عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 18, 2024

انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس

انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس

انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس | انجمن سکسی کیر تو کس | مرجع دانلود فیلم و کلیپ های سکسی ایرانی و خارجی کیرتو کس | عکس های سکسی ایرانی | کلیپ های سکسی ایرانی امروز

رابطه جنسی یک غریزه طبیعی در وجود انسان‌ها است و از نظر روانشناسی یک ابزار برای نشان دادن روابط عاطفی عمیق بین دو شخص محسوب می‌شود. پس اگر از رابطه لذتی نمی‌برید، باید علت آن را شناسایی کرده و درجهت رفع آن اقدام کنید. سکس به روش‌ها و اشکال مختلفی انجام می‌شود اما معنایی فراتر از آمیزش جنسی دارد؛ با یادگیری روش صحیح سکس می‌توانید کیفیت رابطه زناشویی‌تان را ارتقا داده و به اوج لذت برسید. مشاوره جنسی می‌تواند اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تری در این زمینه به شما ارئه دهد. در ادامه مقاله به بررسی کامل رابطه جنسی می پردازیم؛ پس با ما همراه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.

رابطه جنسی چیست؟

هر عملی که بتواند باعث تحریک جنسی توسط شخصی دیگری شود، رابطه جنسی نامیده می‌شود. روابط جنسی معنای فرای آمیزش جنسی را در بر گرفته و اعمال دیگری مانند معاشقه، بوسیدن، نوازش کردن، آمیزش دهانی و… را شامل می‌شود. داشتن تمایل جنسی یکی از شاخصه‌های اصلی هر انسانی است که برای ابراز احساسات از آن استفاده می‌کند. اگر تحریک جنسی توسط خود فرد و با تخیلات جنسی صورت گیرد، خودارضایی نامیده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تخیلات جنسی کلیک کنید.

اینفوگرافیک رابطه جنس
فواید رابطه جنسی

درست است که میل به برقراری رابطه جنسی در اصل برای بچه‌دار شدن در انسان پدید آمده اما تولد فرزند تنها فایده‌ خاص از سکس نیست. در واقع اگر آمیزش جنسی در شرایط مناسب انجام شود، می‌تواند در ابعاد مختلف سلامت جسم و روان انسان تأثیر بگذارد.
برای مثال اکثر تحقیقات نشان می‌دهند که داشتن عملکرد جنسی مناسب و احساس رضایت از رابطه زناشویی تا حد بسیاری با کاهش استرس‌ها و اضطراب‌های روزمره در ارتباط است. هم چنین این امر با ارتقای سیستم ایمنی می‌تواند احتمال بروز بسیاری از بیماری‌ها را نیز کاهش دهد.
پژوهش‌هایی که کیفیت روابط جنسی را در افراد میانسال مورد بررسی قرار داده‌اند، بیانگر این هستند که رضایت جنسی در این دوران حتی می‌تواند بر عملکرد ذهن نیز تأثیر بگذارد و با ایجاد فعالیت بیشتر در قسمت هیپوکامپ در بهبود عملکرد حافظه فرد نیز نقش داشته باشند. به طور کل می‌توان گفت داشتن مقدار مناسبی رابطه جنسی در این دوران که با رضایت خاطر همراه باشد، می‌تواند مشکلات ذهنی مرتبط با سن را کاهش داده و به انعطاف‌پذیری مغز فرد کمک کند. در صورتی که از روابط جنسی لذت نبرده و پس از سکس دچار عذاب وجدان می‌شوید، مقاله عذاب وجدان بعد از رابطه جنسی را مطالعه نمایید.

انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس

هر کسی می‌تواند به دلایل مختلفی رابطه جنسی برقرار کند. که از جمله مهمترین این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:
_بچه دار شدن
_تجربه لذت جنسی
_بیان عشق و عواطف دیگر
_تمدد اعصاب
_تجربه نزدیکی و صمیمیت
_اختلالات جنسی
و…

مراحل رابطه جنسی

رابطه جنسی یک چرخه دارد که چهار مرحله را در بر می گیرد. شناخت مراحل رابطه جنسی به زوجین کمک می کند تا ارتباط بهتری با یکدیگر داشته باشند و لذت جنسی بیش تری را تجربه نمایند. مراحل رابطه جنسی به شرح زیر می باشد:

1.مرحله تحریک

در این مرحله بدن پس از مواجه با محرک های تحریک آمیز شروع به واکنش دادن می کند و با افزایش ضربان قلب و جریان خون برای دخول و رابطه جنسی آماده می گردد. افزایش جریان خون در مردان باعث می شود که آلت تناسلی بزرگ تر شده و به خالت نعوظ برسد. افزایش جریان خون در زنان نیز باعث می شود که ترشحات واژن افزایش پیدا کند، دیواره های واژن نازک شوند و کلیتوریس بزرگ تر گردد.

2. برانگیختگی

در این مرحله بدن واکنش خود را ادامه می دهد و به اوج تحریک و برانگیختگی می رسد. نفس کشیدن تند تر و سریع تر می گردد و ماهیچه ها کاملا سخت می شوند. ماهیچه های واژن زن کاملا جمع شده و کلیتوریس به اوج انقباض می رسد. در مرد نیز آلت تناسلی متورم تر می گردد و بیضه ها بزرگ می شوند.

3. اوج لذت جنسی یا ارگاسم

در این مرحله تمام انقباض ها و فشار هایی که به بدن در دو مرحله قبل وارد شده بود به ناگهان آزاد می گردد و زن و مرد اوج لذت جنسی را تجربه می کنند. این مرحله همان ارگاسم یا انزال نامیده می شود. ترشحات و انقباض های واژن و دفع اسپرم از آلت تناسلی مردانه از نشانه های مرحله ارگاسم می باشد.

4. مرحله آرامش

و در نهایت در این مرحله تحریکات تمام شده و بدن به حالت سابق خود بر می گردد. آلت تناسلی مردانه نعوظ خود را از دست می دهد و به اندازه معمول و نرمال خود بر می گردد. تحریکات و انقابضات واژن نیز از بین رفته و به آرامش می رسد. در مرحله آرامش مردان دیگر توان برقراری رابطه و تحریک شدن مجدد را ندارند و این می تواند چند دقیقه تا چند ساعت به طول بینجامد. اما در زنان این طور نیست و حتی بالافاصله پس از ارگاسم نیز می توانند دوباره تحریک شده و چرخه رابطه جنسی را مجدد تجربه نمایند.

روش های مختلف رابطه جنسی

روش‌های مختلفی برای برقراری رابطه وجود دارد که از جمله آن‌ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1. رابطه جنسی همراه با دخول

این روش که اغلب از آن به عنوان سکس کامل نیز یاد می‌شود، به دو طریق واژینال و آنال (مقعدی) صورت می‌گیرد. متخصصان بر این موضوع اتفاق نظر دارند که سکس واژینال برای هردوی زوجین خوشایندتر است در حالی که سکس آنال همواره با خطرهای جسمانی و روانی مختلف همراه است. برای مثال احتمال انتقال بیماری‌های مقاربتی هنگام رابطه مقعدی بسیار بیش تر است. هم چنین از آنجایی که مقعد برای دخول طراحی نشده انجام رابطه از طریق آن می‌تواند به بروز مشکلات مختلفی همچون اختلالات دفع برای زن بیانجامد.

2. رابطه جنسی بدون دخول

در این روش همه مراحل یک رابطه جنسی از تحریکات اولیه گرفته تا تجربه برانگیختگی، رسیدن به ارگاسم و ارضای جنسی می‌تواند اتفاق بیفتد با این تفاوت که دخول صورت نمی‌گیرد و زوجین تنها از طریق معاشقه و نوازش‌های عاشقانه میل جنسی خود را ارضا می‌کنند. به کارگیری این روش در زمانی که زن شرایط روانی مناسبی برای برقراری رابطه ندارد و در دوران عقد یا نامزدی که زوجین با محدودیت‌هایی در این زمینه رو به رو هستند، می‌تواند تا حد بسیار زیادی کمک کننده باشد. چراکه نه تنها نیاز جنسی افراد را برآورده می‌کند بلکه باعث افزایش صمیمیت و پیوند بین زوجین نیز می‌گردد. این نوع رابطه در شرایطی همچون بارداری نیز توصیه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رابطه جنسی حین بارداری کلیک کنید.

انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس

همانطور که می دانید نیاز جنسی یکی از اصلی ترین نیازهای هر فرد است که از طریق آن افراد می توانند تولید مثل کنند . نیاز جنسی اگر در مسیر درست هدایت شود باعث آرامش روانی و روحی شده و همچنین اگر در مسیر درست قرار نگیرد باعث انحراف و اختلالات جنسی می شود .

زمانی که نیاز انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس جنسی افراد سرکوب می شود یا در مسیر نادرست قرار می گیرد ، فرد به خود ارضایی، جق، جلق یا استمنا روی می آورد و نیاز خود را به این شکل تخلیه می کند ؛ که یک روش انحرافی نامیده می شود . خود ار انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسضایی یعنی اینکه فرد در مواقعی که نیاز جنسی آن ها تامین نشود ، دست به آلت تناسلی خود می زند یا از روش های دیگر سعی می کند به لذت جنسی برسد . انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس

عواملی که باعث می شود فرد به خود ارضایی روی بیاورد مختلف است اما مهم ترین آن تامین نیازهای جنسی است . خودارضایی ک انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسه یک روش انحرافی نیز نامیده می شود می تواند عوارض و مضرات گوناگونی نیز برای زن و مرد داشته باشد . انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس

انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس

دلایل خودارضایی

همانطور که گفتیم انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس یکی از اصلی ترین دلایل استمنا یا جق می تواند عدم تامین نیاز جنسی افراد باشد ، از عوامل دیگر خود ارضایی م انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسی انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس توان به زمانی که افراد در جمع قرار نمی گیرند ، آشنایان که جلق را پیشنهاد می دهند ، افرادی که در اوقات فراغت بیکار هستند ، افرادی که با جنس مخالف دوستی دارند ، آن هایی که به دنبال عوامل محرک جنسی هستند ، افرادی که دچار اختلالات روانی هستند یا آن هایی که لباس های نامناسب تن می کنند . قابل ذکر است که خود ار انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسضایی انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس در دختران با مردان متفاوت است.

انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس

زمانی که افراد در جمع قرار نمی گیرند

افرادی که تصمیم به خو انجمن سایت ایران انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسی سـکسی کـیرتو کسد ارضایی می گیرند سعی می کنند تنها باشند و در جمع حضور نداشته باشند . اغلب افرادی که تنها هستند به خود ارضایی فکر می کنند ؛ به طور کلی می توان گفت افراد تنها ، منزوی یا گوشه انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس گیر بیشتر روی به جلق می آورند . انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس

در نتیجه شاید تا به حال شنیده باشید انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس که یکی از روش های ترک خود ارضایی ، این است که فرد تنها نماند و در جمع های خانوادگی یا دوستانه حضور داشته باشند . به طور کلی می توان گفت افرادی که روابط اجتماعی بالایی دارند کمتر به انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس سمت استمنا می روند .

آشنایان که خودارضایی را پیشنهاد می دهند

در صورتی که نزدیکا انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسن یا دوستان فرد عمل خود ارضایی را انج انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسام دهند ، فرد را نیز تشویق می کند برای لذت جنسی ، خود ارضایی کند . همچنین دوستان منحرفی که در مورد مسائل جنسی و تحریک کننده صحبت می کنند باعث تحریک فرد شده ، در نتیجه فرد به خودارضایی روی می آورد .

انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس

افرادی که وقت آزاد دارند

افرادی که بیکار هستند و برای انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسزندگی خود برنامه ای ندارند ، دست به انجام هر کاری می انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس زنند . علت اصلی تمامی مشکلات و انحرافات می تواند بیکاری و تنهایی باشد . جوانانی که در اوقات فراغت خود برنامه ای نداشته باشند و تنها باشند ، فکر آن ها ممکن است به عوامل انحرافی انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسشیده شو د . انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس

در نتیجه می توان گفت جوانان بیکار ا انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسغلب در تنهایی تسلیم وسوسه های شیطانی می شوند و به خودارضایی و دیگر مسائل انحرافی روی می آورند .

انجمن سایت ایرانی سـکسی کـ انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسیرتو کس

افرادی که با جنس مخالف دوستی دارند

در روابط دو انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسسانجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کستی دختر و پسر به یکدیگر ابراز علاقه می کنند حتی گاهی ممکن است در مورد مسائل جنسی نیز صحبت کنند و به دلیل ممنوعیت رابطه جنسی بین آن ها ، روی به خود ارضایی می آورند . انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس

زمانی که دختر و پ انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسسر در مورد مسائل عاطفی یا جنسی با یکدیگر صحبت می انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسکنند ، هر دو آن ها تحریک می شوند و پس از اینکه از انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس هم جدا شده اند نیز ذهن آن ها از این افکار پر شده است و در نتیجه نیاز جنسی خود را از طریق استمنا ت انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسخلیه می کنند .

آن هایی کانجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسه در معرض عوامل محرک جنسی هستند

گاهی اف انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسراد از طریق ماهواره انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسانجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسانجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس، شبکه های اجتماعی یا اینترنت ، تصاویر و صحنه های تحریک کننده را مشاهده می کنند و به ا ین دلیل که شریک جنسی ندارند د انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کسست به خودارضایی می زنند . حتی ممکن است لباس نامناسب در تن برخی از افراد باعث تحریک فرد شود و فرد را به سمت استمنا بکشد . انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس

انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس | انجمن سکسی کیر تو کس | مرجع دانلود فیلم و کلیپ های سکسی ایرانی و خارجی کیرتو کس | عکس های سکسی ایرانی | کلیپ های سکسی ایرانی امروز

انجمن سایت ایرانی سـکسی کـیرتو کس
انجمن سایتهای ایرانی سـکسی کـیرتو کس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter