عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 18, 2024

کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کـون میده

کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کـون میده

کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کـون میده | حشری ایرانی دلت میخواد هر دقیقهبکنیش | کوس و کون دختر ایرانی با کیر محمد جر میخوره | کار تموم سوارخ کوس دخترا گشاده

 

سکس مقعدی

برقراری رابطه جنسی و ارضای احساسات جنسی یکی از نیازهای اصلی بشر محسوب می‌شود که هیچ زمانی منع نشده است. اما برای ارضای این نیاز راه‌های درستی وجود دارند.
متاسفانه درصد بالایی از زوجین در سراسر دنیا به برقرای رابطه جنسی از پشت تمایل دارند و از مضرات و خطرات بی‌شمار این نوع سکس برای طرفین آگاه نیستند.

در این مطلب قصد داریم پس از جواب دادن به سوال انال سکس چیست، عوارض سکس از عقب و مضرات سکس مقعدی را بیان کنیم. همچنین در ادامه به مطالبی درباره باورهای غلط فواید سکس مقعدی، سکس مقعدی بدون درد، لذت سکس مقعدی و موارد دیگر اشاره خواهیم کرد، پس تا پایان با ما همراه باشید.

سکس مقعدی چیست؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که سکس انال چیست و شامل چه نوع رابطه‌ای می‌شود؟ سکس مقعدی یا آنال سکس (Anal sex) به دخول آلت تناسلی مرد در داخل مقعد دختر و حتی مرد گفته می‌شود.

این روش سکس یعنی دخول از پشت در میان بسیاری از سکس تراپان و روانشناسان یک اختلال جنسی محسوب می‌شود که به‌طور جدی از انجام آن نهی شده است.
همچنین رابطه مقعدی بین دو مرد که با عنوان‌ لواط در فرهنگ اسلام و همجنس‌بازی در فرهنگ غربی شناخته می‌شود، یک اختلال جنسی مهم به‌شمار می‌آید و در بسیاری از فرهنگ‌ها آن را ناپسندیده می‌دانند.

گفتگوی آنلاین با مشاور سلامت حنسی

با وجود ممنوعیت‌هایی که درباره این نوع سکس در بین زن و مرد و حتی دو مرد وجود دارد، متاسفانه برخی از زوجین به برقراری این نوع رابطه جنسی تمایل دارند.
علاوه بر تمایل درونی برخی از افراد به برقرای این نوع رابطه، رواج پورنوگرافی در بین جوانان از جمله تماشای فیلم رابطه مقعدی و عکس مقعد زنان به بیشتر شدن رواج و تمایل سکس از پشت دامن زده است.

در بسیاری از سایت‌ها و مجله‌های پورنوگرافی با نمایش فیلم مقعد و آموزش سکس از عقب سعی شده است تابوی این نوع رابطه جنسی مضر شکسته شود و بسیاری از زوجین به برقرای آن تمایل نشان دهند.

اما با آگاهی لازم و درست درباره خطرات سکس آنال می‌توان تا حد زیادی از بروز و رواج آن در جامعه جلوگیری کرد.

 

کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده

متاسفانه با وجود تبلیغاتی که علیه آموزش سکس از مقعد و عوارض سکس از کون وجود دارد، برخی از افراد به برقراری آن متمایل هستند.

گرچه باید بگوییم تمایل و برقراری این نوع رابطه می‌تواند تاثیرات مخرب جدی روی سلامت جسمی و روانی طرفین به‌ویژه زنان داشته باشد.

در هنگام خلق انسان برقراری رابطه جنسی به‌طور غریزی در نهاد آدمی قرار داده شده است. انسان‌ها در ابتدا و از طریق غریزه دریافتند که برای ارضای نیازهای جنسی خود باید از راه تماس و دخول آلت تناسلی زن و مرد رابطه جنسی برقرار کنند.

محیط واژن به‌شکلی ساخته شده است که برای برقراری رابطه جنسی آماده باشد. قدرت کشسانی و همچنین مرطوب بودن این ناحیه زمینه را برای برقراری رابطه‌ای لذت‌بخش و به‌دور از خطر فراهم می‌کند.

مطلب مرتبط
علائم تخمک گذاری | راه های تشخیص تخمک گذاری

از سوی دیگر نقطه احساسی زنان برای رسیدن به ارگاسم در دستگاه تناسلی آنان قرار دارد. این نقطه در برخی افراد در داخل واژن و در بین عده‌ای دیگر در محیط خارجی دستگاه تناسلی قرار گرفته است.

در هر دو گروه از این زنان، تنها لمس یا دخول در ناحیه تناسلی می‌تواند منجر به ایجاد احساس لذت و رسیدن به ارگاسم شود.
باید توجه داشته باشید که در مورد برقراری رابطه جنسی از پشت، زنان به‌هیچ عنوان ارگاسم مقعدی را تجربه نخواهند کرد و این موضوع می‌تواند من کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهجر به آسیب‌های روحی به زنان و بیزاری آنان از سکس شود.

باوجود تمایل برخی از افراد به سکس مقعدی، توجه به خطرات و عوارض بسیار زیاد این نوع رابطه جنسی در اجتناب از آن موثر است.
اگر شما نیز به‌اجبار توسط شریک جنسی خود مجبور به برقراری رابطه مقعدی می‌شوید یا به‌طور ذاتی به آن تمایل دارید، می‌توانید با متخصصان سلامت جنسی یا روانشناسی پذیرش ۲۴ در ارتباط باشید تا گامی در راستای کنترل و از بین بردن این تمایل نادرست خود بردارید. کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده

گفتگوی آنلاین با روانشناس کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده

عوارض جسمی سک کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهس کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده از مقعد کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده

در بیشتر موا کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهرد تمایل و درخواست این نوع رابطه از سوی مردان است و باورهای نادرست درباره بی‌خطر بودن این نوع رابطه به‌ویژه ب کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهرای مردان، سبب دامن زدن به این تمایل شده است. کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده
بهتر است بدان کلیپ کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهدختره خیلی حشری و هات از کون میدهید عوارض سکس ازپشت تنها بانوان را درگیر نمی‌کند، بلکه آسیب‌های جدی برای سلامتی مردان نیز در پی دارد. بعض کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهی از رایج‌ترین و خطرناک‌ترین عوارض سکس از مقعد را در زیر توضیح دادیم.

زود انزالی کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده

یکی از عوارض اص کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهلی کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهسکس مقعدی برای مردان، زودانزالی است. مردانی که در اثر برقراری رابطه جنسی از پشت با همسر خود دچار زودانزالی می‌شوند، سریع‌تر از زمان معمول و میانگین عادی به اوج لذت جنسی می‌رسند و این موضوع موجب ارضا شدن کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهمرد زودتر از زن می‌شود که در بسیاری از موارد منجر به تجربه نکردن ارگاسم در زنان خواهد شد. کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده

کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده

شکستن آلت کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده تنا کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهسلی به‌معنی خورد شدن یا شکستن استخوان این ناحیه نیست؛ زیرا به‌طور کلی در آلت تناسلی مردان استخوانی وجود ندارد. منظور از به‌کار بردن این اصطلاح، آسیب دیدن غشای سفت اطراف آلت است. کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده

آلت تناسلی مردان کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده وقتی در ح کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهالت نعوظ قرار می‌گیرد به واسطه سفت شدن غشای اطراف آن سخت می‌شود. این غشا حالت انعطاف‌پذیری دارد و در حالت خوابیده نرم و انعطاف‌پذیر است.

سلیندرهای بسیار زیادی در آلت تناسلی مرد وجود دارند که ممکن است در اثر فشار بیش‌ از حد بترکند و خون در زیر پوست جمع شود. در این هنگام صدایی شبیه به ش کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهکستن استخوان تولید می‌شود و حالت آلت تناسلی از نعوظ به حالت شکسته و خمیده تغییر می‌یابد.

هنگام برقراری رابطه جن کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهسی از کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهپشت به‌دلیل تنگ بودن مقعد و وارد شدن فشار بسیار زیادی بر آلت تناسلی مرد احتمال شکستن غشای اطراف آلت تناسلی و وارد شدن آسیب جدی به آن وجود دارد.

کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده

۱- رابطه ی جنسی در صبح

صبح یک کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهی ا کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهز زمان های مناسب برای داشتن رابطه زناشویی است. در واقع در ساعات آغازین روز، علاوه بر انرژی بیشتر، میزان ترشح هورمون تستسترون (هورمون جنسی مردان) و اکسی توسین (هورمون عاطفی زنان) نیز افزایش می یابد. کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهاین سیکل، باعث ترشح بیشتر هورمون اندروفین و شاد کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهی می شود. نتیجه این روند، صمیمیت و وابستگی بیش از پیش همسران است. به همین دلیل داشتن رابطه جنسی در این زمان، توصیه مناسبی برای آغاز یک روز خوب به نظر کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهمی رسد.

۲-رابطه زناشویی هنگام کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهم کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهریضی و کسالت کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده

با آمیزش جنسی در فصل کلیپ دختره خیل کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهی کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده حشری و هات از کون میده سرما، از بروز سرماخوردگی جلوگیری کنید. رابطه جنسی به شکلی باورنکردنی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. موقع مریضی، با وجود آن که نمی توانید رابطه ای پرهیج کلیپ کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده دختره خیلی حشری و هات از کون میدهان داشته باشید، رابطه جنسی، مکانیسم دفاعی بدن شما را مقاوم خواهد کرد.

۳- رابطه ی جنسی قبل از کنفرانس یا ارائه های حیاتی

یکی از زمانهای م کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهناسب برای برقراری رابطه زناشویی قبل از کنفرانس یا س کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهخنرانی های مهم و پر استرس است .
رابطه جنسی باعث آرام کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهش اعصاب، کاهش فشار خون و اضطراب می شود. براساس آمارهای دقیق، کسانی که پیش از سخنرانی کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده خود، رابطه جنسی داشته اند، کمترین میزان اضطراب را تجربه کرده اند. کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده

کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده

۴- رابطه زناشوی کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهی بعد از بحران های روحی

اگر می خواه کلی کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهید اضطراب و ناراحتی های یک روز سخت کاری را از خود دور کنید، رابطه جنسی با همسرتان بیش از هر چیز به کمکتان م کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهی آید. مطالعات نشان می دهد که هیجان ناشی از یک رابطه جنسی گرم و پرشور، روحیه شما را تقویت می کند و اضطر کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهاب و ناراحتی تان را از بین می برد. هم چنین در مواقعی که علت عصبانیت شما عواملی جز همسرتان است، رابطه جنسی خشن می تواند باعث تخلیه ی انرژی و آرام کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهش تان شود.

5- رابطه جنسی بعد از ورزش کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده

یکی از بهترین زمانها کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده برای داشتن رابطه ز کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهناشویی، بعد از ورزش کردن است. هنگام ورزش، ترشح بیشتر هورمون تستستر کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهون، میل بیش کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهتری برای برقراری رابطه جنسی ایجاد می کند. طی آزمایشهایی که در دانشگاه تگزاس بر روی عکس العمل زنان دوچر کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهخه سوار انجام گرفت، مشخص شد که پس از ۲۰ دقیقه دوچرخه سواری و تحریک با دارو، جریان خون در ناحیه اندام تناسلی آنها تا ۱۶۹% افزایش یافته است.

6-رابطه زناشویی بعد از ترس و هیجان زیاد کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده

یکی دیگر ا کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده بهت کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهرین زمانها برای برقراری رابطه جنسی، بلافاصله بعد از کارهای پر هیجان و نفس گیر مانند ترن هوایی، پرش بانجی، بندبازی و یا دیدن یک فیلم ترسناک است. براساس مطالعات، با ترشح هورمون آدرنالین (هورمون هیجان) شهوت و میل جنسی کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهکلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میدهکلیپ دختره خیلی حشری و هات از کون میده افزایش یافته و بدن، عکس العمل بهتری هنگام رابطه نش ان می‌دهد.

این مطلب ب ر اساس تحقیقات خانم دکتر ندا قهرمان نژاد تهیه گردیده است. با سپاس از ایشان
برای مشاهده صفحه رسمی اینستاگرام خانم دکتر ندا قهرمان نژاد کلیک کنید.

کلیپ دختره خیلی حشری و هات از کـون میده
ویدئوکلیپ دختره خیلی حشری و هات از کـون میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter