عکس و فیلم هایی که میخای اینجاست!!

اگه میخای حالشو ببری کلیک کن

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 18, 2024

بهترین داستان های سـکسی ایرانی

بهترین داستان های سـکسی ایرانی

بهترین داستان های سـکسی ایرانی | داستان های سکس کردن با زن حامله و بچه دار | بهترین فیلم های سکسی, خود ارضایی | زنان همجنس گرا ایرانی | بهترین ساک زدن کیر | داستان های سکس گروهی ایرانی

 

همانطور که می دانید نیاز جنسی یکی از اصلی ترین نیازهای هر فرد است که از طریق آن افراد می توانند تولید مثل کنند . نیاز جنسی اگر در مسیر درست هدایت شود باعث آرامش روانی و روحی شده و همچنین اگر در مسیر درست قرار نگیرد باعث انحراف و اختلالات جنسی می شود .

زمانی که نیاز جنسی افراد سرکوب می شود یا در مسیر نادرست قرار می گیرد ، فرد به خود ارضایی، جق، جلق یا استمنا روی می آورد و نیاز خود را به این شکل تخلیه می کند ؛ که یک روش انحرافی نامیده می شود . خود ارضایی یعنی اینکه فرد در مواقعی که نیاز جنسی آن ها تامین نشود ، دست به آلت تناسلی خود می زند یا از روش های دیگر سعی می کند به لذت جنسی برسد .

عواملی که باعث می شود فرد به خود ارضایی روی بیاورد مختلف است اما مهم ترین آن تامین نیازهای جنسی است . خودارضایی که یک روش انحرافی نیز نامیده می شود می تواند عوارض و مضرات گوناگونی نیز برای زن و مرد داشته باشد .

 

دلایل خودارضایی

همانطور که گفتیم یکی از اصلی ترین دلایل استمنا یا جق می تواند عدم تامین نیاز جنسی افراد باشد ، از عوامل دیگر خود ارضایی می توان به زمانی که افراد در جمع قرار نمی گیرند ، آشنایان که جلق را پیشنهاد می دهند ، افرادی که در اوقات فراغت بیکار هستند ، افرادی که با جنس مخالف دوستی دارند ، آن هایی که به دنبال عوامل محرک جنسی هستند ، افرادی که دچار اختلالات روانی هستند یا آن هایی که لباس های نامناسب تن می کنند . قابل ذکر است که خود ارضایی در دختران با مردان متفاوت است.

 

زمانی که افراد در جمع قرار نمی گیرند

افرادی که تصمیم به خود ارضایی می گیرند سعی می کنند تنها باشند و در جمع حضور نداشته باشند . اغلب افرادی که تنها هستند به خود ارضایی فکر می کنند ؛ به طور کلی می توان گفت افراد تنها ، منزوی یا گوشه گیر بیشتر روی به جلق می آورند .

در نتیجه شاید تا به حال شنیده باشید که یکی از روش های ترک خود ارضایی ، این است که فرد تنها نماند و در جمع های خانوادگی یا دوستانه حضور داشته باشند . به طور کلی می توان گفت افرادی که روابط اجتماعی بالایی دارند کمتر به سمت استمنا می روند .

 

آشنایان که خودارضایی را پیشنهاد می دهند

در صورتی که نزدیکان یا دوستان فرد عمل خود ارضایی را انجام دهند ، فرد را نیز تشویق می کند برای لذت جنسی ، خود ارضایی کند . همچنین دوستان منحرفی که در مورد مسائل جنسی و تحریک کننده صحبت می کنند باعث تحریک فرد شده ، در نتیجه فرد به خودارضایی روی می آورد .

 

 

 

بهترین داستان های سـکسی ایرانی

افرادی که بیکار هستند و برای زندگی خود برنامه ای ندارند ، دست به انجام هر کاری می زنند . علت اصلی تمامی مشکلات و انحرافات می تواند بیکاری و تنهایی باشد . جوانانی که در اوقات فراغت خود برنامه ای نداشته باشند و تنها باشند ، فکر آن ها ممکن است به عوامل انحرافی کشیده شود .

در نتیجه می توان گفت جوانان بیکار اغلب در تنهایی تسلیم وسوسه های شیطانی می شوند و به خودارضایی و دیگر مسائل انحرافی روی می آورند .

 

افرادی که با جنس مخالف دوستی دارند

در روابط دوستی دختر و پسر به یکدیگر ابراز علاقه می کنند حتی گاهی ممکن است در مورد مسائل جنسی نیز صحبت کنند و به دلیل ممنوعیت رابطه جنسی بین آن ها ، روی به خود ارضایی می آورند .

زمانی که دختر و پسر در مورد مسائل عاطفی یا جنسی با یکدیگر صحبت می کنند ، هر دو آن ها تحریک می شوند و پس از اینکه از هم جدا شده اند نیز ذهن آن ها از این افکار پر شده است و در نتیجه نیاز جنسی خود را از طریق استمنا تخلیه می کنند .

آن هایی که در معرض عوامل محرک جنسی هستند

گاهی افراد از طریق ماهواره ، شبکه های اجتماعی یا اینترنت ، تصاویر و صحنه های تحریک کننده را مشاهده می کنند و به این دلیل که شریک جنسی ندارند دست به خودارضایی می زنند . حتی ممکن است لباس نامناسب در تن برخی از افراد باعث تحریک فرد شود و فرد را به سمت استمنا بکشد

 

افرادی که دچار اختلالات روانی هستند

همانطور که گفتیم تامین نیازهای جنسی انسان اگر در مسیر درست باشد ، باعث آرامش روانی فرد می شود اما گاهی برخی از انسان ها بر این باور هستند که خود ارضایی نیز باعث آرامش می شود که باید گفت این چنین نیست .

سکس خوب چیست؟

“پیتزا مانند رابطه جنسی است. حتی وقتی بد باشد، باز هم بسیار خوب است.” شاید این شوخی را شنیده اید. اما آیا واقعا هر رابطه ی جنسی، حتی بدترین آن هم خوب است؟

جواب ما خیر است. واژه ی «خوب» می تواند معناهای متفاوتی داشته باشد. به خاطر همین گاهی بسیار سخت است که بتوانیم سکس خوب را تعریف کنیم. رابطه جنسی شامل صمیمی ترین افکار و احساسات شخصی ما است. معنی و کیفیت سکس خوب، با گذشت زمان و از طریق تجربه یا از شریکی به شریک دیگر هم تغییر می کنند. رابطه جنسی خوب یک تجربه شناختی نیست؛ بلکه یک تجربه احساسی و مبتنی بر احساس است که با نوعی ارتباط صمیمانه ایجاد می شود. سکس خوب با احساسات جسمی و عاطفی قدرتمند مثل زنده بودن، نشاط، ارتباط و لذت همراه است.

شاید بتوانیم این اصول کلی را برای سکس خوب نام ببریم: ارتباط صادقانه، احترام متقابل، سرگرمی و لذت در سنین مختلف.

درست است که نمی توان تعریفی جامع و کامل از سکس خوب آورد اما می توان به زبانی ساده گفت که رابطه جنسی خوب به معنای همسطح بودن در توقعات و نیازها با شخصی دیگر است. تماس چشمی، لمس، مسئولیت پذیری و انعطاف نیز از جمله موارد ضروری برای داشتن سکس خوب است.

اما چگونه بهترین سکس را تجربه کنیم؟

سکس خوب چیست؟

20 توصیه برای داشتن سکس خوب بهترین داستان های سـکسی ایرانی

زوج ها عادات و روش هایی دارند که باعث می شو بهترین داستان های سـکسی ایرانید رابطه جنسی خوبی را داشته باشند. د بهترین داستان های سـکسی ایرانیر این بخش، شما 20 راه حل برای داشتن بهترین سکس را خواهید خواند: بهترین داستان های سـکسی ایرانی

1: زوجین موفق، رابطه جنسی را مداوم تجربه می کنند. بهترین داستان های سـکسی ایرانی

زن و شوهرهایی بهترین داستان های سـکسی ایرانی که از نظر جنسی راضی هستند، در تجربه به این نتیجه می رسند که این موضوع چیزی فراتر از مقاربت و سکس است. مطالعات نشان می دهد که آنها معمولاً حداقل هفتگی یک بار با یکدیگر نزدیکی دارند. البته نیاز به ذکر این ن بهترین داستان های سـکسی ایرانیکته است بهترین داستان های سـکسی ایرانی که یک برنا بهترین داستان های سـکسی ایرانیمه منظم، نسخه ای برای رضایت جنسی فوری نیست. اما نزدیک شدن از نظر جسمی بهترین داستان های سـکسی ایرانی به همسرتان اغلب می تواند نشانه آن باشد که شما یک زوج سالم در یک محیط سالم هستید. پس سعی کنید میان روابط جنسی تان زیاد فاصله نیفتد. بهترین داستان های سـکسی ایرانی

اما تعداد رابطه جنسی نرمال در هفته چقدر است؟ تعداد دخول نرمال در دنیای حقیقی از زوجی تا زوجی دیگر می تواند بسیار مت بهترین داستان های سـکسی ایرانیف بهترین داستان های سـکسی ایرانیاوت باشد. بسیاری از تحقیقات نشان داده اند که به صورت کلی زوج‌هایی که در دهه سوم زندگی خود قرار دارند بین یک تا سه بار در روز می توانند ارتباط داشته باشند. رابطه جنسی در دهه چهارم کم می شود و به دو بار در هفته بهترین داستان های سـکسی ایرانی بهترین داستان های سـکسی ایرانیخواه بهترین داستان های سـکسی ایرانیهترین داستان های سـکسی ایرانی جسمی زوجین، 2 الی 3 بار در طول هفته می تواند مناسب ترین تعداد دفعات برقراری رابطه زناشویی باشد. بهترین داستان های سـکسی ایرانی

2: برای داشتن سکس بهترین داستان های سـکسی ایرانی خوب باید آگاه باشید!

آگاهی می تواند با س بهترین داستان های سـکسی ایرانیعادت جنسی برابر باشد. کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقاط حساس بدن زن و مرد مانند نقطه جی در زنان ی بهترین داستان های سـکسی ایرانیا آنچه شما و همسر شما را تحریک می کند، می تواند زندگی جنسی شما را به اوج خود برساند. بهترین داستان های سـکسی ایرانی

سکس خوب نیازمند راهنمای ج بهترین داستان های سـکسی ایرانینسی مناسبی نیز هست. اگر می خواهید بهترین سکس را داشته باشید، باید هموراه با روانشناس در ارتباط باشید. بهترین داستان های سـکسی ایرانی

بهترین داستان های سـکسی ایرانی
برای داشتن سکس خوب باید آگاه باشید.

بهترین داستان های سـکسی ایرانی

تماس فیزیکی ابزاری قدرتمند است که با عث ایجاد ارتباط و اعتماد می شود. اهمیت لمس شدن و لمس کردن در رابطه جنسی چیزی بدیهی است. بهترین داستان های سـکسی ایرانی بهترین داستان های سـکسی ایرانی هر چند برخ بهترین داستان های سـکسی ایرانیبهترین داستان های سـکسی ایرانیی افراد به لمس حساس تر یا پاسخگوتر هستند، اما لمس ورای تحریک کردن، در مرحله مع بهترین داستان های سـکسی ایرانیاشقه (قبل از دخول) نیز بسیار کارآمد است. بهترین داستان های سـکسی ایرانی

سکس تراپیست ها (درمانگرا بهترین داستان های سـک بهترین داستان های سـکسی ایرانیسی ایرانین جنسی) بهترین داستان های سـکسی ایرانیاز روشی به نام «sensate focus» یا «تمرکز بر روی درک احساس لمس» استفاده می کنند. این تمرینی است که نحوه مختلف احساس لمس را در شما حساس می کند و باعث می شود شما تمرکز بیشتری بر دریافت لمس و ادراک آن د بهترین داستان های سـکسی ایرانیاشته باشید.

گفتنی ا بهترین داستان های سـکسی ایرانیست که لمس، باعث می شود فشار از رسیدن به ارگاسم یا دخول کمتر شود. تجربه نشان می دهد افرادی که به لمس اه بهترین داستان های سـکسی ایرانیمی بهترین داستان های سـکسی ایرانیت م بهترین داستان های سـکسی ایرانیی دهند زمان بیشتری سکس بهترین داستان های سـکسی ایرانی می کنند و از سکس خود راضی تر هستند. زیرا لذت بیشتری می برند و در درازمدت صمیمیت بهترین دا بهترین داستان های سـکسی ایرانیستان های سـکسی ایرانی بیشتری هم کسب می کنند. در نتیجه برای داشتن سکس خوب باید لمس کنید! بهترین داستان های سـکسی ایرانی


4: باید به یکدیگر اعتماد کنید. بهترین داستان های سـکسی ایرانی

مطالعات نشان می د بهترین داستابهترین داستان های سـکسی ایرانین ها بهترین داستان های سـکسی ایرانیی سـکسی ایرانیهد زن و شوهرهایی که نسبت بهم صادق نیستند، در اتاق خواب هم لذت نمی بهترین داستان های سـکسی ایرانی بهترین داستان های سـکسی ایرانی برند. آن ها بیشتر از زوج هایی که به هم اعتماد دارند، احساس نارضایتی می کنند. بهترین داستان های سـکسی ایرانی

اعتماد و صداقت در مورد رابطه جنسی نیز صادق است. شما باید بتوانید به راحتی در مورد میل جنسی خود با شریک زندگی تان بهترین داستان های سـکسی ایرانیصحبت کنید. بنابراین به همدیگر بگویید که مشکل شما در سکس چیست. جالب است بدانید که بسیاری از زوجین فکر می کنند که اگر در سکس به ارگاسم نرسند، همسرشان را ناراحت می کنند. این در حالی است که آن ها گ بهترین داستان های سـکسی ایرانیاهی مجبور می شوند که به قول خودشان فیلم بازی کنند. یا ادای ارضا شدن درآورند.

در نتیجه اگر در رس بهترین داستان های سـکسی ایرانی بهترین داستان های سـکسی ایرانییدن به ارگاسم مشکل دارید باید به همسر خود بگویید. اگر احساس خاصی نسبت به بدن خود یا همسرتان دارید و یا هر چیزی باعث ناراحتی شما می شود، به همسرتان نیز اطلاع دهید.

مطمئن باشید بهتری بهترین داستان های سـکسی ایرانین داستان های سـکسی ایرانیبا اعتماد کردن می توانید بهترین سکسی که ممکن است را داشته باشید.

 

بهترین داستان های سـکسی ایرانی

5: با متخصص حرفه ای مشورت کنید. بهترین داستان های سـکسی ایرانی

جلسات بهترین داستان های سـکسی ایرانیبا یک درمانگر جنسی (سکس تراپیست که شاخه ای از روانشناسی محسو بهترین داستان های سـکسی ایرانیب می شود) به شما کمک می ک به بهترین داستان های سـکسی ایرانیترین داستان های سـکسی ایرانیند که ارتباطی بهت بهترین داستان های سـکسی ایرانی بهترین داستان های سـکسی ایرانی بهترین داستان های سـکسی ایرانیر برقرار کنید. روانشنا بهترین داستان های سـکسی ایرانی بهترین داستان های سـکسی ایرانیس با هدایبهترین داستان های سـکسی ایرانی ت شما از طریق تمرینات لمسی و آموزش تحریک و میل جنسی شما می تواند بهترین داستان ها ی سـکسی ایرانیمسائل صمیمیت را بهبود بخشد. بهترین داستان های سـکسی ایرانی

بهترین داستان های سـکسی ایرانی
بهترین داستان های سـکسی خفن ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter