوابیده نرم و انعطاف‌پذیر است.

سلیندرهای بسیار زیادی در آلت تناسلی مرد وجود دارند که ممکن است در اثر فشار بیش‌ از حد بترکند و خون در زیر پوست جمع شود. در این هنگام صدایی شبیه به شکستن استخوان تولید می‌شود و حالت آلت تناسلی از نعوظ به حالت شکسته و خمیده تغییر می‌یابد.

هنگام برقراری رابطه جنسی از پشت به‌دلیل تنگ بودن مقعد و وارد شدن فشار بسیار زیادی بر آلت تناسلی مرد احتمال شکستن غشای اطراف آلت تناسلی و وارد شدن آسیب جدی به آن وجود دارد.

 

رابطه جنسی برای بسیاری از زوجین محدود به دخول آلت به واژن نبوده و شامل موارد دیگری مثل رابطه دهانی یا سکس دهانی و مقعدی نیز می شود. نام دیگر رابطه دهانی ، رابطه اورال است که اغلب زوجین مخصوصا مردان معمولا به آن علاقه مندند. در رابطه دهانی زن و مرد با خوردن و یا لیسیدن آلت جنسی شریک زندگی خود سعی در تحریک جنسی او دارند.

کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

ممکن است زن یا مرد با رابطه دهانی به ارگاشم نیز برسند، اما در ابتدا باید بدانید که تمام افراد به رابطه دهانی علاقه ای نداشته و حتی ممکن است از این عمل متنفر باشند . اغلب ممکن است بین زوجین یکی از آن ها که معمولا هم زن می باشد، از این عمل ناراضی بوده و تمایلی برای آن نشان ندهند. احترام به نظر یکدیگر در رابطه زناشویی بسیار مهم است. در این مقاله به بررسی سکس یا رابطه جنسی دهانی پرداخته شده است.

 

مفهوم رابطه جنسی دهانی

همانطور که می دانید یکی از انواع مختلف رابطه جنسی ، اورال سکس و یا همان رابطه جنسی دهانی یا همان ساک زدن ( to suck ) است . رابطه جنسی دهانی رابطه ای است که در آن زن و مرد تلاش می کنند تا با خوردن ، لیسیدن و یا زبان زدن طرف مقابل خود را تحریک کنند .

برخی افراد حین رابطه جنسی انجام سکس دهانی را دوست دارند، اما برخی دیگر که عموما زنان هستند، تمایلی به انجام این کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهعمل ندارند که ه کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهر دو کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره این حالات طبیعی و قابل احترام می باشد. لازم است بدانید که برخی از زوجین برای تحریک بیشتر، ایجاد تنوع در رابطه ج کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهن کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهسی، در زمان بارداری و یا همچنین پیشگیری از بارداری از رابطه جنسی دهانی استفاده می کنند که رابطه دهانی در بارداری نیز باید با مشورت پزشک صورت گیرد. کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

در واقع انجام این عمل نه تنها باع کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهث تحریک فرد خواهد شد بلکه در مواردی نیز ممکن است فرد کلیپ با كیر مصنوعی با ك کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهس دختره ور میرهرا به ارگاسم برساند. پوزیشن های مختلف سکس دهانی به این دلیل که باعث تحریک و در مواردی دیگر سبب ارگاسم می شود، نوعی رفتار کلیپ با كیر مصنوعی با كس کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره دختره ور میرهجنسی به حساب می آیند. کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

برخی متخصصان تاکید کرده که رابطه جنسی اورال یا ساک زدن صمیمت زوجین را بیشتر خواهد کرد، اما برخی دیگر ادعا دارند که تنها دخول و نزدیکی سکلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره بب افزایش صمیمت زوجین خواهد شد. بروز و انتقال بیماری جنسی در رابطه جنسی دهانی ممکن است. کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

دلیل لذت بخش بودن سکس دهانی و علاقه افراد به آن

بی شک بسیاری از مردان کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهو یا زنان به دلیل تحریک و لذت زیاد به انواع سکس غیر دخولی مانند رابطه جنسی دهانی علاقه بسیاری دارند. کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره در رابطه جنسی دهانی برای زنان نا کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهحیه کلیتوریس آن ها به حداکثر میزان تحریک خود رسیده و حتی ممکن کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره است ارگاسم را نیز تجربه کنند. کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

تحریک جنسی زنان در رابطه دهانی که یکی از انواع رابطه جنسی می باشد، می تواند هم اندازه لذت ارگاسم در مردان باشد، لازم است بدانید که این روش ب کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهرای زنانی که خشکی واژن دارند بسیار مناسب است. در مردان هنگام ساک زدن خون به آل کلیپ با كیر مصنوعی با ك کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهس دختره ور میرهت تناسلی آن ها هجوم آورده و باعث تحریک هر چه بیشتر آن ها خواهد شد. کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

لازم است بدانید ک کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهه در رابطه جنسی دهانی تنها تمرکز فرد بر تحریک و به ار کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهگاسم رسیدن شریک جنسی خود است به همین دلیل برای طرف مقابل بسیار لذت بخش می باشد. طبق مطالعات انجام شده رابطه جنسی دهانی در مردان و یا در زنان بسیار ل کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهذت بخش بوده است اما اغلب زنان به آن علاقه ای ندارند . کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

رابطه دهانی کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

رابطه جنسی دهانی و کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره بیماری های مقاربتی

آیا تا به حال می دانستید ک کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهه رابطه جنسی دهانی نیز توانایی انتقال بیماری های مقاربتی را دارد؟ در واقع سکس دهانی یکی از روش های انتقال بیماری های جنسی در میان زن و مرد می باشد زیرا از طریق تماس دهان با ناحیه تناسلی نیز بسیاری ویروس کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره ها و میکروب ها توانایی انتقال دارند.

رابطه جنسی در صورتی س کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهبب بیماری خواهد شد که افراد از کاندم برای آلت تناسلی یا از کاندم های دهانی استفاده نکنند. از جمله ع کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهوارض رابطه دهانی می توان به کلامیدیا، ایدز، سوزاک، کلامیدیا، سیفلیس و هپاتیت اشاره کرد. کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

امکان ابتلا به انواع بیمار کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهی کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرههای کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره مقاربتی با رابطه دهانی امکان پذیر بوده اما احتمال انتقال ایدز در مقایسه با روش های دیگر کمتر است. متاسفانه برخی از این بیماری کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره ها در صورت فرد به صورت تبخال و یا تاول در اطراف دها کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهنشان دیده خواهد شد.

لازم است بدانید که احتمال ابتلا به کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهبیماری مقاربتی زمانی افزایش پیدا خواهد کرد که زن و مرد مبتلا به بیماری های جنسی بوده و یا در دها کلیپ کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهن خود خراش و یا زخم داشته باشند حتی اگر در حد سطحی باشد. کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

نکات مهم در هنگام ب کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهرقراری رابطه جنسی دهانی

همانطور که گفتیم امکان ابتلا به بیماری های مقاربتی از طریق سکس دهانی به خصوص رابطه دهانی قبل ازدواج امکان پذیر بوده اما با کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهرعایت نکات بهداشتی طرفین این خطرات کاهش پیدا خواهد کرد که در ادامه آ کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهن ها را بیان خواهیم کرد :

پیش از انجام سکس ده کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهانی ب کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهرا کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میرهی کاهش میکروب و آلودگی و انتقال آن ها شستشوی نواحی تناسلی بسیار واجب است. همچنین بر شستشو و حمام بعد از رابطه جنسی و دهانی تاکید می شود.

زنان باردار اگر بارداری پر خطری دارند، حتی از انجام رابطه جنسی دهانی نیز باید صرف نظر کنند زیرا انجام این عمل خطرناک بوده و حتما نیاز به مشورت با پزشک است.

پیش از رابطه دهانی مسواک نزنید، زیرا خراش های سطحی در دهان هر چند کوچک احتمال ابتلا به بیماری را افزایش خواهد داد. اما برای بهداشت دهان حدود 2 ساعت قبل رابطه می توانید مسواک بزنید.

مردان نیز بهتر است از کاندوم های مناسب دهانی هنگام رابطه جنسی دهانی استفاده کنند تا انتقال بیماری کاهش پیدا کند. کلیپ با كیر مصنوعی با كس دختره ور میره

کلیپ با كـیر مصنوعی با كـس دختره ور میره
ویدئو کلیپ با كـیر مصنوعی با كـس دختره ور میره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter