عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 18, 2024

کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه | فیلم سوپر ایرانی دختر با حجاب ساک میزنه واسه مرد کیر دراز | کلیپ مرد کیر دراز | کلیپ دختر باحجاب تو ماشین ساک میزنه

 

چندسالی ‌است که رابطه مقعدی رواج پیدا کرده و برخی از زوجین به دلایل مختلف سکس از عقب را تجربه کرده‌اند یا قصد برقراری آن را دارند. شاید با عوارض رابطه مقعدی آشنا نباشید و ندانید که رابطه مقعدی (سکس از پشت) چه خطراتی می‌تواند برای شما داشته باشد.

خونریزی مقعدی یکی از شایع‌ترین عوارض رابطه مقعدی است و در این مقاله از مجله سلامت دکتر ساینا قصد داریم به بررسی علل خونریزی در رابطه جنسی مقعدی و خطرات ناشی از آن بپر‌دازیم. برای مطالعه بخش موردنظر خود می‌توانید بر تیتر آن در فهرست کلیک کنید. اگر در موبایل می‌خوانید، تیتر را لمس کنید.

 

فهرست آنچه می‌خوانید:[ ]

 

خونریزی مقعدی: از خطرناک‌ترین عوارض رابطه مقعدی

خونریزی مقعدی یکی از خطرناک‌ترین عوارض رابطه مقعدی است که به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. در حین برقراری این نوع رابطه جنسی، فرد واردکننده ممکن است دیواره مقعد شریک جنسی خود را پاره کرده و باعث ایجاد زخم و شکاف در دیواره مقعد او شود. این شکاف یا پارگی‌های کوچک می‌توانند در اقدام بعدی برای رابطه جنسی مقعدی با خونریزی و ناراحتی برای فرد پذیرنده همراه باشند.

 

در برخی نیز موارد رابطه جنسی مقعدی می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند بواسیر شود. اگر فرد به این عارضه مبتلا شود ممکن است هنگام دفع مدفوع خونریزی داشته باشد. همچنین ممکن است دچار خارش و ناراحتی در مقعد خود شود.

گاهی خونریزی بعد از رابطه مقعدی به دلیل عفونت رخ می‌دهد. مانند دیگر روابط جنسی، رابطه جنسی مقعدی هم می‌تواند منجر به ابتلا به عفونت‌های مقاربتی (STIs) مانند کلامیدیا و سوزاک شود. این عفونت‌ها می‌توانند باعث خونریزی در این ناحیه شوند.

خونریزی مقعد یکی از شایع‌ترین عوارض رابطه مقعدی است که می‌تواند خطرناک باشد. دلیل این خونریزی مقعد گاهی فقط به دلیل سکس مقعدی و فشار بیش‌ازحد ناشی از آن است؛ اما گاهی مشکلی از پیش وجود دارد و این نوع رابطه آن مشکل را آشکار می‌کند.

 

کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

رابطه از مقعد به‌جز خونریزی مقعدی عوارض خطرناک دیگری هم دارد. از آنجاکه آسیب دیدن پوست در رابطه جنسی مقعدی شایع‌تر از رابطه جنسی از راه واژن است، بیماری‌ های مقاربتی در چنین رابطه‌ای با احتمال بیشتری منتقل می‌شوند. بیماری‌هایی نظیر ایدز، کلامیدیا، هپاتیت و تبخال تناسلی (هرپس) نمونه‌هایی از بیماری‌های مقاربتی هستند که درمانی نداشته و فرد را برای طولانی‌مدت درگیر می‌کنند.

به گفته مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های آمریکا، رابطه جنسی مقعدی پرخطرترین رفتار از لحاظ انتقال HIV است؛ به‌طوری که احتمال انتقال ویروس اچ ای وی برای فرد “پذیرنده” (فردی که از طریق مقعد با دیگری رابطه برقرار کرده است) 13 برابر بیشتر از فرد “واردکننده” است. [1]

احتمال آلودگی به عفونت‌های مقاربتی از دیگر خطرات رابطه جنسی مقعدی است. همچنین به‌دلیل آلودگیِ این ناحیه، احتمال عفونت‌های باکتریایی نیز وجود دارد. برای شناخت بیماری‌های آمیزشی کافی‌ست مقاله «آشنایی با انواع بیماری‌ های مقاربتی» را مطالعه کنید.

 

سایر خطرات رابطه جنسی مقعدی

از دیگر عوارض سکس از پشت (رابطه مقعدی) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش خطر ابتلا به سرطان مقعد
  • سوراخ شدن روده
  • شقاق مقعدی
  • بی‌اختیاری مدفوع

برخی از زوجین صرف‌نظر از خطرات رابطه مقعدی و به‌منظور برطرف کردن قصد تجربه این رابطه را دارند. در چنین شرایطی باید حتماً نکات ایمنی و آموزش سکس مقعدی رعایت شود. همچنین فراموش نکنید که سکس از مقعد بدون رضایت طرفین می‌تواند تضادها و تعارض‌های زیادی را در فرد ایجاد کند؛ بنابراین هر کسی حق دارد که با این درخواست همسرش مخالفت کند. در صورت وجود تضاد در زندگی جنسی و زناشویی خود بهترین کار مشاوره زوج با سکس‌تراپیست‌ها و زوج‌درمانگران است.

 

برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید :

مشاوره آنلاینمشاوره تلفنی

 

میزان خون‌ریزی ناشی از رابطه مقعدی چقدر است؟

معمولاً خونریزی مقعدی خفیف بوده و نگران‌کننده نیست؛ زیرا این اتفاق به دلیل ظرافت بافت‌ این ناحیه رخ می‌دهد. بسیاری از افراد پس از رابطه جنسی مقعدی هر از گاهی ممکن است لکه بینی را تجربه کنند. اما خونریزی شدید می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری زمینه‌ای یا آسیب باشد.

در صورت مشاهده بیش از دو قطره خون به رنگ صورتی روشن یا طولانی شدن احساس ناراحتی و درد بعد از دو روز باید به پزشک یا سایر مراکز بهداشتی مراجعه کرد. در ادامه با علل و خطرات خونریزی مقعدی در حین سکس از پشت آشنا خواهید شد.

 

چرا خونریزی مقعدی (به دلیل سکس از پشت) خطرناک است؟

خونریزی زمانی اتفاق می‌افتد که زخم یا پارگی در پوست ایجاد شود. به‌طور کلی پوست اولین سد دفاعی انسان در برابر عوامل بیماری‌زای بیرونی است. هرگونه زخم و آسیب دیدن پوست، راه را برای ورود باکتری‌ها و ویروس‌ها باز می‌کند. از آنجایی که مدفوع از رکتوم و مقعد می‌گذرد، این ناحیه حاوی انواع بسیار زیادی از باکتری‌ها بوده که با آسیب مقعدی ممکن است وارد جریان خون شده و انواع مختلفی از عفونت‌ها را ایجاد کنند.

 

حتما بخوانید:سکس دهانی یا اورال سکس چیست؟ آموزش رابطه دهانی ایمن

 

علت خونریزی در رابطه مقعدی

خونریزی مقعدی است در نتیجه فشار بیش از حد، رفتار خشن یا بریدگی از طریق ناخن انگشتان رخ

کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

آیا سکس مقعدی می‌تواند لذت بخش باشد؟ چگونه می‌توان رابطه جنسی مقعدی بدون درد برقرار کرد؟ ممکن است شما راجع به رابطه مقعدی شنیده باشید یا دوست داشته باشید آن را امتحان کنید. این رابطه اغلب توسط مردان درخواست می‌شود، اما با این حال برخی زنان هستند که از رابطه مقعدی لذت می‌برند و تمایل به تجربه آن را در رابطه جنسی نشان می‌دهند. گر چه عوارض این نوع رابطه زیاد است و احتمال انتقال بیماری‌های مقاربتی بالاتر است، اما گاهی زوجین برای تنوع در رابطه جنسی خود یا کسب لذت بیش تر برای انجام این رابطه توافق می‌کنند. در ادامه این مقاله به بررسی تمام جوانب رابطه مقعدی می‌پردازیم. با دریافت مشاوره جنسی می‌توانید مسائل و مشکلات مربوط به روابط جنسی خود را مطرح نمایید. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.

رابطه جنسی مقعدی

هنگامی که دخول از طریق مقعد صورت گیرد، رابطه جنسی مقعدی نامیده می‌شود. چنین رابطه‌ای با دخول به مقعد زن و یا مرد می‌تواند ایجاد شود. رابطه مقعدی در همجنس گرایی مردان نیز مشاهده می‌گردد. این نوع رابطه جزء روابط جنسی پر خطر است و می‌تواند باعث بروز بیماری‌هایی شود اما با رعایت نکات بهداشتی می‌توان از بروز بسیاری از عوارض پیشگیری کرد. برای شناخت بیشتر درباره روابط جنسی پرخطر کلیک کنید.

 

علل گرایش به سکس مقعدی

عموما مردان متقاضیان رابطه جنسی مقعدی هستند. یکی از علل مهم آن، ناتوانی آن‌ها در به ارگاسم رساندن همسرشان است. ممکن است به این انگیزه دوست داشته باشند به طریق دیگری وارد رابطه جنسی شوند یا به دلیل کنجکاوی تمایل به داشتن این نوع رابطه داشته باشند. برخی مردان هم به علت اینکه پوزیشن دخول مقعدی را تحریک کننده تر می‌دانند، دوست دارند در این حالت رابطه جنسی برقرار کنند. علت مهم دیگر تنوع دادن به رابطه جنسی است.
مرد ممکن است دوست داشته باشد با تغییر شکل رابطه جنسی به فعالیت جنسی‌اش غنا ببخشد. برخی از مواقع دختران در رابطه مقعدی م کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنهصر هستند، علت این امر می‌تواند ترس از رابطه واژینال، ترس از بارداری و حفظ پرده بکارت باشد. گرایش به این رابطه در افرادی که اقدام به کودک آزاری و تجاوز جنسی می‌کنند بسیار به چشم می‌خورد. برای آشنایی بیش کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه تر درباره کودک آزاری و تجاوز جنسی کلیک کنید. کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

مضرات سکس مقعدی کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

همان طور که گفته شد ساختار مقعد مناسب رابطه جنسی و دخول خارجی نیست و در نتیجه رابطه جنسی ممکن است آسیب های جسمی و روانی به همراه داشته باشد. در ادامه به بررسی کامل آسیب های سکس مقعدی می پردازیم: کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

1.سردمزاجی کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

رابطه جنسی در هر جال کلیپ دختر با ح کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنهجاب ایرونی ساک میزنه برای زن درد را به همراه خواهد داشت. تحمل درد در حین رابطه جنسی از مهم ترین دلایلی است که باعث می کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه شود زنان به مرور زمان نسب کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میز کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنهنهت به رابطه جنسی سرد شوند و با توجه به خاطره ناخوشایندشان از رابطه جنسی دیگر تمایلی به برقراری کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه آن نشان ندهند. کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

2. سکس مقعدی | بی اختیاری مدفوع کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

مخاطی که در واژن وجود دارد کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه در مقعد وجود ندارد. اسفنکتر مقعد که کمک به نگهداری مدفوع می‌کند کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه، در حین رابطه مقعدی کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنهممکن است آسیب ببیند. این مسئله در دراز مدت اتفاق می‌افتد که منجر به بی اختیاری مدفوع خواهد شد. کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

3. بیماری های مقاربتی کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

مقعد برای دخول طراح کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنهی نشده است. اما واژن برای مقاربت ساخته شده است. بدین معنا که مقعد مانند واژن دارای ترشحات لیز کننده و کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنهروان کننده نیست کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه. در نتیجه در اثر این خشکی ممکن است بافت مقعد آسیب ببیند و همین آسیب بافتی باعث انتقال بیشتر برخی بیماری‌ها از قبیل اچ آی وی شود.

4. عفونت کردن دستگاه گوارش کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

با توج کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنهه به این که دخول خارجی برای مقعد مناسب نیست امکان دارد که پس از رابطه جنسی در مقعد زخم های کوچکی به کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنهوجو کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنهد کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه بیاید. در اثر این زخم ها عفونت ها و باکتری ها می توانند وارد جریان خون شوند و در نهایت دستگاه گوارش را با عفونت های مختلف درگیر سازند. با توجه به این که مقعد و مهبل به هم نزدیک هستند، امکان دارد که ویروس ها مهبلکلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه را نیز درگیر کرده و در نتیجه بیماری هایی همچون زگیل، تبخال، عفونت مثانه و بوی بد ترشحات به وجود بیاید. کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

5. ابتلا به بواسیر کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

سکس مقعدی می تواند باعث به وجود آمدن بواسیر شود. هم چنین در صورتی که فرد از قبل بواسیر داشته باشد، به احتمال زیادی پس از رابطه دچار خونر کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنهیزی شده و بواسیر حادتر و شدید تر می گردد. کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

6. سکس مقعدی | فشار به کیسه های منی کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

همان طور که کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنهگفته شد در برخی مواقع مردان نیز به دلایل متعدد به رابطه جنسی مقعدی روی می آورند. در این صورت دیواره های رو کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنهده فشار زیادی به آلت تناسلی وارد می کنند. در این شرایط امکان دارد که مایع منی برگردد و فشار زیادی به کی کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنهسه ها وارد سازد. برای کسب اطلاعات بیش تر درباره عوارض رابطه مقعدی کلیک کنید.

7. آسیب های روانی

ساختار بدن کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنهانسان به این صورت است که رابطه جنسی از طریق واژن انجام شود تا علاوه بر عدم آسیب دیدن بدن، رابطه جنسی با لذت نیز همراه شود و ارضای روحی و روانی نیز اتفاق بیفتد. اما در صورتی که رابطه جنسی با درد همراه شود دیگر زن کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنهنمی تواند از رابطه لذت ببرد و در نتیجه اساس رابطه جنسی بر هم می خورد. از سوی دیگر بسیاری از زنان که به خواست همسر خود این رابطه را قبول می کنند، این نوع از رابطه را دوست ندارند و حتی در حین رابطه احساس حقارت کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه خواهند کرد. این احساس می تواند بسیار آسیب زا باشد و به مرور زمان ابعاد دیگر رابطه زن و شوهر را نیز تحت تاثیر قرار دهد کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه
ویدئو کلیپ دختر با حجاب ایرونی ساک میزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter